Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2011 10:23 - Късата памет българска...
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 16311 Коментари: 39 Гласове:
14

Последна промяна: 18.08.2013 14:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Имали ли сме министър на финансите по време на 76-ото правителство на България - правителството на Андрей Луканов? От 08.02.1990 до 22.11.1990 г.? Тогава, когато са раздавани разни "куфарчета"?!
Май - не... Цели 10 месеца някой еднолично е разпределял порциите...
А после един друг им замаза следите.

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F_%2876%29

След това, само за 1 месец, правят министерство на финансите. Да, само месец е управлявало 77-то правителство /отново на Луканов/ и после предадоха новосъздадения министерски пост на Иван Костов - да им замаже следите... Костов беше министър на финансите в 78-то правителство /на Димитър Попов - от 20 декември 1990 до 8 ноември 1991 г./ Помните ли онова: "За бога, братя, не купувайте!" Димитър Попов беше разбрал какво става... Ние го разбрахме 5-6 години по-късно, през 96-97 г. А Костов го е знаел още в началото... От 18 човека в правителството на Димитър Попов, само трима бяха от СДС, а вижте кои министерства бяха дадени на Иван Костов и на Иван Пушкаров - дали е било случайно?! Няма случайни неща...

http://bg.wikipedia.org/wi​ki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B​2%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%​D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D​0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0​%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B​8%D1%8F_%2878%29

Който може да анализира, ще го направи. Който не иска да си свали тъмносините очила, ще откаже да види и очевАдното. А как им вярвахме тогава... :( Ама нямахме интернет. Сега имаме!

Относно банковата приватизация:
След 10 ноември, в рамките на 20 години (т.нар. преход) са приватизирани над 90% от държавните и общински активи в България.
Приватизацията на търговските банки от банковата система на страната беше осъществена от Банкова консолидационна компания (БКК). БКК осъществява цялостната приватизация на държавната банкова система от 1992 година (когато е учредена) до 2004/05 г. БКК е своеобразна "шапка" като холдингово дружество, обединило в активите си всичките над 70 държавни банки в България от началото на 90-те години на 20 век. БКК приватизира всички държавни банки в България за период от 12 години през който са раздържавени активите на всички държавни банки. Цялостната банкова приватизация на държавни активи в размер на над 20 млрд. лева (няма точна статистика) е осъществена по вътрешни правила (вътрешни ненормативни актове) на акционерното дружество, тъй като действалото по това време законодателство в България не регламентира банковата приватизация в частност, изключвайки я от общите условия и правила по закона /Закона за преобразуване и приватизация на държавни и общински предприятия (в сила 1992-2002) и Закона за приватизация и следприватизационен контрол (в сила от 2002 г.)/. БКК не осъществява контрол върху поетите следприватизационни ангажименти от купувачите на българските търговски банки, като и законите регламентиращи следприватизационния контрол върху осъществената приватизация в България не дават правна уредба на този процес. Също така отсъства законова регламентация за последващ контрол върху осъществената дейност от БКК. Одит или друга форма на финансов и друг контрол върху дейността на БКК не е осъществяван от Сметната палата или друг оправомощен държавен орган с оглед законосъобразност, целесъобразност, публичност и прозрачност на протеклия 12 годишен процес на раздържавяване на българската банкова система. Правителството на Филип Димитров с министър на финансите Иван Костов управляваше в периода 8 ноември 1991 – 30 декември 1992 г., но нещата са били подготвени още преди това, докато Костов беше финансов министър в правителството на Димитър Попов (20 декември 1990 - 8 ноември 1991). И на дванадесетата година приключиха – при управлението на Иван Костов ( 21 май 1997 до 24 юли 2001 г.). Колкото до приватизацията като цяло, само при управлението на правителството на Иван Костов са раздържавени активи на стойност 27 млрд долара при приходи за държавната хазна от около 3 млрд долара. Сами си правете изводите…




Гласувай:
17



1. creese - ..
09.07.2011 18:14
Аз пък все се чудя защо той ви е най-големият трън в очите? Нали знаете кои хора гласуват за Иван Костов и кои за Бойко. Не човекът е важен а идеите, които носи - това са идеите, които носят тези, които го избират. Ясно е, че при Баце няма и капчица идея, но въпросът е специално за антикомунизма - аз мога със 100 % сигурност да кажа, че вие никога не сте била антикомунистка в пълния смисъл на думата, така че не се закачайте с истинските такива. Не говорете за тъмносини очила, а си преосмислете скапаните комплекси, свързани с неантикомунистическото ви минало.
цитирай
2. marystaneva - 1. creese,
10.07.2011 03:17
Половината от живота ми мина през социализма. Но нито аз, нито който и да било член от семейството ни не е бил партиец. Дори в ОФ не сме членували. Не знам какво разбираш под антикомунист. Аз съм демократ. И при социализма, и по време на прехода виждах как се говори едно, а се върши друго. И това не ми харесваше. Делата трябва да съответстват на думите. Сега съм член на ГЕРБ.

