Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2019 21:07 - Предпразнично
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 1031 Коментари: 3 Гласове:
32

Последна промяна: 26.06.2019 21:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всеки човек си има един личен празник ,един път в годината! Моят е в края на този месец

Спомням си ,преди години, за гласуването за научен сътрудник Да, бях спечелил конкурса измежду пет човека, но трябваше да спечеля и 50% от гласовете на научния съвет+ 1 глас !
Предвид разделението на групи, имах съмнение ,че точно този глас няма да ми стигне!?  На съвета ,без право на глас присъстваше и комсомолския секретар. Аз отговарях за физкултурата, помолих го да присъствам на съвета вместо него! След като ще ми връчват подарък, да присъствам, за да си го получа!  Съгласи се на драго сърце
Гласуването беше  в деня  на празника  ми!

Но,  веднага настъпи промяна.  Първо ме уведомиха, че като заинтересовано лице, не е редно да присъствам!  И веднага последва смяна на датата- с няколко дни по- късно
Да ,точно гласът в плюс не ми достигна 
Но ,все пак , интелигентността взе връх!
Датата е била избрана случайно Но като е станало дума за подарък от моя страна, някой се е сетил, вероятно комсомолският секретар,  и е проверил!  И са реагирали адекватно....

Много мило,  е, че един блогър проявява странен и постоянен интерес към мен ! И по случайно съвпадение, сега, съвсем близко до датата  ми
Изживява се като  мой биограф? Но за съжаление, много слаБо ии несполучливо! Нетипично за литератор с претенции!
Плюс това ,съвсем не съм искал услугите му!?
Разбирам го прекрасно, даже съм му дал  и прошка в тази връзка
Иска на мой гръб човекът  да натрупа актив и да изкочи в класациите!

Защото си няма сериозна тематика, стилът му е без живец и  е заядлив! Уж се бори срещу моята" грандомания", ,но борбата му се изразява в това, непрекъснато да доказва ,че е по- голям?  Или се получава изместване на центъра на тежестта Това срещу което се бори ,става негов личен приоритет Демек, помислил съм се за нещо, което на него по право принадлежи?!

Отдавна съм се отказал, особено пък деликатно, да уча тези, които се смятат за много повече от мен!? Удар в празно пространство, нищо повече!
Интелигентните хора си имат представа , що за човек е той, ,какво пък да изяснявам на тях?

Къде ми е гениалността, като сам си признавам, че не съм утвърден на два конкурса? Че съм имал условен, независимо, че не е изпит с оценка?  Че в тази връзка ми е отложена защитата?

Подобно упорито натрапване говори за много неща
За липса на тематика стана дума!
 Говори и за липса на други възможности!
Ами той една статия не можа да представи, какво да се коментира повече!
Влязъл в блога ми ,да ми покаже, че има " труд" за мен! Не, не ме интересува, няма да бъде прочетен
Мерси, защото не ми трябва и за нищо не става!~
Но много лошо говори за един учител, който не може да предаде еднократно урока си и  му се налага непрекъснато да го повтаря!

Изключително слаб учител е,  щом не може да го постигне от раз!
Само това доказва с тези безкрайни повторения!

Да е жив и здрав!




Гласувай:
33


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Никой, освен бог, който е създал ...
26.06.2019 07:53
Никой, освен бог, който е създал човек по свой образ и подобие няма правата да иска друг да прилича на него! И да " работи" в тази насока!...
Без повече коментар!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Един нешлифован коментар, относно произхода на цар Самуил!
26.06.2019 12:54
leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
12:37
Рипсимия вероятно е арменка, от царски произход! Но и комит Никола е от царски ,Български произход!
Тезата за арменския произход на Самуил е несъстоятелна, поради Разликата в годините През 1014 година той е на над 60 години!
Баща му, Комит Никола е управител на област Средец Това е преди нападението на Йоан Цимисхи и по времето на цар Петър Първо несъответствие
Е, как ромейски император ще назначава комитопулите И Никола е женен за Рипсимия през управлението на цар Петър И сватбата им не може да стане без негова благословия! И това е още едно доказателство ,че комит Никола е от царски, Български произход!
Има и още едно доказателство че са от царския род, Български обаче Комитопулите След като Рипсимия е от арменски царски род, естествено е да бъде дадена за жена на човек от Българския царски род!

Самуил е получил корона от папата- Калоян посочва този факт и твърди ,че е от неговия род!
За да получи корона, Самуил трябва да докаже, че е от Български царски род! Не от арменски Защото с нея се обявява за император на България!
Никакво значение няма произходът на Рипсимия относно националността на царете ни! Смесените бракове в крапските и царските фамилии са нещо обикновено през вековете Щом е цар или император на България, той не може да бъде никакъв друг, освен Българин!
Смятам, че ще се съгласиш в правотата на разсъжденията ми!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Коментар на Уондър
28.06.2019 07:38
В постинг на Лекс-" Психопатите / и имат ли те почва у нас?/"

Добро утро, Лекс!Някой вече се е ...
25.06 07:19
Добро утро, Лекс!
Някой вече се е разпознал и задраскал себе си с минус, т.е. черта.
За моята статия пък написаха донос до модераторите и ме махнаха от корицата. Защо ги боли да чуват истината за себе си е верният въпрос.
Ето и моята Диагностика на 5-те признака, че някой е Нарцис:
1. Робуват на авторитети - Те се прикрепят към някой специален, още по-добре ако е авторитет в дадена област, мечтаейки и те да са специални. Ако бъдат отхвърлени стават яростни и вадят арсенала с грозни нападки, обиди и лъжи.
2. Те са непълноценни и неудовлетворени затова паразитират върху пълноценни и удовлетворени щастливи хора.
3. Непрекъснато се сравняват и поддържат илюзията, че приличат дори превъзхождат идола си, което не им пречи да го обиждат и маскарят.
4. Те са лъжци и поддържат невидим контрол като манипулират с издевателство и лъжи околното пространство.
5. Макар на пръв поглед да са интелигентни, на втори виждаме човек лишен от емпатия, без вътрешни и външни опорни точки в света, с пропаднало минало и липса на бъдеще, правещ предположения - всичките негативни и неверни, но разпространявани и поддържани от него с лъжи, интриги и инсинуации.

Е, няма как да не се съглася с коментара ,както и какво да добавя към него
Картинката е пълна и ясна!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133260
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031