Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2018 08:35 - Необикновен фашизъм - путинските рашисти убиха и Аркадий Бабченко
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 10689 Коментари: 72 Гласове:
8

Последна промяна: 30.05.2018 09:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Докато недругаря Венцивалери1951 се опитваше да обяснява в коментите под посветения на него мой пост, че видите ли едва ли не съм се радвал когато убият руснаци или се случи някакво нещастие с тях, вчера 29.05.2018 година, путинските му любимци убиха не когото и да е, а журналиста и писателя  Аркадий Бабченко - яростен критик на путинският режим. Преди година Аркадий се премести да живее в Украйна заради опасността от покушение. Е, настигнаха го и там путинските рашисти. Отвратен съм от всичко това - от престъпната путинска власт и цялата кагебейска сган, която превърна Русия в държава Демон. Още по-отвратен съм от българските и апологети, верни до гроб гноми.
 Уважаеми съблогъри, ако не знаете кой е Аркадий Бабченко, направете си труда да потърсите негови предавания в Ютюб, прочетете негови статии /има преведени и на български/. Аркадий беше осиновил 6 деца от руски приюти и ги отглеждаше заедно със своята дъщеря. Завършил е право, бакалавър по международно право и юриспруденция. Участник и в двете чеченски войни, отвратен от безмислените убийства и престъпления и на двете страни в конфликта, Аркадий става заклет пацифист, пише книги, започва да се занимава професионално с журналистика и се превръща в един от най-отявлените критици на престъпния путински режим. Преди година напусна Русия под непосредствената заплаха да бъде убит от опонентите си. Е, настигнаха го в Киев и го застреляха в гръб. Нямам думи, повече от отвратен съм - светлите хора на Русия биват убивани, измъчвани, съдени, въдворявани в колонии и психиатрии, гонени и преследвани във и вън от Русия.
п.п.нека сега недругаря венцивалери1951 направи една другарска жалейка за вагнерската измет, намерила това, което търсеше в Сирия
.

Автор: Симеон Ангелов, тоже kolevn38, тем паче Josarian

image

Почивай в мир Аркадий, пусть земля тебе будет пухом!












Гласувай:
13



1. planinitenabulgaria - Прочитът на специалистите на случилото се е по-специален:
30.05.2018 09:05
Украинските власти твърдят, че имало руски почерк при това убийство. Специалистите обаче са на коренно различно мнение - Немцов го убиха с четири куршума в гърба, а Бабченко стри куршума в гръбначния стълб. Това води до извода, че ударната група, извършила убийството е украинска и вероятно тя го е сторила за да клевети Путин по същия начин, както пред 4 години, когато украински изтребител според руското видео по казуса сби малайзийския пътнически самолет.
Относно Товарищ венцИ, той е труден за разбиране, защото интелектността му е на много високо ниво. Понякога ми се струва, че той е интелигентник от такъв висок ранг, който кореспондира с този на най-първия интелигентник на България, Генерал радеВ.
Днес е много важен ден за премиера ни. Въпросът, който виси е:
Ще се съгласи ли той боклукът от Росатом да се вложи в един безсмислен скъп проект, при това с руско участие. Ако това се случи, последствията ще са много лоши за страната. Казвам това като бивш служител на енергетиката, работил там 28 години и поради това компетентен по тези въпроси.
цитирай
2. анонимен - Когато
30.05.2018 09:28
късно снощи се прибрах, буквално грохнала от работа, отворих компютъра и ...видях това! Този път не изпитвам скръб, а съм бясна! За това, че на Путин му отидоха на крака Меркел и Макрон, после Радев, сега е на ход и Борисов!
Бабченко беше един от малкото журналисти, които следях във ФБ. Другият е неговия колега и мой виртуален приятел Айдер Муждабаев, с когото сме разговаряли отвреме навреме. И сега сериозно се притеснявам и за Айдер.
Между другото, виж това:
https://clubz/2135-dobre_doshyl_krim
цитирай
3. kolevn38 - Привет Коста! Страхотен коментар. Ти си един от най-уважаваните хора от мен тук, в блог.бг.
30.05.2018 09:42
planinitenabulgaria написа:
Украинските власти твърдят, че имало руски почерк при това убийство. Специалистите обаче са на коренно различно мнение - Немцов го убиха с четири куршума в гърба, а Бабченко стри куршума в гръбначния стълб. Това води до извода, че ударната група, извършила убийството е украинска и вероятно тя го е сторила за да клевети Путин по същия начин, както пред 4 години, когато украински изтребител според руското видео по казуса сби малайзийския пътнически самолет.
Относно Товарищ венцИ, той е труден за разбиране, защото интелектността му е на много високо ниво. Понякога ми се струва, че той е интелигентник от такъв висок ранг, който кореспондира с този на най-първия интелигентник на България, Генерал радеВ.
Днес е много важен ден за премиера ни. Въпросът, който виси е:
Ще се съгласи ли той боклукът от Росатом да се вложи в един безсмислен скъп проект, при това с руско участие. Ако това се случи, последствията ще са много лоши за страната. Казвам това като бивш служител на енергетиката, работил там 28 години и поради това компетентен по тези въпроси.

цитирай
4. kolevn38 - И аз така, също бях втрещен, въпреки, че имах притеснението че рано или късно ще му посегнат.
30.05.2018 09:44
angpiskova написа:
късно снощи се прибрах, буквално грохнала от работа, отворих компютъра и ...видях това! Този път не изпитвам скръб, а съм бясна! За това, че на Путин му отидоха на крака Меркел и Макрон, после Радев, сега е на ход и Борисов!
Бабченко беше един от малкото журналисти, които следях във ФБ. Другият е неговия колега и мой виртуален приятел Айдер Муждабаев, с когото сме разговаряли отвреме навреме. И сега сериозно се притеснявам и за Айдер.
Между другото, виж това:
https://clubz/2135-dobre_doshyl_krim

Освен Айдер притеснението ми е и за Александър Сотник. Когато има възможност, време и тн - слушай го, особено коментарите му - Ютюб, СотникТВ.
поздрави!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Е , няма как да е другояче...
30.05.2018 10:20
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно

цитирай
6. vmir - Споделям напълно чувствата на автора.
30.05.2018 10:22
Да оцелееш във войните, за да те убият в гръб защото си бил отвратен от безсмислените убийства е реалност, която дефинира престъпна представа за свободата. Неизбежна част от тази представа е набеждаването на жертвите и всеки, който им симпатизира. Мракобесието не може да съществува без да подлост и коварство.

Светла да е паметта на Бабченко, защото е знаел какво го заплашва и не е спрял да се бори за освобождаване на самата свобода от мръсните пропагандни лапи на негодяите. На имбецилите, които ехидно ще "доказват", че украинците са го убили, ще кажа, че ако украинците бяха любители на московските представи за свобода, нямаше да бягат от Русия, а щяха да се представят за баш-руснаци. Каквито и истории да съшивате, каквито и конспирации да "доказвате", генетично близки народи са ставали най-големи врагове заради ценностни различия и е тъпо да отричате тази азбучна истина.
цитирай
7. vmir - 5. vencivaleri1951 - Е , няма как да е другояче...
30.05.2018 10:56
vencivaleri1951 написа:
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.


Власт, която се основава на страх няма нужда от бонуси, защото сама раздава бонуси. Страхът за живота е инстинкт, който при повечето хора е по-силен от бонуси. Бонусът, че Наполеон ще премахне крепостничеството в Русия не е бил по-силен от страха, че ще бъде изгубено личното благоволение на господаря. Ако не беше така, нямаше единствено путинистите в блога да заплашват с кланета, убийства и терор. Путин е знамето на съвременния тероризъм, но терористите го разбират едва когато се опитат да делят власт с него.

В Европа убийствата се разкриват и осъждат, а в Русия Путин обявява бонуси за убийците с думите: "Предателите ще умрат". И ги прави президенти, депутати и богаташи. Кой гръмна Луканов, и само него ли? Не ми казвай, че терориста трябва да е президент, за да убива. Има си хора за всичко, както и съответна комуникация по всеки въпрос, тактика и стратегия. Ама ти наистина ли не ги знаеш тези неща???


цитирай
8. vencivaleri1951 - Тя цялата свобода в Украйна
30.05.2018 11:03
Вмире, ти се представяш като фен на анализа. Хайде с прости думи ми обясни изгодата

от едно такова покушение за Кремъл. За руснаците в момента важните моменти са:
-Северен поток
-Да продължат по възходяща линия започналите разговори с лидерите на ЕС, които
да доведат до пробив и в отношенията Русия-Европа
-Световното първенство по футбол/ще видим кой ще отиде/
Първите два пункта са "смърт" за Украйна и тя какато виждаме остро се противопоставя на всички опити и действия , които водят до сближаване позиции между РФ и ЕС. Видно е /Юнкер, Макрон, Меркел, Вишеградската четворка, Австрия, България дори/, че голяма част от страните в ЕС узряха за истината че Русия е необходим/да не кажа задължителен / партньор във всяко отношение за Европа. Макрон публично се оплака от диктата на янките по отношение на сигурността, та путин дори се пошегува, че Русия може да стане гарант за същата на европейците.
Тоест от изостряне на отношенията Русия няма никакъв интерес и това се разбира от всеки непредубеден. Какво решава на Русия, Кремъл, Путин подобна смърт? Нищо, дори вреди сериозно. Като добавим, че Киев е най-криминогенната столица в Европа, а и не само на континента изводите идват от само себе си.
Русия е обвинявана в не едно покушение, но станалите на нейна територия са в болшинството с произнесени присъди срещу извършителите и последните са в затвора. / Политковская, Немцов/
цитирай
9. vmir - 8. vencivaleri1951 - Тя цялата свобода в Украйна
30.05.2018 11:32
Венци, помниш ли "титушките" в Киев, когато отвличаха и избиваха извън града участници в Майдана (вкл. семейства на преклонна възраст). За кого работеха тези партизани и къде са днес, ако не пак там? Нима искаш да кажеш, че Путин не може да ги удържи, както вероятно не може да удържи "опълченците" в Донбас и Луганск? Но ако Путин го играе пред останалите президенти, че едва удържа руския национализъм и затова трябва да му помагат и правят отстъпки, за да не стане по-лошо, от това следва, че Русия е една квазидържава, която се управлява не от съответните й структури и закони, а от един човек, без който всичко ще се срине. Трябва ли да е човек анализатор, за да го види?

