Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2016 09:30 - Има ли руска нишка в турския преврат?
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 6040 Коментари: 18 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image Путин и Ердоган Теория на конспирацията или да мислим за най-лошия московски сценарий, който можем да си представим, за да не се окажем неприятно изненадани от най-добрия, който руснаците ще ни поднесат Пламен Асенов, специално за Faktor.bg Както се казва – тези дни светът е олим…..пардон, още не е олимпиада. Освен може би в Русия, за която целият останал свят разбра що за фалшиви игри, напомпани с дрога, са ни /си/ спретнали батюшките в Сочи през 2014. Под крилото на вездесъщите си специални служби, така организирано и яко са се друсали руските спортисти заради величието на путинова Русия, че тази дрога им държи влага досега, а ще им подмокря задниците и в бъдеще. Но не - тези дни светът все пак е преврат! Някои казват, че превратът в Турция е истински, други твърдят, че е бутафорен. Трудно ми е да преценя, пък и на кого ли му пука точно за моето мнение по въпроса. Добре, де, щом бившият виден разузнавач, а сега висш социалист, о.з. генерал Бригадир Аспарухов може да се плюнчи публично по темата, значи и аз мога. Още повече, ще обърна внимание само на една нишка в цялата работа, по която се трупат факти, но за която няма да чуете въпросният Бригадир дори да гъкне. А няма да гъкнат и останалите бригадирчета, активно ангажирани тези дни с напоителни коментари по темата, предимно  за заблуда на обществото Още в първите часове, след като се разбра, че превратът върви към неуспех, кметът на Анкара Мелих Гьокчек съобщи, че „в опита за държавен преврат в Турция е участвал един от хората, свалили руския Су-24. Той е участник в организацията на живеещия в изгнание ислямски проповедник Фетхуллах Гюлен”. Според турски медии, цитирани от Faktor. bg, Гьокчек освен това „обвини организацията на ислямския проповедник в опит да влоши отношенията на страната с Русия, както и в желанието Турция да бъде изолирана в международната политика”. В случая ме изненада не само бързината и горещият момент, насред който се пръкна това съобщение - тъй като въпросът дали някой си от сегашните превратаджии е съпричастен към свалянето на руския самолет преди 8 месеца, сам по себе си изглежда страничен и несъществен за развитието на текущия все още преврат. Изненада ме обаче и пъргавият начин, по който с това изявление официалните турски власти правят кълбо назад и се отмятат от своята отговорност за свалянето на СУ-24. Доскоро те твърдяха, че „стрелбата е одобрена от най-високо място” и че, което си е абсолютно правилно - руснаците си го изпросиха с поредно нагло нарушаване на суверенното турско /и натовско/ въздушно пространство. Сега изведнъж – вижте, не сме ние, някой си превратаджия ни е подвел, един вид, той още тогава е знаел какво прави, в какъв капан ни вкарва….. и прочие, и прочие. В общия кюп обаче дори това можеше да мине просто като лек страничен ефект от ниската топка, която превратаджиите вдигнаха на Ердоган. Обаче не. Два дни по-късно, както съобщава Франс прес, „по подозрение за участие в преврата са арестувани и двамата турски пилоти, участвали в операцията за сваляне на руския самолет СУ-24 през ноември”. `Айде сега познайте от три пъти дали подозренията ще се окажат верни или ще излезе, че пилотите са невинни за участие в преврата Тази настоятелност на всяка цена да се ловят и наказват замесени в историята със СУ-24 хора, ми прилича не на друго, а на твърде отривист рапорт от страна на Турция, даден пред Путин – рапорт, явно обещан