Защо Костов ми е като "трън в очите"? Защото инстинктивно чувствам, че е неискрен. Толкова хора му повярваха в началото... Някои още му вярват. Мъчно ми е за тях, защото колкото по-късно прогледнат, толкова повече ще ги боли... Най-трудно е човек да признае пред самия себе си, че е сгрешил в преценката си за някого. Но рано или късно му се налага да го направи. Такъв е животът.
Аз също съм гласувала за СДС. Вярвах, че демокрацията е дошла... После видях други неща... Отново се говореше едно, а се вършеше друго. Чудехме се защо... Започнах да се интересувам от политиката, започнах да се интересувам от политиците, да си задавам въпроси защо се случват някои неща и да търся отговорите. И много от отговорите, които намерих, не ми харесаха. Но пък ме научиха, че хората трябва да се преценяват по това, което вършат, а не по това, което казват.
Виж това:

http://www.blitz.bg/article/10479

http://bg.altermedia.info/?p=11735

http://razuznavane.com/?p=412

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F


Виж фактите, сравни годините, анализирай. Тези хора са живи, казват кое как е било. И никой не ги съди за клевета. Не се ли питаш защо? Запитай се...
цитирай
3. stomanata - Бих разбрал онези около Костов, които са намазали.
10.07.2011 10:32
Но изобщо не разбирам другите, които го защитават от някаква гола солидарност. Фактите са си факти. С отричане няма да се заличат. Само хазната е празна и се търси нов виновник в лицето на Борисов. Все той трябва да им сърба попарата.
цитирай
4. marystaneva - Фактите са си факти.
10.07.2011 10:41
stomanata написа:
Но изобщо не разбирам другите, които го защитават от някаква гола солидарност. Фактите са си факти. С отричане няма да се заличат. Само хазната е празна и се търси нов виновник в лицето на Борисов. Все той трябва да им сърба попарата.


Но много хора не ги знаят. Други не искат да се знае. Затова се опитвам да ги популяризирам. Но има и такива, които отказват да ги видят - те са най-зле...
цитирай
5. boristodorov56 - Пристрастеността ни пречи да видим проблемите в истинската им светлина.
10.07.2011 11:07
Приятелко marystaneva,
завиждам ти на интуицията и наивната ти вяра, което автоматично изключва самата ти теория за думите и делата на една или друга личност и деянията и в политиката.Не знам какво си очаквала от И. Костов и какво сега очакваш от д-р Борисов, но ми се струва, че залагаш прекомерно на емоцията и пресантимана си.
Съжалявам, че ще го кажа, но подозирам, че представата ти за демокрацията се променя с очакванията от идването на една или друга партия на власт, а това е повече от наивно, защото демокрацията е процедура, която не зависи от една или друга личност - нито дори от Слънцето и въздуха на българският народ ББ и пръвия носител на часовника му ЦЦ - или въпреки тях.
Понеже все се мерят ръстовете на двамата - Костов и д-р Борисов - ще се опитам да представя с няколко думи основната им разлика, според мен, а историята ще отсъди за тях без да се съобразява с мушиците еднодневки, каквито сме ние в представите на доста от политическите ни плужеци.
Основният критерии, по който съдя всеки политик е: - Отношението му към днешна Русия и вчерашната реалност на полуколония на България на съветска Русия.
Костов не позволи Русия да изпрати Червената армия да окупира Прищина и Косово.
Този политически ход на Ив. Костов осигури приемането ни в НАТО и ЕС. Това е ясно и за първолаците.
За това му провинение Кремъл изразходва доста средства(рубли) и той беше сатанизиран от рубладжиите у нас.
Д-р Борисов получи, някои твърдят, от бизнеса си по пазвантството си на обектите на Лукойл(основен акционер в него руската държава) около 150 млн. пари. С тях създаде Гебр и ще им се отплати като безпрепятствено ще осигури всички проекти на русия , касаещи нашата територия - да се осъществят - това проводи стари, това тръби нови, това Аец Белене и т.н. четворен член - всичко! И все за наша сметка.

Сама прецени кой и защо е бил полезен или кой е или ще е вреден за България.

Кого харесваме или не - това си е личен въпрос, но щом искаме да даваме оценка на дейността им в политиката нека да разсъждаваме в рамките на реалните факти, а не в тон с пропагандното промиване на мозъците от пиари и еничари.
цитирай
6. marystaneva - Борисе,
10.07.2011 12:30
Аз ги оценявам по това, което са направили и правят за България, а не по отношението им към трети страни. А най-добре за България е да сме в добри отношения с всички, защитавайки българските интереси. Тъй като съм в ГЕРБ от самото начало, знам как беше създадена партията. Знам колко избори направихме почти без пари, на добра воля и с много труд...
Досега нито един руски проект не е минал - напротив, това е първото българско правителство, което започна работа по енергийната диверсификация на страната, за да бъдем независими в енергийно отношение. Лично аз съм "за" АЕЦ "Белене", стига технологията да е достатъчно безопасна и цената да е приемлива, особно ако и Турция ще строи АЕЦ. Но това си е лично мое мнение.
Колкото до реалните факти - това, което съм посочила в статията, са факти. Не съм си го измислила аз. Кой как ще ги анализира, е друг въпрос...
Това, което очаквам от всеки един управленец, е да работи за интересите на България. Защото преди всичко съм българка. И смятам че към настоящия момент това правителство го прави. Не става дума за "наивна вяра" в поредния "вожд". Наивната ми вяра беше в началото, през 89-а, когато си мислех, че някой ще позволи на демокрацията да дойде ей така, изведнъж... Сега знам, че за нея трябва да се работи всеки ден.
цитирай
7. boristodorov56 - Всичко аправено против интересите на Русия на Балканите е най-големия принос за България!
10.07.2011 14:23
Казуса руска Аец Белене е толкова дъвкан, че дори е скучен.
Първо - енергийната мафия вече е откраднала оттам толкова пари, че с тях можеше да се направи реална връзка с турската газопреносна мрежа.
Второ - ще открадне още толкова докато почне реалния строеж, че с тях би могла да се направи връзка с Гръцката газопреносна мрежа.
Трето - дори за мен, който не съм добър сметач, е явно, че тази Аец ще ни струва като крайна цена над 20 млр. пари. - отде ще ги вземем един господ знае.
Лошото е, че ние ще ги платим без остатък, но централката ще бъде руска собственост. Всички глупости за финансиране от незнам къде си са в публичното пространство за балъците, защото заем или каквато и там форма на финансиране да се предпочете ще бъде с държавно гарантиране - тоест нашата държава ще го плаща , де факто.
Четвърто - гаранциите за сигурността точно от русите само в съветски филми за Чернобил.
Пето - Защо не се предпочете площадката на Козлодуй, а се работи без да се спира през тези две години и така без да се подозира д-р ББ наля в гьола още почти 1 млр. пари - докато разиграваше скечове - ще се строи - нема се строи.
Друго поред - за 20 млр. ще се разбаротят алтернативни източци на енергия, което е бъдещето в енергетиката.
Друго - след 15-20 години България ще е не повече от 4-5 милиона души и реалната нужда от ел. енергия ще е поне два пъти по-малка от сега.