А сигурен ли си, че убийците на Политковская и Немцов са открити и осъдени?
цитирай
10. starforlife - ~ 5. vencivaleri1951
30.05.2018 12:00
vencivaleri1951 написа:
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно

Виж сега, пич...
При все, че е пълна загуба на време човек да "говори" (кавичките са защото ти не водиш диалог и отбягваш неудобното ти, а просто "едно си баба знае - едно си бае")...
Колев38 го познавам лично и мога да ти кажа, че агитката ви сте смешни с куп твърдения по негов адрес.
Например:
- Той е много по-млад (почти сме набори, а не като вас - изкукали дърти пергиши) от това, което вие се пънете, че видиш ли бил.
- Владее отлично живота си и участва в кампании, които са повече от достойни за уважение и аз лично го уважавам за това.
(Не политически кампании, а чисто социални - да уточня, защото вие сте льольовци и ще изкривите думите ми.)
- Има руско потекло, тоест във вените му тече руска кръв и само помисли:
1-во - колко по-напред е в материала при мненията си за случващото се в Русия, най-малкото защото има куп роднини там, от които може да черпи достоверна информация.
2-ро - колко трябва да си отвратен от тази държава, за да е такова творчеството му тук, в блога.
...
Да продължавам ли, льольовци?
Или ще възприемете най-сетне, че вие изобщо не познавате куп хора тук, които имате нагостта не да критикувате градивно и аргументирано, а да подигравате безочливо заради тъпите си комплекси?

Проумявате ли, че вие сте една шайка комплексари, които си мислят, че са цвета на блога (и нацията явно) и плюете от години по хора, превъзхождащи ви в пъти не ти по образование, не ти по социални позиции в обществото, не ти по каквото там се сетиш.
Само защото както вече казах - сте просто комплексари, че в този живот нищо не зависи от вас.
И слава Богу.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Няма причини да се съмнявам
30.05.2018 12:03
vmir написа:
Венци, помниш ли "титушките" в Киев, когато отвличаха и избиваха извън града участници в Майдана (вкл. семейства на преклонна възраст). За кого работеха тези партизани и къде са днес, ако не пак там? Нима искаш да кажеш, че Путин не може да ги удържи, както вероятно не може да удържи "опълченците" в Донбас и Луганск? Но ако Путин го играе пред останалите президенти, че едва удържа руския национализъм и затова трябва да му помагат и правят отстъпки, за да не стане по-лошо, от това следва, че Русия е една квазидържава, която се управлява не от съответните й структури и закони, а от един човек, без който всичко ще се срине. Трябва ли да е човек анализатор, за да го види?

А сигурен ли си, че убийците на Политковская и Немцов са открити и осъдени?


Политовска е поръчка за пари. Намерени са и поръчителите , но не ги екстрадират да не би процесът да е несправедлив-Закаев, лидер на чеченската Акайда.
Немцов, чеченец близък до президента на Чечня за когото Немцов, а и не само той се отнася неласково-споменал е и роднини. Криворазбрана представа за чест и убийсвото е налице. Това е признато пред съда и в двата случая.
Сега ти ще кажеш че съдът е подчинен на Путин защото не си запознат със стотиците обжалвани и уважени от съда уволнени висши чиновници. Повече от десетилетие Путин са бореше за подмяна на администрацията назначена от Елцин с договор между него и НПОтата. Във всички ведомства имаха квота тези организации вкл и силовите. Чак миналата година президентът успя да се освободи от тези чиновници и то на базата на административни рокади. Съдът непрекъснато му връщаше уволнените, защото си имаха перфектни договори и условия към тях. Чак след забраната на някои НПО, а и промяна на статута им изчисти администрацията си.Именно Путин направи така , че над съда е само Бог. При Елцин съдът беше фактически подчинен на президента
цитирай
12. vencivaleri1951 - Прав си "ПИЧ"
30.05.2018 12:09
starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно

Виж сега, пич...
При все, че е пълна загуба на време човек да "говори" (кавичките са защото ти не водиш диалог и отбягваш неудобното ти, а просто "едно си баба знае - едно си бае")...
Колев38 го познавам лично и мога да ти кажа, че агитката ви сте смешни с куп твърдения по негов адрес.
Например:
- Той е много по-млад (почти сме набори, а не като вас - изкукали дърти пергиши) от това, което вие се пънете, че видиш ли бил.
- Владее отлично живота си и участва в кампании, които са повече от достойни за




уважение и аз лично го уважавам за това.
(Не политически кампании, а чисто социални - да уточня, защото вие сте льольовци и ще изкривите думите ми.)
- Има руско потекло, тоест във вените му тече руска кръв и само помисли:
1-во - колко по-напред е в материала при мненията си за случващото се в Русия, най-ма



аргументите ти са железни . Отивам да си посипя главата с пепел! " Товари портокалите в бурета...Братя Карамазови"
цитирай
13. vmir - 11. vencivaleri1951,
30.05.2018 12:38
Не ми се навлиза в омагьосания кръг на спора "яйцето или кокошката", защото има далеч по-конкретни аргументи. Като този, че един човек не може да свърши работата на цял народ, камо ли на множество народи. Допреди малко на първо място на първа висеше глуповат постинг с обяснения как Путин бил напралил революция без да усетим не само ние, но и самите руснаци. Не съм забравил как преди 4 години, когато Путин се "ядоса" на Обама, издаде указ с мерки, които трябваше да представляват смъртната присъда за долара. Как зави от възторг тогава същия семпъл човечец, че най-накрая с долара е свършено. Как Путин решително закрачи и назидателно залюля рамене: "Заслужихте си го". Как се затъркаляха от кеф по пода на блога някои тук. И какво се оказа - ми той милия Путин просто не забелязал, че мерките за унищожаване на долара са насочени срещу рублата... Даже не си заслужава да се обсъжда подобна инфантилност. Резултатът от "тайната революция" на Путин ще бъде още по-плачевен. Сложна система не се управлява от един човек без да знаят останалите какво и защо се прави. Неописуемо глупав трябва да е някой, за да го вярва, а от това следва, че отново ще бъдем заливани с изумителни лъжи и наглости.
цитирай
14. starforlife - ~ 12. vencivaleri1951
30.05.2018 12:41
ВВ, казал съм ти да изоставиш идеята да цитираш коментари при отговорите си защото правиш бози, но не би: ти като първи олигофрен продължаваш да бозиш.

ПС: Междувпрочем, способностите да се справя човек с новите технологии, са един от основните съвременни критерии при оценка на Интелекта, защото съчетават логическо с абстрактно мислене, креативност при опознавателния процес, гъвкавост спрямо предшестващи знания...
Така, че...
цитирай
15. starforlife - ~ 13. vmir
30.05.2018 12:44
За да не се повтарям, Любо, може да прочетеш 7-ми коментар тук:
http://troina.blog.bg/tq-i-toi/2018/05/29/prost-ili-post.1610709
цитирай
16. анонимен - Политковская, Немцов, Литвиенко, ...
30.05.2018 12:45
vencivaleri1951 написа:
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно



Дори и не знаеш как да ми опонираш! Защото можеше да споменеш за Дафне Каруана Галиция или за словашкия журналист - до там я докарахме, че аз да ти давам аргументите срещу себе си.
Да, ама тук тези убийства наистина се разследват, близките им са непрекъснато в Европейския парламент, обгрижва ги лично Таяни. И не се прикриват факти. Днес тук говори премиерът на Люксембург точно по този въпрос, после продължи и Манфред Вебер - лидера на ЕНП.
В това е основната разлика - разследващият журналист е застрашен навсякъде. Само че на някои места въпреки всичко има уважение към свободата на словото и журналиста за разлика от други, в които високомерието на управниците ги поставя "над нещата".
цитирай
17. vmir - 15. starforlife,
30.05.2018 13:02
starforlife написа:
За да не се повтарям, Любо, може да прочетеш 7-ми коментар тук:
http://troina.blog/tq-i-toi/2018/05/29/prost-ili-post.1610709


Ясно. САЩ отново ще спасяват руснаци от гладна смърт, докато руската пропаганда за света ще тръби, че с помощите се опитват да ги унищожат. И ще намерят я бръмбари в житото, я инсектициди, я мандибулата на някой извънземен. "Кой ми а.а в гащите" e незаобиколим фактор в руската политика на всички нива.
цитирай
18. krumbelosvet - .
30.05.2018 13:04
.
цитирай
19. starforlife -
30.05.2018 13:58


Ето така се прави, светещикруме.
Като няма какво да кажеш - поне го направи с финес.

(Мога да го кажа и по-... "църковно": Дай ми красноречие, за да говоря и мъдрост, за да замълча. Лука 11:9-13)
цитирай
20. vencivaleri1951 - Аз споменах на прима виста
30.05.2018 14:23
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, що



Дори и не знаеш как да ми опонираш! Защото можеше да споменеш за Дафне Каруана Галиция или за словашкия журналист - до там я докарахме, че аз да ти на ЕНП.
В "над нещата".







