Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2018 20:00 - Поет като пълна каца с мед
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 1640 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 28.02.2018 20:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Така ще бъде и занапред,
да знайш.
На ред е Киевска Русь,
незаконно окупирана
от някакви маймунподобни урки.
И всичко по реда си.



Можете ли да познаете кой е тоз поет, сътворил таков шедевр:)



Гласувай:
6



1. apostapostoloff - Само някакъв идиот може
28.02.2018 21:39
да сътвори такава помия.
цитирай
2. kolevn38 - Идиот, идиот, ама сонети пише, пеперуди гони след вятъра, награди за участие получава...
28.02.2018 21:50
apostapostoloff написа:
Само някакъв идиот може да сътвори такава помия.

И то не къде да е, а на VІІІ Национален конкус „МИЛА РОДИНО”. Патриотин, демек, истински поетин :)
цитирай
3. morskipesni - Срещу теб да бягам не можеш ме стигна, гнъсно старче
28.02.2018 22:00
Аз съм европеец от дълги години, ама истински а не набеден ганювски като тебе и аверчетата ти кратунести. Естествено, че знам по-добре от вас мам'риканоидните псета кой е вреден За Европа - това са гнидите, които предоставят територията си за плацдарм и собствените си задните си части под (без) наем на презряната задокеанска гангстерска паплач.
цитирай
4. kolevn38 - Дрисльо мамин, нито съм старче, нито можеш да се състезваш с мен, пръдлЮ с пръдлЮвците
28.02.2018 22:21
Европеец си толкова, колкото си и поет, некадърнико. Лъсна ти посрания червен дирник като меден тиган на ясна месечина - мога и в рими да ти го драсна. Повече да не си се вяснал тъдява, бездарнико жалък.
цитирай
5. kolevn38 - Мръхльо, ако щеш и на Кьолнската катетрала отгоре да се наденеш, винаги ще си останеш червен дирник.
01.03.2018 06:21
morskipesni написа:
Аз живея в Германия ОТДАВНА. Тук хората ОТ ГОДИНИ вдигат ВСЕ ПО-МАСОВО митинги за ИЗЛИЗАНЕ ОТ НАТО и СЪЮЗ С РУСИЯ, чуват се все-повече гласове за ПОДЕЛЯНЕ НА УКРАЙНА. Вас (бугрите, доста подобни на юродивите урки) сякаш всеки ден ви удрят с брадвата на едно и също място, не за да ви утрепят- а само да ви лишат от (малкото) мозък.


Само си мирисал Германия пръдлю жалък, обиколил съм цяла Европа надлъж и нашир - навсякъде където чуят за червени задници като вас и вожда ви Путкин им се гади и отвръщат глави или откровено се надсмиват. Където и да се намира посрания ти червен задник, душата ти е в Магадан, бездарнико. Това е последното ти появяване тук, в този блог. Съблогърите отдава знаят кой съм, какъв съм и кой е другият ми блог, бездарнико:)
цитирай
6. getmans1 - Напротив Дедо Колев, пускай го тоз ...
01.03.2018 15:42
Напротив Дедо Колев, пускай го тоз редовно, че да му гледаме сеиря.
Тоя образ си замита постингите сам под чергата.
Твоя си работа де, но да знаеш, че тая гнида точно на това разчита за да ти пили нервите.
Ти си му персонална цел!
цитирай
7. kolevn38 - Така си замете постинга под чергата, че му лъсна червения дирник като тиган на месечина.
01.03.2018 17:27
Нека го видят хората какъв елементарен глупак е, да усетят колко плитки са червените му потури, къде го стискат свинските цървули и как свети петолъчката на овчия му калпак. Сам се навря в шамарите, нека му се порадват малко хората - повече от това не заслужава. А моите нерви са стоманени и много дебели:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4114722
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5100
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930