Проблема с горивата за Аеца ги приемаме за "несъществени", както и тоталната зависимост от Русия ще се опитаме да забравим.

За купувачите на ел.енергията и пазар за нея - нема да мислим.

Кому е нужна руската Аец на българска земя?
цитирай
8. marystaneva - Обсъждаме "Нероден Петко"...
10.07.2011 14:56
Колко ще бъдем след 15-20 години - не знам, не съм врачка. Но пък съм сигурна, че отново ще имаме работещи предприятия, които ще се нуждаят от енергия.

А за АЕЦ "Белене"...:
"...Такова нещо като атомна електроцентрала в Белене, не съществува. Съществува само идеята тя да бъде строена. Което си е чисто икономически въпрос и не виждам какво му се обсъжда толкова. Частни инвеститори, които искат да строят централа в Белене липсват - руските полу-мафиоти, които искат държавни гаранции на наш гръб не ги броя. Ако голяма енергийна компания прецени, че би имала печалба да построи такава централа - нашият кмет, както сам казва, е напълно подготвен - има приготвено менче с вода, лента и ножица, за откриването.

Дотогава, спрете с глупостите за държавни гаранции и 51% държавно участие, моля."

http://kaka-cuuka.com/2865
цитирай
9. pagan - 1. creese - .. ,
11.07.2011 15:58
1) Аман от идеологии! 2) На въпроса ти,- "защо той ви е най-големият трън в очите?"
отговарям: защото: а) Не отвори досиетата, при пълно болшинство в парламента!
б) Пишеше статии в "Работническо дело",-"как да премахнем опозицията"!
в)Още преди него, бях в ръководството на СДС, а по негово време все още ходех на събрания, на които бяха "спускани" решенията на "командира" и от нас се искаше само да гласуваме "за" или "против", като нямаше никакво значение, кой , колко и как са гласували- приемаше се неговото решение!
г) Когато падна от власт (само с 12% подкрепа), не се отказа от политиката (както впрочем направи Симеон), а "си отлюспи" електората, който го поддържаше, - (лапачите и "лапнишараните), като по този начин разцепи СДС!
д) Вече, като лидер на ДСБ, и "в коалиция"със СДС, постави условие за коалирането,- издигането на неговия "избранник"- неизбираемия Неделчо Беронов, като по този начин косвено помогна но Първанов да стане президент!
е)Освен това, намери и прочети, какво мислят за него знакови фигури на демократичните промени, като П. Стоянов, Евгений Михайлов, Жельо Желев, Едвин Сугарев, Николай Колев- "Босия" и ще разбереш!
цитирай
10. pagan - Е то и някои линкове:
11.07.2011 16:16
ttp://www.ekipnews.com/news/mnenia/intervjuta/evgenij_mihajlov_kostov_provali_sds/97834/
http://megafon.blog.bg/politika/2011/06/13/ivan-kostov-politikyt-s-dve-lica.764442
цитирай
11. boristodorov56 - Това ББ ли го е казал?
11.07.2011 19:33

"...Такова нещо като атомна електроцентрала в Белене, не съществува. Съществува само идеята тя да бъде строена. Което си е чисто икономически въпрос и не виждам какво му се обсъжда толкова. Частни инвеститори, които искат да строят централа в Белене липсват - руските полу-мафиоти, които искат държавни гаранции на наш гръб не ги броя. Ако голяма енергийна компания прецени, че би имала печалба да построи такава централа - нашият кмет, както сам казва, е напълно подготвен - има приготвено менче с вода, лента и ножица, за откриването.

Дотогава, спрете с глупостите за държавни гаранции и 51% държавно участие, моля."



Питам щото той 20 пъти изказа на висок глас все взаимноизключващи се мнения за строежа на Аец Белене.

За да бъдем делови и да не плачем за нероден Петко предлагам нещо много просто -
залагам 1 000:1, че по време на управлението на д-р Б. Борисов ще се подпише междудържавния договор за строителство на Аец-а Белене.