убийства за които е обвинен Кремъл-нали това е темата. Моят простичък въпрос бе, какъв интерес би имал Кремъл в частност Путин от убийството на който и да е от изброените. Напротив всички тези покушения носят вреда на Русия и президентът и.

Да, той е интелигентен, има добър апарат, не малък ресурс, но не и възможностите да гади по целия свят и да не остави поне едно пряко доказателство. Какво не му приписаха? Изборите в Щатите, Брекзит, Каталония, избори в поне 5 държави от ЕС, убийства по цял свят...Това е смехория...Никой няма такъв ресурс, още повече че и никакви ползи за Русия не следват от изброеното. Харесвам Росини, прекланям се пред Бомарше/тази велика тройка Волтер, Русо, Бомарше/, но този непрекъснат римейк на " арията на клеветата" взе много да омръзва. Ами заслужете си парите госпожо. То интрига никаква-обичайният заподозрян посреща знатни гости, керванът си върви, а кучетата -Путин ти си лош, ти си лош...
И този лай е от векове и все от същата компания, но нещата вече са сериозни

При Карл загинаха десетки хиляди, при Наполеон стотици хиляди , при световните войни милиони...днес стои въпросът за милиарди . Не знам дали разбираш но ти буташ нещата на там. По малко, с възможностите си, но буташ. Ти каниш американската марина в наши води-смешно, технически невъзможно но разбираш ли на какво излагаш страната , себе си , детето си... при подобно реализация. Не разбираш ли, че при една война Европа е "чао" Тя е икономически гигант, но във военно отношение джудже, а и силно уязвима като география-при война или природни катаклизми-бъдеща Атлантида. За какво ще са ти тогава позиция, грант, брюкселки адрес?
цитирай
21. starforlife - ~
30.05.2018 14:43
vencivaleri1951 написа:
Моят простичък въпрос бе, какъв интерес би имал Кремъл в частност Путин от убийството на който и да е от изброените. Напротив всички тези покушения носят вреда на Русия и президентът и.

Ми ЕГО бре, ВВ!
Чисто и просто ЕГО!
Типично руско и типично олигархично.

Да не говорим посланието към другите (основно журналисти и интелигенция): "Вие плюйте по режима, но имайте едно на ум, че може лесно да ви се скрои дървен костюм".
Или говоря неноторно?
(Казах ли "неноторно"?)

ПУТИНОВИЯТ РЕЖИМ УПРАВЛЯВА С РЕПРЕСИИ, НАСИЛИЕ И ВСЯВАНЕ НА СТРАХ - ТОЙ СЕДНАЛ ДА ПИТА КАКВИ ИЗГОДИ ИМАЛ ОТ УБИЙСТВАТА!
БААСИ МАЛОУМЩИНАТА!
цитирай
22. haralanov - Путкин е масов убиец
30.05.2018 15:40
Путин е масов убиец.
От началото на нетовото управление през 2000г. до сега са убити стотици руски журналисти!
цитирай
23. troina - Дан Колов, поздрави, Колев, въпреки мн.тъжната новина..
30.05.2018 15:55


най-после един най достоен Блогър на Първа, и поклон пред Героите ..

5. vencivaleri1951 - Е , няма как да е другояче...
10:20
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.

а бе, ВВ51, дрънкаш някви емоционални бози/прав е жОро,който познава около
15човека тук, и дебатира и чете редовноо..такава му е СЛУЖБАТА.точка.
така може и да лекуваш дислексията, но не се лекува зомбирано плиткоумие
зЕми и нещо др.попрочети, освен Дядя Ваня./ намери Никола Николов, бг,
убит от същата тази русско-еНрейска мафия..
инак, мн. сериозно се напъваш..винаги да коментираш на п–ва, и се излагаш..
амаа, снобариЯ до шия..
/ аз съм Юлия
цитирай
24. vencivaleri1951 - Ама кой отрича , че жорко е прав
30.05.2018 16:44
troina написа:


най-после един най достоен Блогър на Първа, и поклон пред Героите ..

5. vencivaleri1951 - Е , няма как да е другояче...
10:20
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.

а бе, ВВ51, дрънкаш някви емоционални бози/прав е жОро,който познава около
15човека тук, и дебатира и чете редовноо..такава му е СЛУЖБАТА.точка.
така може и да лекуваш дислексията, но не се лекува зомбирано плиткоумие
зЕми и нещо др.попрочети, освен Дядя Ваня./ намери Никола Николов, бг,
убит от същата тази русско-еНрейска мафия..
инак, мн. сериозно се напъваш..винаги да коментираш на п–ва, и се излагаш..
амаа, снобариЯ до шия..
/ аз съм Юлия


Признах го и си "посипах главата с пепел" Жорко е като партията-прав дори и когато греши.
цитирай
25. get - Политковская, Немцов, Литвиенко, ...
30.05.2018 17:42
vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно

Виж сега, пич...
При все, че е пълна загуба на време човек да "говори" (кавичките са защото ти не водиш диалог и отбягваш неудобното ти, а просто "едно си баба знае - едно си бае")...
Колев38 го познавам лично и мога да ти кажа, че агитката ви сте смешни с куп твърдения по негов адрес.
Например:
- Той е много по-млад (почти сме набори, а не като вас - изкукали дърти пергиши) от това, което вие се пънете, че видиш ли бил.
- Владее отлично живота си и участва в кампании, които са повече от достойни за




уважение и аз лично го уважавам за това.
(Не политически кампании, а чисто социални - да уточня, защото вие сте льольовци и ще изкривите думите ми.)
- Има руско потекло, тоест във вените му тече руска кръв и само помисли:
1-во - колко по-напред е в материала при мненията си за случващото се в Русия, най-ма



аргументите ти са железни . Отивам да си посипя главата с пепел! " Товари портокалите в бурета...Братя Карамазови"


Прощавай ВВ51 - но за да напишеш това - или имаш твърде "услужлива" памет - или нямаш съвест!

П.П.
И не ме карай ДА ЦИТИРАМ МНОГО ПО-АКТУАЛНИ , като за случая думи на Достоевски!
Защото Достоевски е именно автора изследващ покварата и духовното падение на руснака та дори и на РУСКИЯ ИНТЕЛИГЕНТ - а си припомни Расколников, Родион!!?
цитирай
26. rustam - Мдааааам,
30.05.2018 17:57
в момента гледам пряка транслация на пресконференцията на живия Бабченко директно от Киев.

Някой тук май разправяше за нови норми и санкции относно разпространението на лъжливи "новини"? Не беше ли това другарката Пискова? С поведението си и коментарите под този постинг, демонстрира ли тя професионализъм и безпристрастност? Това ли Ви е на Вас "професионализмът", Пискова? Всички до един, начело с тариката, т.н. "Колев38" сте лаладжии и лъжци, които разпространяват дезинформации, пропаганда!

Заглавието трябва да се промени:"Обикновена, нагла лъжа"
цитирай
27. blackpredator - хаха
30.05.2018 18:11
хвала на оплаквачите!
тя псевдожурналистката надали е чувала за Първата европейска Харта за професионалните задължения на журналистите, приета във Франция през 1918 г. Нейният чл. 1 гласи:
"Журналистът, който заслужава да се нарича така, носи отговорност за всичките си писания".
цитирай
28. troina - вернооо!!!!???? еее, що си губим..нервите извъобще..арее..ДгД..все блядьи
30.05.2018 18:30
русти, признах те, ако това е 1 към 1..

26. rustam - Мдааааам,
17:57
в момента гледам пряка транслация на пресконференцията на живия Бабченко директно от Киев.
цитирай
29. radostinalassa - Пак те излъгаха
30.05.2018 18:42
Много си лековерен
цитирай
30. анонимен - Във влака съм
30.05.2018 19:26
и интернетът не ми е особено добър. Да, жив е, слава Богу!
А ето и какво е станало на практика:

https://clubz/68499-babchenko_e_jiv_ubijstvoto_bilo_operaciq_na_slujbite_v_kiev

Колкото до "разпространението" на фейк нюз, да отбележа няколко важни момента:
- става дума за операция
- самата съпруга на Бабченко не е знаела пълната истина
- нямаше световна агенция, която да не съобщи за смъртта му

Повече отношение ще взема, когато се прибера и станат ясни повече подробности.
цитирай
31. get - @ 29. radostinalassa
30.05.2018 19:42
- Намери се и човека ОБРАЗЕЦ ЗА ОБЕКТИВНА ИСТИНА :)))) !

radostinalassa написа:

Пак те излъгаха
Много си лековерен

цитирай
32. radostinalassa - get
30.05.2018 19:43
Прав си. Не може и да става сравнение.
Исках да добавя, че рашисти значи сияйни. Пак им хвърля комплименти, даже и да не го иска.
цитирай
33. get - @ 26. rustam @ 27. blackpredator - А да сте гледали ПРЯКА РЕТАНСЛАЦИЯ от СМЪРТТА ... ?
30.05.2018 19:56
... на Вячеслав Деревенский - Ъм, гаспада българофоби и "левичари" :))) ?

troina написа:
русти, признах те, ако това е 1 към 1..

26. rustam - Мдааааам,
17:57
в момента гледам пряка транслация на пресконференцията на живия Бабченко директно от Киев.


- Роби ставаме преди всичко – поради безкритичното приемане, на чуждите ... внушения.

