Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2018 12:42 - Безименен етюд
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 3950 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Най-тъмно е в тунела на лъча.

Блестящ отвън, той носи вътре мрака.

И нотите на всяка тишина ечат

в скръбта, която вечно радост чака...

 

Оставам - стрък до другата трева.

Светът е опиум, нестигащ до сърцето.

Надежда дава на безбройни същества

на дим възнасящи се към небето.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ok3223 - Вравос...
05.08.2018 14:44
ин
тересно, хубаво стихче. Ок.3223
цитирай
2. lexparsy - Поздравления за превъплъщението ...
05.08.2018 17:08
Поздравления за превъплъщението ти в X-бозон в тунела на адронния колайдер. Да бе там е тежка тишина скръбно разгонваща радостта на светлите частици… :-)
Ама проблема е че после излиза и на полянката и дрогира нормалната трева, че и светлите ни гени прави по възвишени и достойни за „небето“ :-)

Знам че ще ме извиниш, че така материализирам душевно поетичните ти вдъхновения... Всъщност стиха ти е достоен за другоизмерни възприятия...
цитирай
3. rosiela - Вярно е,
05.08.2018 21:33
за който има духовен поглед и познания.
цитирай
4. missana - Благодаря, ok3223!
05.08.2018 22:48
ok3223 написа:
Вравос... интересно, хубаво стихче. Ок.3223


Пожелавам ти една седмица изцяло по твой вкус и желание!
цитирай
5. missana - Тенкс, Приятелю Лекс!
05.08.2018 22:50
lexparsy написа:
Поздравления за превъплъщението ти в X-бозон в тунела на адронния колайдер. Да бе там е тежка тишина скръбно разгонваща радостта на светлите частици… :-)
Ама проблема е че после излиза и на полянката и дрогира нормалната трева, че и светлите ни гени прави по възвишени и достойни за „небето“ :-)

Знам че ще ме извиниш, че така материализирам душевно поетичните ти вдъхновения... Всъщност стиха ти е достоен за другоизмерни възприятия...


Твоите необичайни коментари са голяма радост за мен. Възхитен съм от остроумието ти.
цитирай
6. missana - Мерси, Роси!
05.08.2018 22:51
rosiela написа:
Вярно е, за който има духовен поглед и познания.


Бог да държи перото ти все така остро и вдъхновено!
цитирай
7. karamelita - При теб, Мисана и абсурдното е въ...
06.08.2018 01:36
При теб,Мисана и абсурдното е възможно,изчетох с удивление и ме заболя ума да се напряга да те проумея,но пак ме впечатли,особено с намеците за наркотици...те са наистина нещо ужасно!
цитирай
8. lexparsy - Моля за прошка Младен, ако съм подбрал неправилни думи за отговор на karamelita от твоое име…
06.08.2018 03:12
karamelita написа:
При теб,Мисана и абсурдното е възможно,изчетох с удивление и ме заболя ума да се напряга да те проумея,но пак ме впечатли,особено с намеците за наркотици...те са наистина нещо ужасно!

Добре дошла сред вдъхновените от свободното мислене Кармелита, но относно „наркотичното“ влияния бих споделил… Привикнали сме да оценяваме вдъхновените хора при които „и абсурдното е възможно“, само доколкото се ползваме от „наркотичното“ им мислене… а най-силните наркотици човешкия мозък сам си ги произвежда (направи справка)… и много от тези, от които си вдъхновена музикално или поетично и абстрактно са ги ползвали, или натурално или вдъхновено… и то само от неправилното търсен на самоизявата си, „подпомогнати“ от „продуцентите“ им… А може би нямаш нищо против, и не се интересуваш от биографията им… и от психо-оценката на „докторите“ им…
А „наркотици“ ли ??? Вземаме ги всеки ден по предписание на медиите и „лекуващите“ ни… в големи дози, по-фатални от някои наркомани осъзнаващи го поне…
Моля поправи ме ако греша, и клада ми запали :-)))

П.П. А виж как патологично дрогираните си мислят че естествено вдъхновените хора са като тях... все да парадират, да се изявяват да бъдат първи, и да ги слагат в шаблоните си, че да ги разберат и опитомят… и завидно подражават :-)))
цитирай
9. missana - Благодаря ти, че коментира стихчето ми, Карамелита.
06.08.2018 09:04
karamelita написа:
При теб,Мисана и абсурдното е възможно,изчетох с удивление и ме заболя ума да се напряга да те проумея,но пак ме впечатли,особено с намеците за наркотици...те са наистина нещо ужасно!


Наркотикът не е само обичайната дрога, а следва да се разбира и като заместител на естествеността. Все пак не смятам, че моя текст е някакъв смислов ребус - енигма. Дал съм много ясно и конкретно семантичните му параметри, за да е лесно разбираем.

Честито Преображение на теб и на всички блогъри!
цитирай
10. missana - Благодаря ти, Лекс!
06.08.2018 09:09
lexparsy написа:
Моля за прошка Младен, ако съм подбрал неправилни думи за отговор на karamelita от твоое име…
karamelita написа:
При теб,Мисана и абсурдното е възможно,изчетох с удивление и ме заболя ума да се напряга да те проумея,но пак ме впечатли,особено с намеците за наркотици...те са наистина нещо ужасно!

Добре дошла сред вдъхновените от свободното мислене Кармелита, но относно „наркотичното“ влияния бих споделил… Привикнали сме да оценяваме вдъхновените хора при които „и абсурдното е възможно“, само доколкото се ползваме от „наркотичното“ им мислене… а най-силните наркотици човешкия мозък сам си ги произвежда (направи справка)… и много от тези, от които си вдъхновена музикално или поетично и абстрактно са ги ползвали, или натурално или вдъхновено… и то само от неправилното търсен на самоизявата си, „подпомогнати“ от „продуцентите“ им… А може би нямаш нищо против, и не се интересуваш от биографията им… и от психо-оценката на „докторите“ им…
А „наркотици“ ли ??? Вземаме ги всеки ден по предписание на медиите и „лекуващите“ ни… в големи дози, по-фатални от някои наркомани осъзнаващи го поне…
Моля поправи ме ако греша, и клада ми запали :-)))

П.П. А виж как патологично дрогираните си мислят че естествено вдъхновените хора са като тях... все да парадират, да се изявяват да бъдат първи, и да ги слагат в шаблоните си, че да ги разберат и опитомят… и завидно подражават :-)))


Силно ми импонират разсъжденията ти. В това, което сдпоменаваш - за зависимостта на съвременния човек от лекари и лекарства, се крие печална истина. Касае се за друг вид дрогиране на масите - поощрявано и отглеждано за придобиване на несметни печалби.

Честито Преображение и нова седмица и нека си вдъхновен, здрав и щастлив!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5038320
Постинги: 2885
Коментари: 18680
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031