наскоро, при голямото сдобряване, последвало унизителното извинение на Ердоган пред руския император. Можем само да гадаем дали и доколко Русия е била предварително информирана за тревожните последни събития в Турция, на фона на, общо взето, отново изненаданият Запад. Можем дори да гадаем дали и доколко руски „съветници” имат пръст в цялата работа, като се има предвид общият план на преврата, който напомня не предишните успешни военни акции в самата Турция, колкото схемата на пуча срещу Горбачов отпреди 25 години в Русия. С тази разлика, че тогава стана гаф - на пътя на триумфалното завръщане на Горби като победител на превратаджиите се оказа Елцин. Сега обаче планът се реализира успешно и Ердоган се върна наистина триумфално от почивка, с хубав тен и развързани ръце….. Последвалите веднага нападките срещу САЩ и вероятното влошаване на отношенията на Анкара с Вашингтон се лепнаха като гербова марка сред ефектите от този преврат. Това също изглеждат като част от цената, която Турция в момента плаща на Русия за споменатото сдобряване с нея. Да се предизвикат дрязги и проблеми в юго-източния фланг на НАТО – това си е ефект-мечта, дошъл като по поръчка за руснаците. Някои се чудят защо дори кюрдските партии, които иначе воюват повече или по-малко открито срещу Ердоган, сега го подкрепиха срещу превратаджиите. Ами сетете се. Просто се върнете назад в историята на темата и сами прецените дали  кюрдската съпротива е инфилтрирана с агенти на Москва или не, дали кюрдските операции се засилват винаги, щом Русия има интерес от това и утихват в периодите, изгодни за Кремъл. Разбира се, каквито и примирия да има, никога не се стига до истински мир, за да могат кюрдите в Турция винаги да бъдат задействани и използвани отново….. В това отношение е достатъчно да проследите дори само развитията от последните месеци и ще видите, че кюрдската съпротива рязко ескалира именно след свалянето на руския самолет през ноември. Сега, с новата приятелска прегръдка между Анкара и Москва, поне аз очаквам проблемите в анадолските градове чувствително да намалеят. За ужас на някои, ще го кажа – очаквам дори да намалеят като брой ужасяващите ислямистки атаки, които напоследък, за съжаление, се превърнаха в кървава емблема на Турция. Но това намаление няма да е ефект от повишените мерки за сигурност, а от готовността да се поклониш на когото трябва. В този смисъл би трябвало някои наблюдатели да си зададат въпроса и да проследят нишката на отговора – извинението на Ердоган към Русия не беше ли всъщност с цел той да си купи поне относителен мир отвън, за да може да се справи с проблемите си вътре. И ако се окаже така, съответните хора да се върнат още веднъж към темата на какво са способни руснаците в името на имперските си цели, а не, щом се споменат руските интереси, всеки път да махват с ръка и да викат – ам а стига с тая теория на руската конспирация, де Е, натъпкаха ли руснаците собствените си спортисти с дрога, без да им пука за тяхното здраве и живот? Натъпкаха ги. Конспиративно ли стана това, с участието на стотици хора, при това - пряко засегнати? Конспиративно стана. Гъкна ли някой от тях през тези две години, ръководен от морал или нещо друго? Не гъкна. Момчета, на сегашните кремълски вождове, начело с Путин, не им пука за абсолютно нищо друго, освен за техния личен и групов интерес, в действията си по преследването му, те са безогледни - именно затова в отношенията с тях не може да се предвиди всичко. Но работещата идея е да мислим върху най-лошия сценарий, който ние самите можем да си представим, за да не се окажем неприятно изненадани поне от най-добрия, който те ще ни поднесат.