... за по-паметливите и умни създания - като горните! ПОЯСНЯВАМ С ЕДИН ВИЦ ОТ СЪВЕТСКО ВРЕМЕ - онтологичната грешка която допускат в базисните обобщения?
«Кого ДА СЧИТАМЕ ЗА комунист?» – «ТОЗИ който чете класиците на марксизма-ленинизма"
– «А КОГО да считаме ЗА АНТИКОМУНИСТ?» – «Този КОЙТО ги Е РАЗБРАЛ».
цитирай
34. kvg55 - kolevn38,
30.05.2018 20:03
Жив е, бе, жив е!
цитирай
35. get - Прав си. Не може и да става сравне...
30.05.2018 20:04
radostinalassa написа:
Прав си. Не може и да става сравнение.
Исках да добавя, че рашисти значи сияйни. Пак им хвърля комплименти, даже и да не го иска.


- Не бъркай РАДЖА с РОЖА :))) - Радостинки българско руснакинче!

От три неща се тресе земята, дори от четири, които не може да носи:
от роб, кога стане цар; от глупец, кога до насита яде хляб,
от позорна жена, кога се омъжва, и от слугиня, кога заема мястото на господарката си
~ притчи соломонови
цитирай
36. get - @ 36. radostinalassa - Нещо бъркаш имената ... а от там и понятийната ти система Е КУЦА ?
30.05.2018 20:26
- ПЪРВО не съм Янко а внук на БАЛКАНДЖИ ЙОВО - поради това НЕ ЦЕЛУВАМ ДУПЕТА ... пък дори те да принадлежат на "дядо Иван"!

radostinalassa написа:
Какво ще рече този бисер, български янки?


- Бисера КОЙТО ТИ ЦИТИРАМ е от "Притчи Соломонови" ГЛАВА 30. - а се пее В СЪВСЕМ НЕ-ХВАЛЕБСТВЕНА ЗА ПУТИН ПЕСЕН от С. Никитин ... и то най-вече в контекста ... ?

Земята се тресе от три, дори от четири неща:
а) От роб - когато стане цар ... ОТНАСЯЩО СЕ ЗА ПУТИН!? - Защото ПУТИН Е РОБА - издигнат ОТ НЯКОГО(?) в "цар" :)))) !

цитирай
37. vmir - 30. angpiskova,
30.05.2018 20:32
angpiskova написа:
и интернетът не ми е особено добър. Да, жив е, слава Богу!
А ето и какво е станало на практика:

https://clubz/68499-babchenko_e_jiv_ubijstvoto_bilo_operaciq_na_slujbite_v_kiev

Колкото до "разпространението" на фейк нюз, да отбележа няколко важни момента:
- става дума за операция
- самата съпруга на Бабченко не е знаела пълната истина
- нямаше световна агенция, която да не съобщи за смъртта му

Повече отношение ще взема, когато се прибера и станат ясни повече подробности.


Радвам се за Бабченко, радвам се и за руснаците, дано по-често да бъдат подозирани неоснователно. Де да беше същото и с Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал ...
цитирай
38. starforlife - Добра вечер!
30.05.2018 20:42
Чета ви коментарите и за пореден път се убеждавам, че явно съм от нормалните, защото хората с които се познаваме реално каментират адекватно и най-вече нормално-човешки.
Основно визирам Приятелят ми Любо (vmir), когото ще си позволя да цитирам като изказ на самото мое отношение по страхотната новина, че ЧОВЕКЪТ е жив:
vmir написа:
Радвам се за Бабченко, радвам се и за руснаците, дано по-често да бъдат подозирани неоснователно.

Аз не следя изкъсо политиката.
За мен това е мръсно нещо, от което съм бягал доста активно в определен отрязък от живота си, когато ме ухажваха да влезна в нея.
Така съм възпитал и Децата си: да странят всячески от тази помия, при все, че специално за големия ми син бих се радвал Някой Ден да бъде във високите етажи на властта подобно на Тръмп.
И като вплитам Тръмп, то не е, за да накланям нещата към някакво политическо вменяване, а имам ВвВв предвид следното:
На Запад, за да бъдеш в голямата политика, едно "задължително" условие е да си боггат.
На Изток е точно обратното: влизаш в Голямата Политика, за да станеш (по лесен и неетичен начин) богат.

Какво основно ме удивлява:
Например ти, Градски. Вместо възклицанието "Слава Богу, жив е ЧОВЕКЪТ!" (защото тук не става въпрос - поне в моите възприятия - за руснак и то опозиция или приближен на режима, а чисто и просто за ЧОВЕШКИ ЖИВОТ - най.ценното нещо на света откакто той съществува)...
Та, вместо, Градски, да възкликнеш "Слава Богу, жив е ЧОВЕКЪТ!", ти някак си подигравателно казваш "Жив е бе, жив е".
Да, явно е жив! СЛАВА БОГУ!
Но трагедията си е трагедия и някой от вас замисля ли се за нея?
Един цял живот е просто поруган. Бил е поставен на карта и този път е изтеглил дългата клечка.
Но докога?
Да следващия път?
До следващия ЧОВЕК?
И защо? - Заради някаква Власт и КОКАЛ?
Може би тази вечер ще си позволя да напиша нещо образно казано за 12+
За смъртта.
За смъртта в една толкова далечна и все пак покрусяваща форма, случила се два пъти през последните две седмици плътно около мен.
Единият снощи - докато пишех коментар тук.
За смъртта като нещо идващо толкова светкавично и причиняващо нещо необратимо завинаги.

Ееех, хора-хорааа... Радвам се, че някои от вас не ги познавам реално и съм покрусен, че с някои от тези, които не искам да съм срещал дори и виртуално през живота си - ще се наложи скоро да гледам в очите.

Живот, какво да се прави. Затова явно на 16 години написах онази пашла моя сентенция, която ще си позволя да цитирам нерецензирано:
Животът е Игра. Тя е френска и се нарича мин~ т.

Е... понеже съм простак - все пак леко завоалирах.
цитирай
39. get - - След соломоновите притчи - всичко ...
30.05.2018 20:48
- След соломоновите притчи - всичко останало ли следва да тълкувам
radostinalassa написа:
Не бъркай РАДЖА с РОЖА : Това ли има нещо общо с Раша, или си говориш за нещо твое?


- Рекс(латинско) и Радж(санскрит) - ИДВАТ ДА КАЖАТ ЦАР ... рожа = МУТРА, това е същността на Путин новият Rex Moskoworum ... Московит/ски - това Е НАЗВАНИЕТО НА съвременната РУСИЯ - до 1721 год. - когато Петър Първи с указ и послушната му църква(на която преди това е разкатал фамилията до СИНОД) се САМООБЯВАТ ЗА ИМПЕРИЯ - НОВО ИМЕ Рассия!

- тези ФАКТИ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ ГИ ЗНАЕШ - момиче-българче с ПРОМИТО ОТ РУСКА НАЦИОНАЛИСТИЧНА ПРОПАГАНДА МОЗЪЧЕ - и от това ЗОМБИРАЛО СЕ до СТЕПЕН - да си въобрази Аз СЪМ РУСКИНЧЕ :)))!

- а КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА РОБА-ПУТИН ... Ето и дано успееш си го преведеш БЕЗ ПОМОЩА МИ :))?

Три вещи в дрожь приводят нас,
Четвертой -- не снести.
В великой Kниге сам Агур
Их список поместил.

Все четверо -- проклятье нам,
Но все же в списке том
Агур поставил раньше всех
Раба, что стал царем.

Коль шлюха выйдет замуж, то
Родит, и грех забыт.
Дурак нажрется и заснет,
Пока он спит -- молчит.

Служанка стала госпожей,
Так не ходи к ней в дом!
Но нет спасенья от раба,
Который стал царем!

Он в созиданьи бестолков,
А в разрушеньи скор,
Он глух к рассудку -- криком он
Выигрывает спор.

Для власти власть ему нужна,
И силой дух поправ,
Он славит мудрецом того,
Кто лжет ему: "Ты прав!"

Он был рабом и он привык,
Что коль беда пришла,
Всегда хозяин отвечал
За все его дела.

Когда ж он глупостью теперь
В прах превратил страну,
Он снова ищет на кого
Свалить свою вину.

Он обещает так легко,
Но все забыть готов.
Он всех боится -- и друзей,
И близких, и врагов.

Когда не надо -- он упрям,
Когда не надо -- слаб,
О РАБ, КОТОРЫЙ СТАЛ ЦАРЕМ,
ВСЕ РАБ, ВСЕ ТОТ ЖЕ РАБ.

- хАЙДЕ СМОТРИТЕ и СЛЫШИТЕ - НА ЗДОРОВЬЕ! :))) !
https://ru-tv/tv/%D0%BA%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD-%D1%80%D0%B0%D0%B1-%D1%87%D1%82%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB-%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%91%D0%BC-cgidmXEzjro

- а РУСКАТА ВАТА - ДОСУЩ КАТО СЕВЕРНО-КОРЕЙСКАТА ... СЕ ЗЪБИ НА СВЕТА В ПОДКРЕПА НА БЪТЮШКАТА ПУТИН?
- ВОТ ЧИТАЙТЕ!?
Я неверующий человек, Всю жизнь я доверяю только в добре. Я не принял другую альтернативу. Но когда я вижу это, все зло совершаемое западными державами, включая нашей страну, людям, и всему миру, Я начну верить в ад, из которого они происходят.
ЧТО ТАКОЕ ЗА ЦЕРКВИ, КОТОРЫЕ ПОЗВОЛЯЮТ ЭТО? УБИЙЦИ, ОНИ МОЛЯТСЯ, ПОЛУЧАЮТ ПРОЩЕНИЕ, И УРА, ОПЯТЬ ЖЕ, ДАВАЙТЕ, ОНИ ИДУТ УБИВАТЬ! И ПАПА МОЛЧА СМОТРИТ.
ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ, Я ТАКЖЕ МОЛЮСЬ ЗА ВАС, ЗА РОССИЮ И ЗА ВСЕХ ХОРОШИХ ЛЮДЕЙ, КОТОРЫЕ НЕ ХОТЯТ, ЧТОБЫ ВОЙНЫ БЫЛИ МАЛЕНЬКИМИ ИЛИ БОЛЬШИМИ И ХОТЕЛИ ЖИТЬ В МИРЕ!

