Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2017 08:27 - Плевнелиев: Много хора ме мразят, не назначих нито един от ДС
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 848 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image Искрено желая на президента Радев и той да си тръгне с чувство на удовлетвореност и с високо вдигната глава

Тръгвам си с високо вдигната глава след един труден, но успешен мандат. Това заяви президентът Росен Плевнелиев пред "Панорама" на БНТ.

Спрени еврофондове няма, при Орешарски имаше. В България има рекорден брой посещения. Дебатирахме с 10 президенти от ЕС бъдещето на Европа. Вратите са отворени. Сега някой трябва да продължава в същата посока, каза държавният глава.

„При всички предизвикателства вярвам, че държах държавното кормило, България днес стои стабилна на фона на световната драма. Искрено желая на президента Радев и той да си тръгне с чувство на удовлетвореност и с високо вдигната глава”, каза Плевнелиев.
„Доста различни сме с президента Румен Радев. Той идва от армията, аз бях бизнесмен, кризисен мениджър. Пожелавам му успех и съм готов да му помогна.
Няма да коментирам речта му, но я чух внимателно, анализирах я за себе си. В нея чухме тежки думи за справедливост и за съдебна реформа. Само след седмица той ще поеме цялата власт в държавата. От това кой ще бъде следващият правосъден министър, ще стане ясно каква реформа ще се прави”, каза още Плевнелиев.

 Аз не считам, че сега на президента Радев ще бъде по-трудно, отколкото през 2013 година. Искрено му пожелавам успех, има от кого да се поучи, има добри примери. Не за първи път България изпада в такава ситуация. Нима беше по-лесно на президента Стоянов? Служебно правителство се прави преди всичко с принципи, с ясна концепция, с много точен анализ каква е ситуацията в държавата. Искам да видя не само личностите, които ще бъдат в служебното правителство, това е заявка за политики. Искам да видя програмата на служебното правителството, приоритетите му“, каза още Плевнелиев. 

Президентът заяви още, че много хора го мразят, защото е първият български президент, който не е назначил нито един служител на Държавна сигурност, нито за служебен министър, нито за посланик. „Аз не вярвам в теория на конспирацията, аз съм прагматичен, разумен човек. Ще ми се да видя в България повече политици, които се гордеят не с доносите, които са написали, а със свършеното за народа“, допълни Росен Плевнелиев. 

„За да има мир, трябва да има правила, които важат за всички. Най-силните трябва да бъдат за пример на най-слабите, най-силните трябва да се грижат за по-слабите. Много българи ме разбраха, аз получих подкрепа за своята честна и принципна позиция. Аз работих за мир и затова отстоявах ясна и категорична позиция в подкрепа на върховенството на закона. И да, с тази позиция на мен ми беше много по-лесно навън, отколкото вътре“, допълни още той.Моята позиция не беше срещу Русия, моята позиция беше „За“ - за мир, каза президентът Росен Плевнелиев .

„Когато става въпрос за Русия българите мислят по-скоро емоционално, отколкото рационално. Нека да бъда много ясен и коректен – аз искрено вярвам в това, което правих. Не търсих рейтинга, но не търсих и противопоставянето. Моята позиция не беше срещу Русия, моята позиция беше „За“ - за мир. И казвам най-отговорно, дано и президентът Радев да ме чуе и да ме разбере добре, за да има мир, трябва да има правила, които да важат за всички. Ако някой нарушава правилата, това не работи за мир. Ако най-силната нация в света или една от най-силните, и с най-силния ядрен арсенал, дестабилизира съседите си, окупира съседите си, това не работи за мир. Най-силните трябва да са за пример на най-слабите, най-силните трябва да пазят по-слабите, да се грижат за тях“, коментира Плевнелиев. „Моята позиция е следната – за да има мир, за да работим всички ние за мир, трябва да гарантираме, че правилата са валидни за всички и когато някой ги нарушава, трябва да си носи последствията“, допълни той. „Много българи ме разбраха, но не и всички. Аз работих за мир и затова отстоявах ясна и категорична позиция в подкрепа на правилата и върховинството на закона. С тази позиция ми беше по-лесно навън, отколкото вътре. С тази позиция отворихме много врати навън“, посочи държавният глава.

Плевнелиев коментира още, че от всички критики към него, най-много го е заболяло от тази, че разделя нацията. „Това наистина много ме заболя и ми беше много тежко да го чуя, защото, ако се върне лентата обратно кога тръгна тази критика срещу мен – тя тръгна именно в този момент, в който аз свалих доверието си във връзка с едно висше задкулисно назначение. Тя тръгна в този момент, в който аз бях единственият тогава политик, който зае ясна позиция в този ден – аз апелирах към Народното събрание да преназначат друг човек, тоест да се откажат, след което снех и доверието си от правителството“, припомни държавният глава.




Гласувай:
7



1. planinitenabulgaria - Един достоен български политик бе свален от сцената по подъл начин -
21.01.2017 09:53
задкулисието не му разреши да се кандидатира за втори мандат. Той не назначи на зависещи от него постове да бъдат назначени бивши служителии на ДС, но на него му натресоха заместник човек на задкулисието, от когото не се отъра до последния си ден като президент. Тя прие в Президенството войници на задкулисието, челящи да сменят президента с нея, между които Петното, Барека и др. като им оказа внимание. Жената е висше създание Божие, но когато е назначена за куртизанка и тя е приела тази роля е най-отвратителното нещо но земята...
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
21.01.2017 10:38
В България почтените и достойните политици с духовни ценности и воля да отстояват тези ценности, като отиващият си президент Росен Плевнелиев не се ценят и затова страната ни все по-често затъва в примитивизъм и простащина.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4124332
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5108
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930