цитирай
12. boristodorov56 - 9.pagan
11.07.2011 19:34
Ти седесар ли си?
цитирай
13. marystaneva - Борисе,
12.07.2011 10:20
Това не го е казал Борисов. Казал го е един блогър - Петър Стойков, Longanlon. А какви изказвания прави Борисов, си е негова работа. Какви сигнали "подава" на руснаците и защо, е въпрос на политика. Не го подценявай "простия пожарникар". Ще сгрешиш. Много други вече сгрешиха...
цитирай
14. creese - @pagan
12.07.2011 15:58
;( Защо винаги си избивате постсоциалистическите комплекси върху Костов не ми е ясно. Досиетата бяха отворени и се знаеше кои са агенти и кои не. http://infocenter.bnt.bg/content/view/full/866/%28offset%29/5
Всички думи, които изричате за факти и н'ам си к'во не са продукт на някакво реално разочарование, а думи на болната ви съвест. Ако всички тези, които наричат себе си демократи, бяха наистина такива, на първо място нямаше да се хванат с царя и на второ място, щяха да си се върнат при СДС въпреки Костов. Защото всяко едно нещо, случило се след 2001 е било в щета само на десницата в България. Всичко бе разводнено - двуполюсният модел беше разбит, малкото изграден елит беше изхвърлен от парламента, вкарахме наново полуграмотни лобисти и т.н. И докато аз имам представа за греховете на Костов, вие сте дотолкова заслепени от вашия вожд, че от девет дола вода ми намирате, да ми го оправдаете за всяка негова изцепка. Плюс това, въпросът ми реално е - защо не напишете какви гадости кроят БСП на своя "враг номер 1" Бойко Борисов - истинският, репресираният антикомунист, а занимавате хората със човек лидер на сестринска партия отдясно. То е ясно, че ГЕРБ не са десни хора, ама айде поне го играйте малко такива.
цитирай
15. marystaneva - 14. creese,
12.07.2011 16:16
Може ли аз да ти отговоря? Едно е да оправдаваш изцепки, друго е да прикриваш или да участваш в престъпления. На БСП десните хора не и вярват и няма да се подлъжат по обещанията за "светло" бъдеще. А и гадостите на БСП са очаквани. Но нечии други не бяха...

"Господи, пази ме от приятелите, от враговете мога и сам..."
цитирай
16. анонимен - umoren
12.07.2011 22:45
За съжаление Вие сте поредния-поредната червена "демократка"Дерзайте сигурно добре Ви плащат за това!Колкото повече пишете срещу Този човек,толкова повече ще ви платят.
цитирай
17. creese - ..
13.07.2011 11:07
Ще ви дам прост пример. Какво стана със СРС-тата и специално разговора за Мишо бирата?
цитирай
18. marystaneva - 17. creese,
13.07.2011 16:44
Ще ти дам прост съвет - чети повече!

Откъс от стенаграмата на Министерския съвет:
"Във времето, в което те отиват на проверка, те имат право да си бутилират тази налична бира. Те не са в контрабанда, или в някаква завера през нощта, в някаква незаконна дейност. Те имат разрешение и бирата трябва да се бутилира, за което са си платили акциза, защото ще се развали."

Ето ти и целия текст:

http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/01/19/b-borisov-quot-az-niama-da-se-dam-na-edna-shaika-razboinici-.670331
цитирай
19. marystaneva - 16. анонимен - umoren,
13.07.2011 16:47
анонимен написа:
За съжаление Вие сте поредния-поредната червена "демократка"Дерзайте сигурно добре Ви плащат за това!Колкото повече пишете срещу Този човек,толкова повече ще ви платят.



Явно наистина си уморен, иди да си починеш. И не забравяй да свалиш тъмносините очила...
Работя в офис за 500 лв /чисто/. Ако някой плаща за писане, дай го насам, че изплащам ипотека. Ще почерпя! ;)))
цитирай
20. megafon - Е ти как плащаш
14.07.2011 20:44
ипотека с 500 лева? Я кажи как го правиш този номер. Или това ти е официалната заплата. И сега по темата: Костов си е контрабандист и разбойник. Затова се бори, не за власт, а за пари. Аз лично на него никога не съм му вярвал, вярвах на някой в СДС, но не и на него и Стоянов. Истинските хора на СДС отдавна се махнаха, останаха само разбойниците. А Костов отдавна е пътник тръгнал с еднопосочен билет към забвнеието...
цитирай
21. marystaneva - 20. megafon,
17.07.2011 22:18
Веднага си "признавам"! Основната ми заплата е 650 лв. Официална е, действителна е и върху нея ми начисляват и удържат всички данъци и осигуровки. Последната ми заплата /чисто/ е 512.59. След удръжките на банката по ипотеката, овърдрафта и стоковата ми карта, имам 24.43 лв. Още не съм ги изтеглила. Но имам и съпруг - тираджия. Всеки месец ми праща по около 1000 лв, с които живеем аз и малката ми дъщеря. Не са много, но се справяме. Сега доволен ли си? Не бях длъжна да ти отговарям... Но почувствах лека нотка на недоверие, а нещата са много прости.

С останалото, което си споделил, съм съгласна. И аз вярвах във СДС. И много други хора... Но нещата се оказаха доста по-различни. Някой ги направи да станат различни и този някой си има име. И харесва теменужки... А аз не го харесвам.
цитирай
22. creese - ;(
19.07.2011 02:27
Вие не го харесвате заради интуицията си, а не заради факти. Аз казах ли, че от девет дола ще ми донесете вода да си оправдаете вожда? Но няма смисъл да споря с хора с постсоциалистически комплекси.
цитирай
23. marystaneva - 22. creese,
19.07.2011 09:58
creese написа:
Вие не го харесвате заради интуицията си, а не заради факти. Аз казах ли, че от девет дола ще ми донесете вода да си оправдаете вожда?...


Аз ти давам линк към стенограма от заседание на МС - официален документ, а ти ми говориш за "от девет дола вода"...?!
И не подценявай женската интуиция... Макар че в моя случай тя се задейства не когато "скачах" по площадите, а едва след като започнаха да излизат някои факти. По-горе съм дала достатъчно линкове. Мога да дам и още, но в твоя случай е безсмислено - ти просто отказваш да ги видиш.
цитирай
24. marystaneva - Ето какво мислят редовите, честните, истинските седесари за действията на ръководството си:
19.07.2011 14:51
Ще ги помете ли гневът на излъганите стари бойци? Идва времето да им потърсим сметка защо ни предадоха на комунистите и ДПС...

