Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 16:26 - Моля ви слушайте гласът на разума и вътрешния си глас!
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 731 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 29.03.2020 02:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дошли са такива времена, че е въпрос на живот и смърт да се ориентираме правилно в лавината от информация. Нямаше да пиша точно този пост. Бях подготвила друг ,как да пазарим във време на пандемия ,но ще го отложа ,защото  прочетох нещо в Фейсбук което ме постави в ступор, изпаднах като самолет в щтопор.  Тече потресаваща дезинформация, че няма вирус, а на възрастните италианци в Бергмано и по старческите домове, са им  поставили през Януари месец ваксина,именно от нея те умирали. Абсурд! Не знаех какво да направя да блокирам този дезинформатор, да го докладвам; да споря с него е напълно излишно! Всеки има глава и разум за да прецени сам. Нека да разсъждавайте така: по цял свят, включително и в САЩ ли са слагали ваксини?! Пандемията не е само у нас!Тя е обявена от СЗО на 11 Март 2020 г и касае цял свят!Не само в нашата страна се прилагат такива мерки. Не знам целта на тази дезинформация. Тя е преспиваща за населението!Вредна, опасна не е успокояваща, а дезинформация. Следвайте гласът на здравия разум и вътрешният си глас. Помислете в живота ви до сега ,имало ли е такъв прецедент -Не!Имало ли е по цял свят, такива крути мерки включително в демократични страни- Не!И не говорим само за Китай където е комунизъм!Всички страни са в кюпа, няма комунизъм ,няма капитализъм ,демокрация и т н.Следете само официални новини!Ще ви споделя  слова на сръбския пророк Митар Тадич за върлуваща страшна болест. Всеки ще казва: ""Аз знам ,Аз знам, но никой няма да знае как се лекува!""Колко професори и светила по медицина се изредиха да обясняват ,но пандемията продължава да се вихри! В Сащ заразените надхвърлиха,снощи или вчера тези в Китай от където тръгна пандемията.Аз няма да се състезавам с медицинските светила и професори нито ще ги оборвам.В словата на всеки от тях има дози истина.Аз съм юрист по образование, макар в родът ми да има много лекари, прабаба ми е била лечителка/знахарка. Аз следвам заветите на Петър Димков и други народни лечители, защото те са богатството на нашият народ. Те са наследство от нашите предци!Не се имайте,че сте над тях защото видите ли сега медицината е напреднала. Лекарството казва Митар Тадич ще е около тях и  вътре в тях. Под вътре в тях разбирам, имунната система. Около тях не знам как да го тълкувам, може би мерки и средствата които са предпазващи ,докато се намери ваксина.Може би самата ваксина ще е нещо което е около нас без да си даваме сметка, колко е важно за здравето ни!Аз ги изброих в мналият пост ""баналните"" неща от природата: чист въздух ,чиста дестилирана вода, слънце и огън, ако трябва да се премахнат, вече заразени дрехи ,вещи и консумативи.Да се обърнем към природата ,защото тя е част от нас и ние сме част от нея!Ако може временно,когато наближи пика на пандемията в България се изолирате някъде на село; на вила, къща в малък  град- направете го. Ако не заради себе си, заради близките ви!И там ще има хора с които да си сътрудничите при нужда.Предпазващо е да не сте в гъсто населен град и столица.Да сте възможно най-близо до природата. 



Гласувай:
3



1. apostapostoloff - "Моля ви, слушайте гласА на разума..."
28.03.2020 18:13
Като види човек такова заглавие и си вика: Заеби я тая простакеса!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 691617
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930