"НАЙ-СТРАШНОТО ИДВА - когато човек с мислене на комунист - започне да говори за мир!
цитирай
40. starforlife - Гет,
30.05.2018 20:57
да говориш с тази, с която си влязъл в полемика - е пълна загуба на време, приятелю.
(Някои хора са като прасета в тикви.)
цитирай
41. get - Да не се сравняваш сега със Соломон, ...
30.05.2018 21:04
radostinalassa написа:
Да не се сравняваш сега със Соломон, дано да не е еврейски мъдрец. Кажи сега за същността на тези, които управляват Запада и САЩ. Много ще се радвам да го чуя, прекалено много.


- Простодушна до степен на ... ? ... Радостинке!
- Петте страни ЧЛЕНКИ НА СЪВЕТА ЗА СИГУРНОСТ в ООН - които трябва да следят за ограничаване и контрол на разпространение на оръжие ... са най-големите ПРОИЗВОДИТЕЛИ и ТЪРГОВЦИ НА ОРЪЖИЕ В СВЕТА!
- Двете от тях - ЛЮБИМАТА ТИ РУСИЯ(поради что ли ?) и БЕЗРАЗЛИЧНАТА ми САЩ - държат 60% от СВЕТОВНАТА ТЪРГОВИЯ НА ОРЪЖИЕ!

- Погледни и ЗАД ОГЛЕДАЛАТО - от което те гледа любимата за теб ПУТИНОВА РОЖА!
цитирай
42. kolevn38 - Венцивалери или ти си прекалено елементарен, или нас мислиш за прекалено елементарни.
30.05.2018 21:07
vencivaleri1951 написа:
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно



Откъде накъде мислиш, че нашето убеждение е, че лично Путин планира тези убийства!? Едва ли с това се занимава лично Путин, Валери, и ти много добре го знаеш, освен ако наистина не си тотално елеме. Има хора за всичко, Венци, тези убийства се замислят от путинската мордорска машина, която е колективна хидра, чиято дейност е вдъхновявана и подхранвана от омразата, разпалената от Путин и хората около него. Такова нещо мое да бъде извършено и планирано /както и на практика се оказа/ о руските спецслужби, от нарочно създадени неформални паравоенни и ъндърграунд организации, работещи за службите, както и от някой издивял от омраза путински рашист, решил да работи соло. Припомни си убийството на Георги Марков. Да не би да е замислено и организирано лично от Живков!?
цитирай
43. kolevn38 - Понеже последните събития директно доказват, че убийството е организирано от руските спецслужби, нека погледаме и видимкакво ще се случи от тук нататък.
30.05.2018 21:09
vmir написа:
Да оцелееш във войните, за да те убият в гръб защото си бил отвратен от безсмислените убийства е реалност, която дефинира престъпна представа за свободата. Неизбежна част от тази представа е набеждаването на жертвите и всеки, който им симпатизира. Мракобесието не може да съществува без да подлост и коварство.

Светла да е паметта на Бабченко, защото е знаел какво го заплашва и не е спрял да се бори за освобождаване на самата свобода от мръсните пропагандни лапи на негодяите. На имбецилите, които ехидно ще "доказват", че украинците са го убили, ще кажа, че ако украинците бяха любители на московските представи за свобода, нямаше да бягат от Русия, а щяха да се представят за баш-руснаци. Каквито и истории да съшивате, каквито и конспирации да "доказвате", генетично близки народи са ставали най-големи врагове заради ценностни различия и е тъпо да отричате тази азбучна истина.

цитирай
44. kolevn38 - Рустаме, никога няма да надскочиш нещавените си цървули.
30.05.2018 21:14
rustam написа:
в момента гледам пряка транслация на пресконференцията на живия Бабченко директно от Киев.

Някой тук май разправяше за нови норми и санкции относно разпространението на лъжливи "новини"? Не беше ли това другарката Пискова? С поведението си и коментарите под този постинг, демонстрира ли тя професионализъм и безпристрастност? Това ли Ви е на Вас "професионализмът", Пискова? Всички до един, начело с тариката, т.н. "Колев38" сте лаладжии и лъжци, които разпространяват дезинформации, пропаганда!

Заглавието трябва да се промени:"Обикновена, нагла лъжа"


Не се пъни да пишеш неща, от които не отбираш, защото от напъване най-много да свършиш не точно тази работа, която си решил.
цитирай
45. kolevn38 - Привет Ангелина, страхотно е и аз се радвам, че Бабченко е жив!
30.05.2018 21:16
angpiskova написа:
и интернетът не ми е особено добър. Да, жив е, слава Богу!
А ето и какво е станало на практика:

https://clubz/68499-babchenko_e_jiv_ubijstvoto_bilo_operaciq_na_slujbite_v_kiev

Колкото до "разпространението" на фейк нюз, да отбележа няколко важни момента:
- става дума за операция
- самата съпруга на Бабченко не е знаела пълната истина
- нямаше световна агенция, която да не съобщи за смъртта му

Повече отношение ще взема, когато се прибера и станат ясни повече подробности.

Тепърва подробностите около случая ще стават все по-интересни и неприятни за нашите червени недругари.
цитирай
46. get - - Защо Жоро-Стар ... да не се порадвам на ... ?
30.05.2018 21:16
starforlife написа:
да говориш с тази, с която си влязъл в полемика - е пълна загуба на време, приятелю.
(Някои хора са като прасета в тикви.)


... НЕПОСРЕДСТВЕНАТА КРАСОТА на ПРОСТОТАТА при Радостинка?
Същата явяваща се ЯРЪК ПРИМЕР-ИЛЮСТРАЦИЯ за НИВОТО :))) - на блоговият ни, а ла"ПУТИНСКИ-ДРУГАРИАТ:)))!!

- Та тя е една прекрасна бабочка - въобразяваща си ЧЕ ЧЕРПИ МЕДЕЦ ОТ ЦВЕТЯТА НА ПРО-ПУТИНСКАТА ПРОПАГАНДА :))!
цитирай
47. kolevn38 - Сециално с теб бих предпочел да коментирам някоя рецепта за боб яхния по манастирски или имамбаялдъ, понеже от друго явно не отбираш.
30.05.2018 21:20
radostinalassa написа:
Много се радвам , че господин kolevn38 е отменил цензурата в блога си. Преди ме триеше упорито. Дано не ми се случи пак. Още търся кокошките да ги нахраня, както ме подканваше с право.


И още нещо - "рашисти" еднозначно означава руски фашисти и нищо друго. Аре сега, бегай да храниш фитките, че се стъмва:)
цитирай
48. get - - е БЪРКАШ СИРИОЗНО В ТОВА СВОЕ ТВЪРДЕНИЕ РАДОСТИНЧЕ - Путин е ЕМАНАЦИЯ НА ПОСТ-КРЕТЕНИЗМА ... които ОСТАНА СЛЕД КОМУНИЗМА!
30.05.2018 21:28
radostinalassa написа:
Неугрофинецо, не чета поеми. Още не им е дошло времето.
Май бъркаш русите с комунисти, съдейки по края. Всички нацисти, комунисти, либерали са от едно тесто, библейски проект. Също така не съм набожна, църквата е да усмирява с лъжите си масите, и да ги насочва нанякъде, изпразвайки им джобовете. Твоят приятел е твърде умен.


- Ето ти ПРОСТИЧКИ КАТО ЗА ТЕБ - ПРИМИРЧЕТА С КИНО-КАРТИНКИ?

- ЕДНА ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ПЕСНИ ЗА МИНАЛАТА ГОДИНА В РУСИЯ :)))?

Заглавие:
"Песня для В.В.ПУТИНА ! Россия молится за вас !!"
https://ru-clip/video/4c0wF0PHm0U/%D0%BF%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B2-%D0%B2-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%81%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D1%81.html

а ОТДОЛУ една овца(быдло по руски) говори следното - като хем не е вярваща - хем вярва в Путин :)))!

"Я неверующий человек, Всю жизнь я доверяю только в добре. Я не принял другую альтернативу. Но когда я вижу это, все зло совершаемое западными державами, включая нашей страну, людям, и всему миру, Я начну верить в ад, из которого они происходят.
ЧТО ТАКОЕ ЗА ЦЕРКВИ, КОТОРЫЕ ПОЗВОЛЯЮТ ЭТО? УБИЙЦИ, ОНИ МОЛЯТСЯ, ПОЛУЧАЮТ ПРОЩЕНИЕ, И УРА, ОПЯТЬ ЖЕ, ДАВАЙТЕ, ОНИ ИДУТ УБИВАТЬ! И ПАПА МОЛЧА СМОТРИТ.
ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ, Я ТАКЖЕ МОЛЮСЬ ЗА ВАС, ЗА РОССИЮ И ЗА ВСЕХ ХОРОШИХ ЛЮДЕЙ, КОТОРЫЕ НЕ ХОТЯТ, ЧТОБЫ ВОЙНЫ БЫЛИ МАЛЕНЬКИМИ ИЛИ БОЛЬШИМИ И ХОТЕЛИ ЖИТЬ В МИРЕ!
"
цитирай
49. get - - Е-е-е! Ти прекали ... когато НЕ ОТБИРАШ ОТ ОБЕКТИВНО ПРОТИЧАЩИ ПРОЦЕСИ - не се опитвай да вкараш ... ?
30.05.2018 21:32
radostinalassa написа:
Защо не можеш да ме убедиш в мъдростта си, т.е. ума си. При мъжете помъдряването идва на 70 години. Дано не съвпадне с атеросклерозата, поне се надявам. Естествено е , че най - големите държави ще произвеждат най - много оръжие. Поне го правят за себе си, а не като нас за ИДИЛ. Въпросът е къде го използват практически. Не е ли така? И защо, умнико?