Много мъка и разочарование има в българския интернет през последната седмица. Старите седесари, хората които 20 години подкрепяха партията, се готвят да си вземат сбогом с нея. Тръгват си и изглежда, че този път прошка няма да има. Да ги оставим да ни разкажат:

http://www.extremecentrepoint.com/?p=9441
цитирай
25. анонимен - До първия коментар на creese: Може и ...
24.07.2011 05:31
До първия коментар на creese: Може и да си прав, че идеите са важни, а не човека, но когато един дупегъзец и пладнешки обирджия като Костов се изс*ре на идеята, в която са повярвали милиони...да ти "таковам" и човека, и идеята му! Ако според теб Костов е невинен като девственица и хрисим човек, то тогава и да си свалиш сините очила, това няма да ти помогне, астигматизма ти в такъв случай е нелечим! И аз бях от хората, които дълбоко вярваха в идеята, но моите сини очила бяха счупени от шамара, който получихме всички вярващи в тази идея, завъртян ни от самите "идеолози". А именно поставените от комунягите личности като Костов! Тези, които наистина бяха готови да се борят със зъби и нокти за идеята, просто не бяха допуснати до властта!
цитирай
26. анонимен - До първия коментар на creese: Може и ...
24.07.2011 05:32
До първия коментар на creese: Може и да си прав, че идеите са важни, а не човека, но когато един дупегъзец и пладнешки обирджия като Костов се изс*ре на идеята, в която са повярвали милиони...да ти "таковам" и човека, и идеята му! Ако според теб Костов е невинен като девственица и хрисим човек, то тогава и да си свалиш сините очила, това няма да ти помогне, астигматизма ти в такъв случай е нелечим! И аз бях от хората, които дълбоко вярваха в идеята, но моите сини очила бяха счупени от шамара, който получихме всички вярващи в тази идея, завъртян ни от самите "идеолози". А именно поставените от комунягите личности като Костов! Тези, които наистина бяха готови да се борят със зъби и нокти за идеята, просто не бяха допуснати до властта!
цитирай
27. анонимен - Så blev han en terrorist http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrordadetinorge/article13371695.ab НОРВЕЖКИЯТ ТЕРОРИСТ Е ПРЕДСТАВИТЕЛ НА МАСОНСКАТА ЮДЕЙ
26.07.2011 04:09
Så blev han en terrorist

http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrordadetinorge/article13371695.ab

НОРВЕЖКИЯТ ТЕРОРИСТ Е ПРЕДСТАВИТЕЛ НА МАСОНСКАТА ЮДЕЙСКА СЕКТА !