Гласувай:
7



1. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
25.07.2016 09:56
Много логичен анализ, върху който всеки е добре да се замисли, но най-вече политиците ни, за да осъзнаят най-сетне какви ги замисля и върши Империята на Злото - Русия...
цитирай
2. appen13 - Я, вече двама кретени-русофоби...ха-ха-ха-ха...
25.07.2016 10:15
Платената НПО-русофобия не е диагноза, а много тежко психопаталогично слугинско състояние.
цитирай
3. 1997 - Щом могат Бригадир Аспарухов и Пламен Асенов, мога и аз. Ама няма
25.07.2016 17:19
Само ще подхвърля на kolevn38 да не се напъва много с попълването на тагове. Няма смисъл. Изобщо не може да намери нещо свързано, губи си времето. Нека пробва, все пак. Интелектуален Дан Колов се става с тренировки... а на kolevn38 са нужни повече.
цитирай
4. sestra - Единственото възможно патологично състояние
25.07.2016 17:41
на психиката, свързано с отношение към Русия е пристрастието към кремълските лъжци. От това страдат и много руснаци, слава Богу, че много от тях пък са имунизирани. А доверието към Путин е финалната фаза - психологично обусловено оглупяване. Поздравление за анализа - всеки е наясно, но някому не е изгодно да става дума за това, на други пък не им се ще.
цитирай
5. merlin68 - И аз очаквам атентатите в Турция да ...
25.07.2016 18:08
И аз очаквам атентатите в Турция да намалеят, но не заради Русия, а заради арестите на гюленистите в Турция. Моето мнение е, че ако във Франция успеят да издирят и арестуват същите тези гюленисти и там тероризма ще секне.
Пред САЩ, след нескопосания опит за преврат на Ердоган (който се очертава като най-голямата издънка на ЦРУ през последните 30 години), се появява дилемата - дали да се лишат от добре организирана ислямска терористична мрежа като предадат на Турция, Гюлен, или пък да се лишат от най-силния и ключов съюзник - Турция. Разбира се ако беше толкова просто, Гюлен вече да е в Турция, САЩ обаче се притесняват, че дори след предаването му, Турция никога няма да бъде тяхна - и с основание. Все пак си мисля, че Гюлен ще бъде принесен в жертва и в този контекст е съвета ми към автора на този пасквил и към разпространителите му - Ердоган е докачлив човек, не го дразнете, че САЩ могат и вас да принесат в жертва:))
цитирай
6. kolevn38 - Той и Путкин е докачлив човек, току виж пристигнал да освобождава новите руски заселници по черноморието.
25.07.2016 18:28
merlin68 написа:
И аз очаквам атентатите в Турция да намалеят, но не заради Русия, а заради арестите на гюленистите в Турция. Моето мнение е, че ако във Франция успеят да издирят и арестуват същите тези гюленисти и там тероризма ще секне.
Пред САЩ, след нескопосания опит за преврат на Ердоган (който се очертава като най-голямата издънка на ЦРУ през последните 30 години), се появява дилемата - дали да се лишат от добре организирана ислямска терористична мрежа като предадат на Турция, Гюлен, или пък да се лишат от най-силния и ключов съюзник - Турция. Разбира се ако беше толкова просто, Гюлен вече да е в Турция, САЩ обаче се притесняват, че дори след предаването му, Турция никога няма да бъде тяхна - и с основание. Все пак си мисля, че Гюлен ще бъде принесен в жертва и в този контекст е съвета ми към автора на този пасквил и към разпространителите му - Ердоган е докачлив човек, не го дразнете, че САЩ могат и вас да принесат в жертва:))


И двамата са от един вид, от едно тесто замесени.
цитирай
7. kolevn38 - Изчезни, каскет, чуковете и сърповете ги раздават на другия щанд.
25.07.2016 18:30
appen13 написа:
Платената НПО-русофобия не е диагноза, а много тежко психопаталогично слугинско състояние.

цитирай
8. merlin68 - 6. kolevn38 - Той и Путкин е докачлив ...
25.07.2016 18:33
6. kolevn38 - Той и Путкин е докачлив човек, току виж пристигнал да освобождава новите руски заселници по черноморието.
18:28

Съгласен съм, особено ако както Демограф предрича, настаним Инджирлик у нас
цитирай
9. kolevn38 - Значи ще си имаме докачлив Путкин, който прави поредната агресия?
25.07.2016 19:36
merlin68 написа:
6. kolevn38 - Той и Путкин е докачлив човек, току виж пристигнал да освобождава новите руски заселници по черноморието.
18:28

Съгласен съм, особено ако както Демограф предрича, настаним Инджирлик у нас

цитирай
10. merlin68 - 9. kolevn38 - Значи ще си имаме до...
25.07.2016 19:42
9. kolevn38 - Значи ще си имаме докачлив Путкин, който прави поредната агресия?
19:36