... вината ЗА ТОВА - на този КОЙТО СЕ ОПИТВА ДА ТИ ОБЯСНИ?

У человека есть только ОДИН ТИРАН - НЕВЕЖЕСТВО.
Деспотизм не может существовать в стране до тех пор, пока не уничтожена свобода прессы, подобно тому как ночь не может надвинуться, пока солнце не зашло.
НЕВЕЖЕСТВО И МРАКОБЕСИЕ НИКОГДА НЕ СОЗДАВАЛИ НИЧЕГО, КРОМЕ ТОЛП РАБОВ ДЛЯ ТИРАНИИ.
Стремление к власти так же присуще человеку, как и преклонение перед властью над собой. Первое свойство делает из нас тиранов, второе - рабов.
Тиран - это смесь трусости, тупости, произвола, безответственности и самовлюблённости. Таким образом, он действительно представляет собой большинство общества.

... трябва ли превод?
цитирай
50. radostinalassa - get
30.05.2018 21:36
Аз какво те питам, ти какво ми пишеш. Не виждам връзка. Опитай се да ми отговориш точно на № 54. И без увъртания. Кой / с 60% повече оръжия от Русия / разпали около 200 и повече войни. Сигурно Русия. Опитай се да накараш русите или българите да воюват сруещу други народи. Та те имат съвест.Наистина си гетчо.
цитирай
51. kolevn38 - Привет Жоро, абсолютно се присъединявам към твоето мнение и адмирирам съветите към Гет:)
30.05.2018 21:36
starforlife написа:
Гет, да говориш с тази, с която си влязъл в полемика - е пълна загуба на време, приятелю.
(Някои хора са като прасета в тикви.)


А Гет е прекалено интелигентен и уважаван от мен съблогър, и наистина не си заслужава да отделя от времето си за да влива ум и разум на буля Дудуля, но все пак е забавно да гледаме как тя безпомощно подскача в краката му и се опитва да каже нещо смислено. Но да погледнем все пак от веселата страна на нещата:)
Поздрави и на двама ви!
цитирай
52. kolevn38 - Благодаря много на всички Ви за коментарите! Все пак Аркадий Бабченко е жив, което е супер.
30.05.2018 21:42
Особено благодарен съм на Човека, който даде възможност повече хора до прочетат и прокоментират текста ми. Пожелавам му да е жив и здрав и все така готин!
цитирай
53. get - - Камбаната БИЕ ЕДИН ПЪТ ... аз обяснявам ДВА ПЪТИ - три е диагноза ... вероятно за мен :))) ?
30.05.2018 21:44
radostinalassa написа:
Аз какво те питам, ти какво ми пишеш. Не виждам връзка. Опитай се да ми отговориш точно на № 54. И без увъртания. Кой / с 60% повече оръжия от Русия / разпали около 200 и повече войни. Сигурно Русия. Опитай се да накараш русите или българите да воюват сруещу други народи. Та те имат съвест.Наистина си гетчо.


У человека есть ТОЛЬКО ОДИН ТИРАН - НЕВЕЖЕСТВО!
цитирай
54. vencivaleri1951 - Ами оказа се не само услужлива памет , но и усет кого да цитирам
30.05.2018 22:06
get написа:
vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно

Виж сега, пич...
При все, че е пълна загуба на време човек да "говори" (кавичките са защото ти не водиш диалог и отбягваш неудобното ти, а просто "едно си баба знае - едно си бае")...
Колев38 го познавам лично и мога да ти кажа, че агитката ви сте смешни с куп твърдения по негов адрес.
Например:
- Той е много по-млад (почти сме набори, а не като вас - изкукали дърти пергиши) от това, което вие се пънете, че видиш ли бил.
- Владее отлично живота си и участва в кампании, които са повече от достойни за




уважение и аз лично го уважавам за това.
(Не политически кампании, а чисто социални - да уточня, защото вие сте льольовци и ще изкривите думите ми.)
- Има руско потекло, тоест във вените му тече руска кръв и само помисли:
1-во - колко по-напред е в материала при мненията си за случващото се в Русия, най-ма



аргументите ти са железни . Отивам да си посипя главата с пепел! " Товари портокалите в бурета...Братя Карамазови"


Прощавай ВВ51 - но за да напишеш това - или имаш твърде "услужлива" памет - или нямаш съвест!

П.П.
И не ме карай ДА ЦИТИРАМ МНОГО ПО-АКТУАЛНИ , като за случая думи на Достоевски!
Защото Достоевски е именно автора изследващ покварата и духовното падение на руснака та дори и на РУСКИЯ ИНТЕЛИГЕНТ - а си припомни Расколников, Родион!!?



Боя се обаче, че нещата тръгват към латино сериал -ще почват да се появяват близнаци, отгледани като свои чужди деца, истински родители...
цитирай
55. get - - Не мога да отрека едно твое каче...
30.05.2018 22:09
- Не мога да отрека едно твое качество Радостинке - интелигентна си ... толкова си интелигентна - та докарваш до полуда човек, който, колкото се може по-обстоятелствено и до степен елементарност да ти обясни простички неща!
radostinalassa написа:

Така и не ми отговориха на въпроса, защото няма какво да кажат.
Интересно как възрастните хора обиждат. Това вече е диагноза. За съжаление.


- Второ - заявяваш: Аз чета и превеждам от руски - така да бъде БАБОЧКЕ(на руски:))) Толкова си ПОЗНАВАЩА РУСКИЯТ! - та направо си на нивото ... казано по руски - БУЛКА? :(((( !

- Хайде по-добре да си говорим ... за имам-баялдъ или боб по манастирски - Ъм?
цитирай
56. vencivaleri1951 - Колев , дорогой...
30.05.2018 22:13
kolevn38 написа:
vencivaleri1951 написа:
Политковская, Немцов,Литвиенко, Березовски , Скрипал, сека и Бабченко...Путин по цял ден и нощ панира убийства, щото всичко друго му е ОК.

Само едно не мога да разбера...Какъв му е кярът от тези поръчки. Властта ли му е застрашена, проблеми ли си няма...Един Бонус поне посочете от подобна смърт.
Още снощи посланика на Русия в ООН каза , че обвинена ще бъде Москва.
Колев и Ангелина не закъсняха да потвърдят думите му
Иначе в Белгия/Лиеж/ всичко е спокойно



Откъде накъде мислиш, че нашето убеждение е, че лично Путин планира тези убийства!? Едва ли с това се занимава лично Путин, Валери, и ти много добре го знаеш, освен ако наистина не си тотално елеме. Има хора за всичко, Венци, тези убийства се замислят от путинската мордорска машина, която е колективна хидра, чиято дейност е вдъхновявана и подхранвана от омразата, разпалената от Путин и хората около него. Такова нещо мое да бъде извършено и планирано /както и на практика се оказа/ о руските спецслужби, от нарочно създадени неформални паравоенни и ъндърграунд организации, работещи за службите, както и от някой издивял от омраза путински рашист, решил да работи соло. Припомни си убийството на Георги Марков. Да не би да е замислено и организирано лично от Живков!?


Добре, че ме осветли по въпроса и ми обясни , че Путин не върши всичко сам, а то се боях да не почне да броди из Кремъл в нощницата на лейди Макбет.
От друга страна пък като се предоверява на други , виждаме, че нищо не се получава-Скрипалите живи и здрави, Бабченко пресконференции дава ...
Колев, а в Троян учат ли за хипербола, метафора...?
цитирай
57. get - @ 29. vencivaleri1951 - ВВ51 - За съвсем друго те питах - а то е? Спомняш ли си КАК СЕ НАЛИВАХА и ПО ЧИЙ ЧЕЛЕН ТЕРТИП/ОПИТ/ ... ?
30.05.2018 22:25
... се "наливаха" ОСНОВИТЕ НА КАПИТАЛИЗМА у нас в БЪЛГАРСКО?
vencivaleri1951 написа:
- Ами оказа се не само услужлива памет , но и усет кого да цитирам


- ВЕНЦИ - За Бабченко СЕ РАДВАМ ЧЕ Е ЖИВ - при ТЕБ НЕ ВИЖДАМ ЕДНА ТАКАВА НОРМАЛНА ЧОВЕШКА РЕАКЦИЯ - защо?
- Венци - ти поне СИ ОТКРОВЕН ДА КАЖЕШ - Аз съм КОМУНИСТ! ... а не една обикновена про-путинска шпана - както повечето от пригласящите ти в блога?

- Та Венци - спомняш ли си КОЙ ДОКАРА В БЪЛГАРИЯ БЕЗОБРАЗИЕТО известно ни с името МУТРИ? За това "американска мафия" ли бе виновна или ПАРТИЙНАТА КРЕМЪЛСКА?

- Венци - ще си припомниш ли КОЛКО ЗНАКОВИ УБИЙСТВА СТАНАХА - във времената КОГАТО ПРИДОШЛАТА ОТ МОСКВА ЗАРАЗА - на ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ ЗАЛЯ УЛИЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ НЕ САМО ... СЪС ЗНАКОВИ ПОЛИТИЧЕСКИ ... а и с НАЙ-БАНАЛНИ КОРИСТНИ УБИЙСТВА?