ВИЖТЕ МУ ДРЕХИТЕ СНИМАН С МАСОНСКА ЗИДАРСКА ПРЕСТИЛКА, КАКВАТО НОСЯТ И БЪЛГАРСКИТЕ ЮДЕЙСКИ МАСОНИ - БИВШИТЕ ЮДЕЙСКИ КОМУНИСТИЧЕСКИ КРЪВОПИЙЦИ , НАСТОЯЩИ ЮДЕЙСКИ КАПИТАЛИСТИЧЕСКИ КРЪВОПИЙЦИ
цитирай
28. marystaneva - 27. анонимен,
13.08.2011 13:52
Това пък какво общо има със статията?!
цитирай
29. marystaneva - И още нещо... За да не го забравя.
07.02.2013 15:14
http://www.blitz.bg/news/article/169335
цитирай
30. marystaneva - И още за др. Костов, чрез Стела Николова, от "Фейсбук":
31.05.2013 11:47
!
Управлението на Иван Костов – с него започна и приключи деиндустриализацията на България. Човекът, който разпродаде държавата на безценица, сега отново се е вторачил към властта и призовава българите да му гласуват доверие.
Но причините да остане „с пръст в уста" на изборите, са много и повече от основателни. А всяка една от тях е подплатена с неопровержими факти. Като този, че големият подем на РМД-приватизацията започна тъкмо по време на правителството на Костов.
През 1998 година например една от гордостите на социалистическата индустрия – толбухинският завод „Добрич" бе продаден на работническо-мениджърското дружество „Добрич 98". То плати 266.6 хиляди долара – задължителните 10% от цената, пише вестник Банкеръ. После всички останали плащания бяха преустановени, предприятието спря да работи, активите му се оказаха недостатъчни, за да покрият натрупаните задължения и се стигна до фалит. Сега се чака на територията му да „цъфне" нов търговски център.
Може би най-христоматийните примери за скандални раздържевявания по схемата на РМД-тата, за които се изписа и изговори много през годините са тези на Винпром „Дамяница" и завода „Каолин". Първото дружество е включено в списъка за приватизация през лятото на 1997-а и договорът за продажба на РМД „Изба Дамяница" е подписан още в края на същата година. Без общо събрание и без правоимащите от РМД-то изобщо да разберат, акционер във винпрома става един от издателите на вестник „Капитал" - Филип Харманджиев, който е назначен и за изпълнителен директор. Изискването за две години служба е заобиколено с издаден документ, в който се казва, че Харманджиев е бил експерт в „Дамяница". А защо тогавашното министерство на промишлеността намалява чрез анекс цената на сделката наполовина – от 3 млн. на 1.5 млн. щатски долара, сигурно завинаги ще остане загадка за широката публика. Няма да се спираме и на факта, че в избите на „Дамяница" за новия собственик остават 2 400 000 бутилки вино, всяка на цена от 1-2 долара.
цитирай
31. marystaneva - Продължение...:
31.05.2013 11:49
По-важното е, че според закона новият собственик е трябвало да плати още в деня на сделката 10% от цената, или 150 хиляди долара, но са дадени само 60 хиляди, а остатъкът е изплатен по-късно с дългосрочни държавни облигации.
От регистъра за следприватизационен контрол пък се разбира, че цялата сума от 1.5 млн. долара е платена окончателно на 22 декември 2000 година, но не се посочва по какъв начин е станало това, пише Банкеръ.
Явно заварените бутилки са осигурили добри приходи. Същият този регистър разкрива и една друга любопитна подробност – приватизаторът не е изпълнил нито един от ангажиментите си за инвестиции в периода 1998-2002 година. Само че всички съдебни дела по въпроса стигат до задънена улица и държавата не получава никаква компенсация.
Междувременно всички мажоритарни притежатели на акции в „Дамяница" са изхвърлени от голямата игра с неколкократно увеличение на капитала за сметка на големите шефове.
Впечатляващ удар е и сделката за „Каолин". Схемата, която се прилага, е почти същата. Още през 1997-ма единственото по рода си на Балканите предприятие за полезни изкопаеми е изискано от известната белгийска фирма „Сибелко", която дава добра цена – 20 милиона долара, за учестието си в съвместно дружество заедно с държавата. Но вместо да привлече стратегическия инвеститор и да вкара в хазната сериозната сума, кабинетът на СДС решава да даде „Каолин" на братята Иво и Александър Прокопиеви и на няколко техни съдружници. Договорът с РМД „Каолин 98" е сключен на 10 януари 2000-та. Тогава 75% от завода са продадени за смешните 7.2 млн. лева като в брой са платени едва 10 на сто, а останалото е издължено с компенсаторки.
Следват няколко увеличения на капитала и само за година компанията на Иво Прокопиев „Алфа финанс холдинг" става собственик на 83.33% от „Каолин", а РМД-то отива в седма глуха с едва 12.5 на сто.
цитирай
32. marystaneva - И още:
31.05.2013 11:50
Такива сделки по време на синьото правителство има много. Но всички опити някой да се зарови в тях и да потърси отговорност за безогледното ограбване на държавата все пропадаха. През 2002-ра година прокуратурата откри нарушения в РМД раздържевяването на едни от най-големите български предприятия - „Арсенал" - Казанлък, „Хлебна мая" - Русе, ОЦК – Кърджали, „Хемус ер" - София, „Елните" - Несебър, хотелите „Санкт Петербург" в Пловдив и „Средец" в Слънчев бряг.
Малко по-късно държавните обвинители се заеха и с приватизацията на обувния завод „Добрич" и „Каолин". Но реален резултат така и не последва. Делата или завършваха с оправдателна присъда , или бяха забутвани някъде по архивите.
Същите съмнения за игра с нагласени карти има и при останалите сделки, но и при тях нищо не е доказано. На челно място в „списъка" безспорно е друга гордост на социалистическата металургия - „Кремиковци". Комбинатът бе „продаден" по време на кабинета „Костов" /14 юни 1999 година/, на „Дару Металс" АД /по-късно преименувано на „Финметалс Холдинг/ за символичната цена от 1 долар срещу обещания да покрие дълговете му, оценени тогава на 645 млн. лева и да инвестира още 300 милиона долара през следващите 6 години. Почти нищо от тези големи заявки не бе изпълнено, пише Банкеръ. А след серия промени в собствеността съмнения за източване и бързо забогатяване на хора от ръковоството му през 2011-та „Кремиковци" бе даден за скрап на „Елтрейд къмпани" срещу 316 млн. лева.
Много по-откровен бе обирът на „Авиокомпания Балкан". Националният авиопревозвач беше продаден на израелската „Зееви груп", собственост на Гад Зееви, на 30 юни 1999 година. Договорената цена бе повече от скромна – 150 хиляди лева, а обещаните инвестиции – 100 млн. долара.
Но се оказа, че израелецът със звучното име е специалист по ликвидация на подобни дружества, а не по оздравяването им. Скоро след „операцията" полетите на „Балкан" бяха спрени...
цитирай
33. marystaneva - Сагата продължава...
31.05.2013 11:51
При продажбата авиокомпанията имаше 18 самолета Ту-154, а година и половина по-късно – само един.
Малките пътнически и товарни самолети също бяха разпродадени, както и слотовете по международните летища. По експертни оценки Гад Зееви е спечелил над 300 млн. долара от цялата работа. Но така и не бе потърсена отговорност от продавачите, позволили да се стигне до катастрофата с превозвача. Поне се отървахме „сухи" от 12-те иска, които нахалният евреин заведе срещу страната, претендирайки за неустойка от 250 млн. долара.
Кабинетът „Костов" ще се запомни и с продажбата на „Нефтохим" ЕАД на руската „Лукойл" срещу 101 млн. долара. Наистина тя е повече от успешна, ако я сравним с разграбването на плевенската рафинерия „Плама" - единственият нефтохимически комбинат в света, доведен до фалит.
В момента „Нефтохим" работи добре, снабдява страната и региона с гориво, отчита печалби и внася немалки данъци в хазната. Но е почти пълен монополист на пазара на течни горива у нас, което в определени ситуации, както неведнъж вече видяхме, се оказва сериозен негатив. Като говорим за Костовата приватизация, не може да подминем и тазседмичното словоизлияние на бившия му партиен съратник Едвин Сугарев, който публично запита: „Кой продаде „Електроимпекс" на Борислав Дионисиев, „Машиноекспорт" на Петър Манджуков, „Булгарлизинг" на Димитър Тадаръков и „Химимпорт" на ТИМ?"
http://plovdivchanin.com/2013-01-07-14-16-25/15572-%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B4%D0%B5-%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%95%D1%82%D0%BE-%D0%B3%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2.html
цитирай
34. marystaneva - На финала да добавя и аз нещо:
31.05.2013 11:58
Самият Драгомир Драганов го каза наскоро: "Костов е човек на Луканов. Когато аз предложих Костов за съветник на Георги Атанасов, Луканов ми каза: Остави го, той си е мой" и го научи да краде. След което цялото СДС започна да краде" - каза проф. Драганов в предаването "Всяка неделя" при Кеворкян.
http://www.cross.bg/kostov-lykanov-chovek-1361618.html#ixzz2UVYsnsO5
И Евгений Михайлов го каза: "Костов на думи е антикомунист, но с действията си винаги е обслужвал БСП. Не бяха отворени досиетата, нямаше осъдени, приватизацията обслужи червените барони. В това е личната обида на хората - че на СДС започна да се гледа като на келепир, на спестовна касичка, а идеалите бяха забравени."
http://pressadaily.bg/publication/6717-%D0%95%D0%B2%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2:-%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2-%D0%B8-%D0%9B%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8F%D1%85%D0%B0-%D0%BE%D0%B1%D1%89-%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-96%D1%82%D0%B0
И много други хора са го казвали - живи са и продължават да го твърдят: Желю Желев, Петър Бояджиев, Едвин Сугарев, Кольо Парамов...
Ето и още:
http://marystaneva.blog.bg/politika/2012/07/09/koi-sega-e-lyjlivoto-ovcharche.977336
http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/06/08/edno-izcheznalo-no-ne-otvsiakyde-quot-otkrito-pismo-quot.761632
http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/06/08/edno-izcheznalo-no-ne-otvsiakyde-quot-otkrito-pismo-quot-pro.761687
http://marystaneva.blog.bg/politika/2010/10/29/nie-shte-ti-dadem-vlastta-no-ti-shte-ni-dadesh-dostyp-do-pri.626900

