Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2017 09:33 - Голи факти - кои са нашите ГОСПОДАРИ
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1894 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 22.02.2017 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чудех се някога, защо чехи и поляци не знаят лесния руски, а знаят трудния немски. Сега ми стана ясно - зарад бившите им господари от Австроунгарската империя. Като бразилците с португалския.

 
Днес у нас малките ми внучета - на 6-7 и на 2-3 годинки, пеят главно на английски. Защото това гледат и слушат в ефира, и го учат предучилищно.

Децата ми работят в лъскави офиси. По-висшето им началство са чужденци, в случая евреи и французи, имаше и сърбин и румънец, всички англоезични. При командировка в Македония, общуването също е било на английски, въпреки че чудесно са разбирали български.

Македонците не повярвали, че нашият Мусала е най-висок на Балканите (бугарска география, казали). Не знаели, че Балкана е планина в България (като Балкария в Кавказ, Монте Булгаро в Италия и Булгардаг  в Турция, например). Голям смях паднал, когато дъщеря ми казала на български "Сега да свършим, и ще си починем". Щото на македонски "свършвам" се употребявало само за оргазъм, а почивам значело само умирам. Другите значения сигурно са на сръбски, от филмите и ТВ. И една македонка казвала вдъхновено "ето, отвътре ми иде да говоря сръбски". Щото сърбите бяха "най-равни" в Югославия...

Та така. Голи факти. А в блога четем постоянно за измислената "хибридна война" на едно чудовище с неприлично име на български. Шото враговете на чудовището изобщо нямат пропаганда, сто пъти по-мощна, поне по мегавати, и никога не са лъгали. За оръжието на Саддам например. Обесиха човека публично, а оръжието не се намери. Сори.

Живи и здрави, братя българи, и блогери, и вие, македонци, и власи (това е било прозвището на войнишките села в България преди игото), и "румъни", чийто просяци до вчера, а може би до ден днешен, казват "за бог да прости", без да знаят смисъла, и "войник" и "хайдутин" са им славни думи, също без да знаят защо, и Влад Цепеш (името на дерящия Дракула) не знаят що значи, и даже помощника му с прякор "Празнаглава" не знаят що значи....

Живи и здрави, и С НАМИ БОГ !!! Да надживеем и това господство.



Гласувай:
11


Вълнообразно


1. dobronameren - Пишеш С НАМИ БОГ, Крумчо! С кого от "нами" да е БОГ?
25.01.2017 10:01
С внучетата ти, с децата ти, с тебе (помниш ли, вчера написа, че твоя шеф е немец)? На чии българи се гневиш бе, Крумчо? С какво са виновни обикновените българи, че такива като тебе и родата ти сте готови да си дадете ... за... за какво?
Успокоителното е, че българите като теб сте всичките руснаци. Така погледнато е ясно, защо се гневиш на нас, "западняците".
цитирай
2. krumbelosvet - Добри ми добронамерен,
25.01.2017 10:35
Това, че у дома ни началници са чужденци, не ви вълнува. Нито англоезичните ни внуци. Щото сте "българин".
В абзаца над "с нами Бог" ПИШЕ, ПИШЕ, ПИШЕ за кого се отнася. Но "десняк" право не види.
Къде видя гняв? Аз обичам деца и внуци, и те ме обичат. НЯМА гняв, освен в предразсъдъка ти. Не видя ли заглавието "Голи факти..." И наистина са голи факти, без коментар.
Аз нямам шеф, щото съм в пенсия. И ако забеляза, а май не си, главната ми тема е ЗАЩИТАТА НА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИТЕ от господстващото българохулене. Винаги пиша кратко, затова би могъл да мернеш първият ми пост в блог.бг - "Нещастието на българите и партийният бяс", или "Перото на Бърнард Щоу - таран срещу България", или ""Не сме народ а мърша..." доказва обратното", или "Един грешен русофил", или "Неочаквано просто - кого люби русофобът". Жив и здрав, и с нами Бог. Какъв руснак те е патил? Аз съм българин, а "западняците" мразят българите, оти българите не мразят русия. И като говорите гадости за русофилите, за НАРОДА СИ ГИ ГОВОРИТЕ.
цитирай
3. mt46 - Поздрав!...
29.01.2017 17:54
Сега господарите са повече. И умеят по-добре да грабят...
цитирай
4. krumbelosvet - Уви, МТ46,
10.02.2017 08:33
Не става дума само за грабеж. Май за живот или смърт става дума.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1955397
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031