- Венци, ти си счетоводител - а аз полицай!
Искаш ли да ти обясня КАК и ОТ КОЙ БЕ СЪЗДАДЕНА ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ В СТРАНАТА НИ ... и най-важното ЗАЩО?

- Пак СЕ ПИТАМ - отгде дойде ТАЗИ ЗАРАЗА ПРИ НАС? Кой след като я създаде я управляваше не само, а и ИЗПОЛЗВАШЕ?

... за това идва реч венценосний ми опоненте Валерий - не за нещо друго?

В тази връзка поставих въпроса си:
"ВВ51 - за да напишеш това - или имаш твърде "услужлива" памет - или нямаш съвест!"?

"Редко где найдется столько мрачных, резких и странных влияний на душу человека, как в Петербурге.
...
Ну чем мой поступок кажется им так безобразен? — говорил он себе. — Тем, что он — злодеяние? Что значит слово «злодеяние»? Совесть моя спокойна. Конечно, сделано уголовное преступление; конечно, нарушена буква закона и пролита кровь, ну и возьмите за букву закона мою голову… и довольно! Конечно, в таком случае даже многие благодетели человечества, не наследовавшие власти, а сами ее захватившие, должны бы были быть казнены при самых первых своих шагах. Но те люди вынесли свои шаги, и потому они правы, а я не вынес и, стало быть, я не имел права разрешить себе этот шаг.
...
Одним словом, я вывожу, что и все, не то что великие, но и чуть-чуть из колеи выходящие люди, то есть чуть-чуть даже способные сказать что-нибудь новенькое, должны, по природе своей, быть непременно преступниками, — более или менее, разумеется."

- Ей по този начин постигаме/ТЕ и това което нарекох "услужлива памет" ... интелигентска му работа ПО ДОСТОЕВСКИ ... и то "гнила" - както ДОПЪЛНИТЕЛНО клеймяха навремето СКРУПУЛИТЕ, тоест чувството за нравственост - ортодоксалните комунисти ... СТРОИТЕЛИТЕ НА БЕЗ-КЛАСОВОТО КОМУНИСТИЧЕСКО ОБЩЕСТВО ?!
цитирай
58. starforlife - ~
30.05.2018 22:54
get написа:
Камбаната БИЕ ЕДИН ПЪТ ... аз обяснявам ДВА ПЪТИ - три е диагноза ... вероятно за мен :))) ?
У человека есть ТОЛЬКО ОДИН ТИРАН - НЕВЕЖЕСТВО!

"Умът и чувствата ни се усъвършенстват в разговори с другите хора. Пак там те се похабяват. Затова най-важното от всичко е да умеем да подбираме събеседниците си."
(Блез Паскал)
цитирай
59. starforlife - ~
30.05.2018 22:56
get написа:
- Венци, ти си счетоводител - а аз полицай!
Искаш ли да ти обясня КАК и ОТ КОЙ БЕ СЪЗДАДЕНА ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ В СТРАНАТА НИ ... и най-важното ЗАЩО?

И какво като си Полицай (и то висш и то в криминалния сектор)?
То и аз съм Програмист (и то Сеньор 3-то ниво и то в листата на едни там невзрачни 3% в България)... Това не пречи агитката на дървените философи тук да имат по-високи компетенции от нашите, дори в ресора на професионалните ни такива.
Та те се кланят на Путин бре, ееей, Гет.
И всичко им е много по-ясно от на всички други.

И пак ще ти повторя:

"Умът и чувствата ни се усъвършенстват в разговори с другите хора. Пак там те се похабяват. Затова най-важното от всичко е да умеем да подбираме събеседниците си."
(Блез Паскал)
цитирай
60. анонимен - Първо, наистина,
30.05.2018 23:02
ама наистина се радвам, че Аркадий Бабченко е жив!
Операцията поставя доста въпросителни от морална гледна точка. Ако обаче украинските служби са успели, благодарение на нея, да съберат РЕАЛНИ доказателства за действията на руските специални служби /което предстои да видим/, определено си е струвала.
цитирай
61. starforlife - ~ 70. angpiskova
30.05.2018 23:25
То всеки нормален човек, Анджи, се радва в такъв случай.
И не се радва, че може би ще се докаже нещо си, а чисто човешки се радва, че който и да е човек не е срещнал смъртта си.
Само едно изкривено съзнание може да злорадства, че е съобщена новина (новина означава КаКаЯ НиБуТ новост и не е задължително да е пълна и абсолютно достоверна, защото при такива случаи неизвестните са много), която веднага пък и започва да се тиражира угодно.
Абре хора,
не е ли по-нормално да се поизчака при такова развитие на събитията (изказване, че смъртта е инсценирана, за да бъде разплетена евентуална мрежа килъри) да се изчака да бъдат оповестени резултати, а не веднага да се злорадства?
Та нали само по себе си злорадстването в такива случаи е пълна простащина бре.
Кой нормален човек вместо да си отдъхне - започва да политизира такова нещо като победа на Живота над Смъртта?
Не е ли най-важното в случая, че ЧОВЕКЪТ е жив, независимо какво и как се е случило?
Нали оправихме собствените си животи, та тръгнахме чуждите да оправяме баси...
цитирай
62. getmans1 - Хубаво е, че човека си е жив но на н...
31.05.2018 00:07
Хубаво е, че човека си е жив но на някои тепърва ще им се иска да не е!
цитирай
63. vencivaleri1951 - Разбрах те гет,
31.05.2018 00:24
get написа:
... се "наливаха" ОСНОВИТЕ НА КАПИТАЛИЗМА у нас в БЪЛГАРСКО?
[quote=vencivaleri1951] - Ами оказа се не само услужлива памет , но и усет кого да цитирам


но нещата така се стекоха, че как да не си направя каламбур по посока на "Великия Комбинатор"
Аз съм счетоводител по принуда-трябваше да си храня семейството, а докато изкарам курса и изпита за заклет счетоводител съм вършел какво ли не-и закона съм престъпвал ...

Ти имаш способността да интелектуализираш всяка тема, включително и днешната. Разколников е имал мотив, но не и способността да убие-той реално убива себе си.
Путин има способността да убива/всеки властник от такъв ранг и на такава държава би трябвало да може да го прави/, но няма мотив-това е моята теза в случая.
За комунизма ми:

Имал съм съмнения и то не малки. Независимо от блестящата теория, то практиката на социализма ме караше да се съмнявам Практиката обаче на постсоциализма,ме накара безрезервно да се доверя на марксизма-класическия и нео...
И понеже тамадата на програмистите цитира Паскал, то паметта ми "услужливо" ми припомни терзанията му за или против Бог.

Той е воинстващ атеист докато каретата му не увисва над Сена закачена само за някакъв детайл на едното от задно колело. След случката той ще изчислява седмици подред за да стигне до извода, че според познатите закони това не е могло да се случи. Става войнстващ вярващ в Бога. Не рядко човек има събитие което променя коренно светогледа му. Ти си станал ченге по желание Аз отказах категорично да ставам такъв-първото ми разпределение беше на " Хайдушка поляна" и аз търсих вратички , то да не се състои. И наистина законно никой не може да те сложи под пагон ако не искаш и няма мобилизация. Не съм го споменавал и не съм считал никога това за геройство-можех да си позволя да откажа и е ясно откъде идваше моженето ми.
цитирай
64. nagodi62 - Кога ще изгниете бе налъми.?
31.05.2018 07:15
Кога ще изгниете бе налъми.?
цитирай
65. get - . . . се "наливаха" ОС...
31.05.2018 10:04
vencivaleri1951 написа:
get написа:
... се "наливаха" ОСНОВИТЕ НА КАПИТАЛИЗМА у нас в БЪЛГАРСКО?
[quote=vencivaleri1951] - Ами оказа се не само услужлива памет , но и усет кого да цитирам


...
Ти имаш способността да интелектуализираш всяка тема, включително и днешната. Разколников е имал мотив, но не и способността да убие-той реално убива себе си.
Путин има способността да убива/всеки властник от такъв ранг и на такава държава би трябвало да може да го прави/, но няма мотив-това е моята теза в случая.
За комунизма ми:

Имал съм съмнения и то не малки. Независимо от блестящата теория, то практиката на социализма ме караше да се съмнявам Практиката обаче на постсоциализма,ме накара безрезервно да се доверя на марксизма-класическия и нео...
И понеже тамадата на програмистите цитира Паскал, то паметта ми "услужливо" ми припомни терзанията му за или против Бог.
...

- Първо - ПРОГРАМИСТА - няма как да не цитира ВЕРОЯТНО ПЪРВИЯТ в ЧОВЕШКАТА ИСТОРИЯ ПРОГРАМИСТ - с име Блез Паскал. (В потвърждение на това КОЕТО ГОВОРЯ в смисъл "Паскал-програмист" ... ВИЖ: "Триъгълника на Паскал" - на негова база е ИЗГОТВИЛ ПЪРВИЯТ "изкуствен език" ... който използва в СВОЯТ "КАЛКУЛАТОР" - тоест механична-махина способна сама да извършва действието-събиране?

Но инак ... Блез Паскал - не е станал вследствие "инцидента на моста" ВЯРВАЩ - това вероятно ти е ВТЪЛПЕНО В СЪЗНАНИЕТО от агитационно-пропагандните комикси на комунистическите идеолози за "френските енциклопедисти" - КОИТО ПО-ВАЖНОТО - Са наричани още и МОРАЛИСТИ?
Още от 1652 г. Паскал замисля и започва осъществяването на труд КРИТИКУВАЩ АТЕИЗМА ... в защита на Вярата? Продължил да работи по нея и преработва - та до края на живота му е останала "незавършена" ... ?
- От там са следните мисли?