Който не е зомбиран и заслепен от "ореола" на др. Костов, ще си направи изводите. А на тези, които продължават да са, и Господ не може да им помогне...
цитирай
35. marystaneva - “Абе, той се задоволи само с 5 милиона долара!”
18.08.2013 23:24
Peter Boyadjiev:

Част от интервюто публикувано в началото на 2009 година. Герб още не са на власт за да не ме обвини някой че е заради тях.

- Защо смятате, че хората бяха излъгани от правителството на Костов?

- Ще дам само един пример... Фармацевтичните заводите в Дупница, Разград и Троян са били определени още през 1989-1990 година да бъдат дадени на двата рода – на Георги Атанасов и Петър Дюлгеров. Аз познавам лично зетя на Георги Атанасов – Петър Терзиев. По времето на Жан Виденов той поиска контакт с мен, защото знаеха, че имам достъп до Жан Виденов и съм близък с Благовест Сендов... Терзиев ми съобщи, че са осигурили закупуването на тези заводи... Казват ми - „Хонорарът ще бъде 10 млн. долара за тези, които реализират приватизацията!..“ Но Виденов се бил запънал като магаре на мост , казвал, че няма да им даде заводите и затова идват при мен... Не дадох никакъв категоричен отговор. За мен отговорът на Жан Виденов беше предвидим... Но все пак го попитах защо им отказва, без да му съобщавам, че са идвали и при мен. Виденов ми каза: “Петьо, те не са интересуват от заводите с цел да ги оправят. Те искат да ги вземат почти без пари, за да ги продадат после на външен инвеститор и да вземат истинските пари! Освен това парите, с които ще платят, са от откраднатия валутен резерв , който изнесоха в офшорните зони по света...
По-късно Костов им даде и трите завода, а те се подиграха с него пред мен:

“Абе, той се задоволи само с 5 милиона долара!”

Инатът на Жан Виденов спести тогава на държавата 5 милиона долара... А зетьовете на Георги Атанасов и Дюлгеров, след като продадоха трите завода, се изнесоха на рахат в Испания.
цитирай
36. marystaneva - Познаването на истината прави хората свободни!
02.09.2013 09:30
"Faktor.bg публикува неизвестна стенограма от заседание на НКС на СДС от 14 януари 1997 г., на която сините обсъждат в разгара на народните протести срещу кабинета на Жан Виденов, идея за създаване на експертно правителство с нов мандат на БСП (виж пълния текст на стенограмата ТУК). Събитията, които се коментират преди 17 г. много напомнят на днешната ситуация в държавата.

Faktor.bg публикува до сега позиции по темата на бившите депутати Евгений Михайлов (ВИЖ) и Александър Йорданов (ВИЖ), на журналиста Иво Беров (ВИЖ) и на съветника по проблемите на сигурността в правителството на Филип Димитров – Георги Боздуганов (ВИЖ).

Предлагаме ви анализа на Красимир Момчев, народен представител, парламентарен секретар, член на бюджетно-финансовата и икономическата комисия в 37-то НС 1995-97г., председател на Българска Християнска коалиция от 1999 г. до сега."

Чрез СДС Костов подари националното богатство на комунистическата номенклатура и руската олигархия
http://www.svobodata.com/page.php?pid=12243&rid=6
цитирай
37. marystaneva - Аз, понеже отдавна имам слабост към Костов, чат-пат ще добавям по нещо от другите...
02.09.2013 16:40
От "Фейсбук", Alexander Aleksiev:

Я ПАК, ИВАНЧО? Я ПАК, КОСТОВ?

