Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2016 11:23 - #азНЕсъмБСП и никога няма да бъда! #БСПнаСЪД!
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 811 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.07.2016 11:31


 
  #‎АЗНЕСЪМБСП   от Теод   Сега ще ви кажа защо не съм БСП. Не съм БСП, защото не аз взех властта с кървав преврат, който наричахте и все още наричате „народна революция“. Не съм БСП, защото не аз, а вие се кръстите сега в църква, която сте взривили преди време и до днес това е най-тежкият терористичен акт в историята на България със 213 убити и 500 ранени.
Не съм БСП, защото не аз, а вие избихте елита на нацията и го заменихте със селяндури с окървавени ръце.
Не съм БСП, защото не аз, а вие заграбихте цялата собственост на хората, която те са имали дори по време на турското робство.
Не съм БСП, защото не аз, а вие изпращахте в лагери на смъртта хората несъгласни с партийната ви линия, която ви беше начертана в Москва.
Не съм БСП, защото не аз, а вие искахте сливане на България със СССР.
Не съм БСП, защото не аз, а вие подменихте историята и все още правите опити за това.
Не съм БСП, защото не аз, а вие стреляхте в гърбовете на тези, които искаха да ви напуснат завинаги.
Не съм БСП, защото не аз, а вие скрихте радиационната опасност от Чернобил, докато преяждахте с храни от безопасни райони.
Не съм БСП, защото не аз, а вие свалихте с преврат бившия си първи и нарекохте това плавен преход към демокрация.
Не съм БСП, защото не аз, а вие за една нощ от комунисти станахте социалисти, които всъщност искат да са капиталисти.
Не съм БСП, защото и като капиталисти само крадете, рушите и чакате комисионни от Москва, докато децата ви учат и работят в САЩ.
Не съм БСП, защото не аз, а вие избрахте Делян Пеевски за шеф на ДАНС и все още криете КОЙ ви го е предложил за този пост.
Не съм БСП, защото не аз, а вие се целувахте с ДПС на Орлов мост в опит да запазите властта, която се крепеше на коалицията с тези, на които преди години сменихте насилствено имената, изселихте в Турция и заграбихте имотите им.
Не съм БСП, защото не аз, а вие и днес повтаряте, че „че властта с кръв се взима, с кръв се дава“.
Не съм БСП, защото не на мен, а на вас покаянието ви е чуждо, затова че сте избивали без съд и присъда собствения си народ, изпълнявайки заръките на чужда държава, наричана от вас „братска“.
Не съм БСП, защото не моята, а вашата памет е къса, а тази на народа ни е жива, а той никога няма да забрави и никога няма да прости.

Теодор Михайлов

Аз не съм комунист и никога няма да бъда. Аз не съм нихилист и никога няма да бъда. Аз не съм антихрист и никога няма да бъда. Аз съм просто човек. Аз съм просто човек! Аз не съм екстремист и никога няма да бъда. Аз не съм шовинист и никога няма да бъда. Аз не съм терорист и никога няма да бъда. Аз съм просто човек. Аз съм просто човек! Рефрен: Обичам синьото небе, обичам земята. Обичам твоето лице, обичам светлината. Обичам вашите ръце-зовящи свободата! И мразя всеки, който ми пречи да бъда Човек! Аз не съм бюрократ и никога няма да бъда. Аз не съм технократ и никога няма да бъда. Аз не съм тарикат и никога няма да бъда. Аз съм просто човек. Аз съм просто човек! Рефрен: Обичам синьото небе, обичам земята. Обичам твоето лице, обичам светлината. Обичам вашите ръце-зовящи свободата! И мразя всеки, който ми пречи да бъда Човек! Аз не съм комунист, аз не съм нихилис, аз не съм шовинист, аз не съм терорист, аз не съм антихрист, аз не съм екстремист. Аз съм просто човек! Аз не съм бюрократ, аз не съм технократ, аз не съм тарикат, аз не съм плутократ, аз не съм психопат, аз не съм общопризнат. Аз съм просто човек! Аз не съм милитарист, аз не съм маоист, аз не съм ционист, аз не съм каратист, аз не съм ленинист, аз не съм утопист. Аз съм просто човек! Аз не съм сталинист, аэ не съм рецидивист, аз не съм националист, аз не съм колективист, аз не съм товаист, аз не съм оноваист. Аз съм просто човек!




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4105690
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5097
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930