Не само е невъзможно, но и безполезно е – да познаем Бог без да сме открили Христа!
Има три категории хора: едните са обрели Бог и Му служат: тези хора са разумните и щастливите.
Други не са го намерили и не Го търсят; те са безумни и нещастните.
Третите не са го постигнали – но Го търсят: тези хора са разумни – но засега нещастни.

~~ цитати на Блез Паскал от „Апология на Християнската религия.”

П.П.
- Венци - Бог ни е дал Свободната воля ... ПРАВОТО на Избора(?): равно "диа-вола"та(човешкото право на "двете воли" - к.м.)?

- Сънароднико, а от там ближний ми човече - ТВОЕ ПРАВО Е - ПРАВОТО НА ИЗБОРА! При марксизма - положението е БЕЗ-АЛТЕРНАТИВНО ... там уравнението е от "или - или" ... или сме "марксисти" - или "врагове"?

Венци в ПРАВОТО НА ТВОЯ ИЗБОР-ВЛАСТ Е ДА СИ ... както казва Паскал:
б) Хора не само не намерили - но и не търсещи Христа
... ИЛИ ...
в) неПОСТИГНАЛИ – но ТЪРСЕЩИ Го : тези хора са разумни – но засега нещастни.

- ПРАВОТО НА ИЗБОР Е ЛИЧНО! ... можем само да помагаме на колебаещият се! - знам Трудна ... а понякога непостижма е борбата с "Д(иа)Я-вОЛА"="двете-воли" при всекиго един от нас?!

- Бъди здрав - физически и ментално!
цитирай
66. vencivaleri1951 - И ти да си здрав!
31.05.2018 11:00
get написа:
vencivaleri1951 написа:
[quote=get]... се "наливаха" ОСНОВИТЕ НА КАПИТАЛИЗМА у нас в БЪЛГАРСКО?
[quote=vencivaleri1951] - Ами оказа се не само услужлива памет , но и усет кого да цитирам


...
Ти имаш способността да интелектуализираш всяка тема, включително и днешната. Разколников е имал мотив, но не и способността да убие-той реално убива себе си.
Путин има способността да убива/всеки властник от такъв ран
За комунизма ми:

Имал съм съмнения и то не малки. Независимо от блестящата теория, то практиката на социализма ме караше да се съмнявам Практиката обаче на постсоциализма,ме накара безрезервно да се доверя на марксизма-класическия и нео...
И понеже тамадата на програмистите цитира Паскал, то паметта ми "услужливо" ми припомни терзанията му за или против Бог.
...

- Първо - ПРОГРАМИСТА - няма как да не цитира ВЕРОЯТНО ПЪРВИЯТ в ЧОВЕШКАТА ИСТОРИЯ ПРОГРАМИСТ - с име Блез Па

Това за Паскал ми го каза ресурсната ми учителка/как да я нарека/ в Париж, която "санираше " проблемите ми с утешението , че всяко нещо е с цел направено Свише.
И аз я попитах къде е това Свише , та да " види то", а тя
това за Блез Паскал
За марксизма:
Мисля си , че основната причина за разпада на соц системата бе именно отношението към Бога. Зачеркнаха го и станаха те Богове. Впрочем нищо ново-не един император се е обожестявал приживе.
Идеологията също е избор и не марксизма е крив, а практикувалите и неопозналите го още. Солидарността е бъдещето , другото е гибел. не са виновни компютъра ми, че често блокира, новата ми кола, че непрекъснато "пищи", а и спира...Аз съм си виновен,че съм разсеян и технически неграмотен.

Така е и със соц идеологията. Говорим и изпитваме за база и настройка , а на практика надстрояваме , а базата е "чао" Ленин се усеща и написва НЕП. Създава условия и декрети за появата на непманите. Раздвижват икономиката, справят се с глада...и после 9грама олово за "мерси"
цитирай
67. get - . . . се "наливаха" ОС...
31.05.2018 11:18
vencivaleri1951 написа:
get написа:
vencivaleri1951 написа:
[quote=get]... се "наливаха" ОСНОВИТЕ НА КАПИТАЛИЗМА у нас в БЪЛГАРСКО?
[quote=vencivaleri1951] - Ами оказа се не само услужлива памет , но и усет кого да цитирам


...
Ти имаш способността да интелектуализираш всяка тема, включително и днешната. Разколников е имал мотив, но не и способността да убие-той реално убива себе си.
Путин има способността да убива/всеки властник от такъв ран
За комунизма ми:

Имал съм съмнения и то не малки. Независимо от блестящата теория, то практиката на социализма ме караше да се съмнявам Практиката обаче на постсоциализма,ме накара безрезервно да се доверя на марксизма-класическия и нео...
...

- Първо - ПРОГРАМИСТА - няма как да не цитира ВЕРОЯТНО ПЪРВИЯТ в ЧОВЕШКАТА ИСТОРИЯ ПРОГРАМИСТ - с име Блез Па

.. за Паскал ми го каза ресурсната ми учителка
...
това за Блез Паскал
За марксизма:
Мисля си , че основната причина за разпада на соц системата бе именно отношението към Бога. Зачеркнаха го и станаха те Богове. Впрочем нищо ново-не един император се е обожестявал приживе.
Идеологията също е избор и не марксизма е крив, а практикувалите и неопозналите го още. Солидарността е бъдещето , другото е гибел. не са виновни компютъра ми, че често блокира, новата ми кола, че непрекъснато "пищи", а и спира...Аз съм си виновен,че съм разсеян и технически неграмотен.

Така е и със соц идеологията. Говорим и изпитваме за база и настройка , а на практика надстрояваме , а базата е "чао" Ленин се усеща и написва НЕП. Създава условия и декрети за появата на непманите. Раздвижват икономиката, справят се с глада...и после 9грама олово за "мерси"


- Не Венци - не желая да играя ролята на МЕНТОР - Но?
- Още "бащата" на социалната психология Льо"Бон - казва, че марксизма ОПРОВЕРГАВАЩ ХРИСТИЯНСТВОТО - сам по себе си СЕ САМОВЪЗДИГА В РАНГ НА НОВА РЕЛИГИЯ - за ... масите?

- Ленин - не е марксист и пролетарий а "руский барин" ползващ стихийността на руският бунт - по Нечаевски!
цитирай
68. rumen221 - "Лазаре, стани...!"
31.05.2018 14:33
ХА-ХА-ХА...
.
Приятели,
.
Как човек да не стане християнин и как да не почита Лазаров ден (дето Христос съживил Лазар...)
- Възкръснаха отровените Скрипал...
- Възкръснаха отровените с хлор деца в Сирия...
- Възкръсна проукраинския журналист убит с три куршума...
(...Само котката и морското свинче на Скрипал го отнесоха, но... тях ги убиха от английските тайни служби...)
.
Явно това, новото КГБ, използва изветрелия арсенал на старото от 50-те години на миналия век...
(...Бре колко са я закъсали материално в Русия... или интелектуално англо-американците...)
.
цитирай
69. get - - Свободният дух от РусИ-и-и - що не поемеш по каналният ред - тоест тръбата на ... ?
31.05.2018 16:42
rumen221 написа:
ХА-ХА-ХА...
.
Приятели,
.
Как човек да не стане християнин и как да не почита Лазаров ден (дето Христос съживил Лазар...)
- Възкръснаха отровените Скрипал...
- Възкръснаха отровените с хлор деца в Сирия...
- Възкръсна проукраинския журналист убит с три куршума...
(...Само котката и морското свинче на Скрипал го отнесоха, но... тях ги убиха от английските тайни служби...)
.
Явно това, новото КГБ, използва изветрелия арсенал на старото от 50-те години на миналия век...
(...Бре колко са я закъсали материално в Русия... или интелектуално англо-американците...)
.


... руския гЪз, за който си се размечтал в блога си?
цитирай
70. kolevn38 - Какви провали те гонят, мари бульо гиздава!?
01.06.2018 06:19
radostinalassa написа:
Много си невъзпитан след провалите си.Като не те бива да спориш , си мълчи благовъзпитано.
Поне външно не съм свиня, пазя диети. А за тиквите си е лично твое мнение.


със смехотворните си напъни ще вземеш да свършиш някоя работа, дето не си я планирала. засега предизвикваш само насмешка, но ако продължаваш да се напъваш резултатът ще е наистина трагикомичен.
цитирай
71. kolevn38 - Бульооо, аз много обичам птиците - и домашните и всички останали. За мен е удоволствие да общувам с тях.
01.06.2018 06:29
radostinalassa написа:
Утре ще ги търся, сега си ги храни сам. Мисля, че повече ти подхожда . Дано не се спънеш в тъмното. Аз бих пратила някой роб. Използвай си мозъка по предназначение.


Но да общувам с лелки-изпърделки, които се мъчат да се претворят в ролята на активни блогърки, спецове по живо интересуващите ги съветско-путинско-рашистки възходи и да се мъчат да ни облъчват с умозаключенията си ми идва в повече. А робството е грозна отживелица. Роби сте вие, червените ихтиозабри, крокозабли и мадамадуги, самозаключени в клетките на една престъпна идеология с дебели пранги, оплискани с кръвта на милиони невинно убити.
цитирай
72. kolevn38 - Ето, това е неоспоримата истина и това са истинските факти. Докато Путин и неговата кагебистка банда са начело на Русия ще има кръв, смърт и войни.
01.06.2018 07:19
haralanov написа:
Путин е масов убиец.
От началото на нетовото управление през 2000г. до сега са убити стотици руски журналисти!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4085246
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5072
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031