Забележка: Линковете с цитатите са толкова много, че реших да ги пропусна.

Понякога вътрешно в себе си се чудя как стана така, че от привърженик на Костов се превърнах в негов върл противник?
И реших да си припомня някои симптоматични най-вече негови изявления само от тази година, които ще споделя с вас. С неизбежните мои коментари след тях, които са отражение на моята логика и моя морал.

Ще започна с датата 28.01, когато след референдума Гоце Първанов рече авторитетно: “Резултатите от референдума са с катастрофален характер за Борисов и ако той е "мъжкар", би трябвало да си подаде оставката.”
– Катастрофа бяха, Гоце, но за БСП и за Русия, какво общо има тук Борисов, та да си подава оставката? А по тази логика Орешарски е абсолютен женчо, щом досега не подава оставка.
18.02.
Синята коалиция настоява в парламента министър-председателят да подаде оставка и да бъде сформирано експертно правителство.
- Аха, ето кой беше идеологът на експертното правителство!

19.02.
Костов: “Борисов да си подаде оставката. Той скоро ще разбере, че това е единственото, което може да направи.”

20.02.
Костов: „Оставката на българския министър-председател, която той се закани преди малко да подаде, е точно отговор на исканията на БСП и ДПС.“
- Алоу, нали вчера точно ти я поиска, бре?? Защо оставката да не е отговор на твоите искания, а на БСП и ДПС?

Костов: “Не разбрах защо трябваше да се предава това (подаването на оставката) по телевизията, защото тя показва в момента дезертирането на ГЕРБ от своята отговорност.”
– Информационно затъмнение ли искаш, “демократе”? Искаш, ама нЕма. При ГЕРБ всичко е прозрачно. А след като ти поиска оставката, по каква логика говориш за “дезертиране”?
...
цитирай
38. marystaneva - И продължението от "Фейсбук", Alexander Aleksiev:
02.09.2013 16:44
...
Костов: "Оставката на Борисов спасява монополите, защото сега няма кой да води битката с тях.”
– Значи признаваш, че ББ водеше битка с тях? Благодаря, благодаря... А ти какво целеше, когато му искаше оставката бе, Ванчо? Явно ти си искал да спасиш монополите!
За да бръщолеви толкова противоречиви глупости в един и същи ден, значи Ванката е сащисан от оставката. Много им е объркала плановете.

31.03.
Костов: “Ние първи заявихме, че Борисов трябва да си подаде оставката, а Сергей Станишев взе тази теза от нас и тя стана основна в кампанията му.”
- За какви заслуги се бориш със Станишев, Ванка? Кой от двама ви бил свалил Борисов? Само че пръв беше Гоце!

Костов: „Приписваните" ми от обществото и недоброжелатели грешки се дължат на „неразбиране, необразованост и преднамереност".
– Нещо за мат’рияла ли каза, Костов?

Костов: “Подобни изказвания не могат да не ни убедят, че имаме насреща си един много сериозен и достоен политик.”
– И след всичко изброено Ванката има нахалството да каже това за Борисов!??
За управлението на Борисов той говори ту като за диктатура, ту като за безвластие - е кое от двете е? Диктатурата е обратното на безвластието, а след 3,5 години тоя не може да се спре на едното. Да си изберем между „неразбиране, необразованост и преднамереност" - а може би и трите?
...
цитирай
39. marystaneva - И финалът на споделеното във "Фейсбук" от Alexander Aleksiev:
02.09.2013 16:47
...
Костов: “Избори не могат да се правят като се влиза в болница, вдига се кръвно и там се канят главите на вероизповеданията, огласяване на поръчки за атентати, намерен автомат и т.н. Това на мен ми прилича на изключително слаб политически спектакъл, на евтино криминале.”
- Тук вече господинът минава всякакви морални и човешки норми! Как някой прави избори си е негова работа. Че е бесен, дето Борисов беше почетен и от патриарха, и от мюфтията, е ясно - на Командира такава почит никога няма да бъде оказана – да те благословят за здраве водачите на двете най-големи религиозни вероизповедания в България! Но те не са дошли по покана, нещастник такъв! Хайде, покани ги ти, да видим дали ще дойдат!
А спектакъл и евтино криминале бяха твоите номера в деня за размисъл! Което ме кара да се размисля по въпроса защо досега не е имало заплахи за твоя живот? Ами много ясно – защото ти създаде престъпността, с която Бойко се бори!

23 юни
Костов на конгреса на ДСБ : “Политиците не могат да се държат почтено.“
– Истината глаголиш, Ванка, ти самият си класически пример!

Подлудиха ни от абсолютно противоречиви послания и понякога се питаме патетично - къде са интелектуалците, моралните авторитети???
Ами ето го водачът на “партията на интелектуалците”... и с морала, и с авторитета си – ето го!!!

И няма защо да се чудим, че Костов превърна десницата от голяма и сериозна каракачанска овчарка, която трябваше да пази българското стадо, в декоративно пуделче, което подтичква и подлайва около големите персонажи на политическата сцена.

Бегай да четеш "Винету", Костов! Ама с кориците да я назубриш, както едно време си изучил Маркс и Ленин! Има какво да научиш!

А аз с чиста съвест ще си гласувам за Борисов.

#ДАНСwithme #ignorevolen #resistvolen #fightvolen #ostavka
#occupysofia #occupybulgaria #resistbulgaria #supportbulgaria #bulgaria

***
И аз! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2657206
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849