Едва ли, ние сами ще го поканим, така че ако считаш, че е докачлив...
цитирай
11. vencivaleri1951 - Авторът е толкова" бос", че дори и за Фактор бг не става
25.07.2016 23:38
Кюрдите подкрепили Ердоган при преврата и това било заради руските кукловоди в редиците им. по безумна мисъл едва ли може да роди нечия глава. Нима толкова е трудно да се помисли какво става с кюрдите ако дойдат на власт военните-било е и това , и се знае резултатът за кюрдското население в подобни режими.
След това за кюрдска държава на територии и Ирак и Сирия заговориха янките. Не е трудно да се досети човек какъв нишан е подобно говорене за турските кюрди. Русия е последната страна която ще заговори или ще "ръчка" подмолно на тази тема , защото няма интерес от това. Макар и да не се говори по тази тема, то се знае , че на територията на руската империя , по късно на СССР, и днес пак в Русия и някои бивши републики има население с кюрдски корени. То разбира се никога не е било признавано официално, асимилирано е и не се говори за него. Не се знае при една кюрдска държава каква реакция биха имаи и тези кюрди макар и много малко на брой при преброяванията да се определят като такива. Колкото до влошаването на отношенията между Вашингтон и Анкара, не започнаха ли те с опита да се направи и Турска пролет заради няколко чинара в парк. Спомнете си какво предаваше тогава СНН и кого подкрепяха зад Океана. Които и генерали да са били в основата на опита за преврат те са с щатски военни академии. Това също кара Ердоган и привържениците му да се съмняват в "непричастността " на янките.

Колкото до Путин
От няколко години чуваме как ха, ха и ще се сгромоляса "режима" му, а и това
сгромоясване щябо да повлече и Русия-Аилуя... Падаму се на тъпото кагебейче..Аилуя

Смешно става обаче като в статии, коментари и прочие във всеко значимо събитие по света се припознава и ръката Путинова.Сега и превратът в комшиите и той дело на "Вовата". Очаквам ако евентуално Тръмп спечели изборите блоговите братя и сестри да извадят документ, че Владимир Владимирович е би разработващ офицер на Доналд Тръмп

цитирай
12. slavimirgenchev1953 - Турци и руснаци -
26.07.2016 06:21
две раси
от пидираси.
цитирай
13. kolevn38 - Венци, отново ще приема че се шегуваш.
26.07.2016 06:22
А кагебейчето рано или късно ще падне и то с гръм и трясък. Освен ако не му гласуват пожизнено да царува. Тогава пак ще падне, но с още по-голям трясък. Та така, с твоя царюк поскудньiй. Крепостните до последно ще бият чело в чепиците му, накрая по стар руски обичай ще го капичнат и заличат от всякъде. След това ще го реабилитират, накрая тихомълком ще забранят да се споменава Името му и така...
цитирай
14. kolevn38 - Категорично подкрепям! Поздрави, Сестра.
26.07.2016 08:10
sestra написа:
на психиката, свързано с отношение към Русия е пристрастието към кремълските лъжци. От това страдат и много руснаци, слава Богу, че много от тях пък са имунизирани. А доверието към Путин е финалната фаза - психологично обусловено оглупяване. Поздравление за анализа - всеки е наясно, но някому не е изгодно да става дума за това, на други пък не им се ще.

цитирай
15. kolevn38 - Ти ли ще каниш Путкин да ни избива се не разбра?
26.07.2016 20:17
merlin68 написа:
9. kolevn38 - Значи ще си имаме докачлив Путкин, който прави поредната агресия?
19:36

Едва ли, ние сами ще го поканим, така че ако считаш, че е докачлив...

цитирай
16. merlin68 - 15. kolevn38 - Ти ли ще каниш Путкин ...
26.07.2016 22:38
15. kolevn38 - Ти ли ще каниш Путкин да ни избива се не разбра?

Не, няма нужда аз да го каня, някои като теб ще го поканят, най-бързите хамелеони, може би ако извадиш късмет и ти да си от тях... с хляб и сол
цитирай
17. kolevn38 - Нещо витиевато бягаш по тъчлинията. Аз агресори на собствена територияне каня.
27.07.2016 07:54
merlin68 написа:
15. kolevn38 - Ти ли ще каниш Путкин да ни избива се не разбра?

Не, няма нужда аз да го каня, някои като теб ще го поканят, най-бързите хамелеони, може би ако извадиш късмет и ти да си от тях... с хляб и сол

цитирай
18. merlin68 - 17. kolevn38 - Нещо витиевато бягаш ...
27.07.2016 19:16
17. kolevn38 - Нещо витиевато бягаш по тъчлинията. Аз агресори на собствена територияне каня.
07:54

Сигурно защото нещо много започна да питаш, не разпитвай, остави човека той сам ще си каже...ама дребните ченгета това никога няма да го схванат. Ченгеджийската ти същност лъщи издайнически като дупе на месечина. Уж промяна, уж нова школовка...същите номерца. Ше го поканиш, както на времето покани хамериканците.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4129864
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5110
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930