Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2018 23:07 - Венци, Венци, ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1065 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... Кво стана бе брат?

Що, бе шушомиго си скри  „дебелият“ 
счетоводителско-семеен постинг ???

Я, са виж и пак се ФУКАЙ, че стоиш с лицето си!?


Май, май тук стоиш ... с задника си! 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Одъртя и изкука тоя
25.06.2018 05:43
галфон. А и водката много зле му влияе. Размекнал му се е мозъкът.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Ами
25.06.2018 21:19
да направя място за твоя семеен постинг Гетьо. Колкото и да е" дебел " той все пак отстъпва по килца на този на твоя гуру, но пък е по висок :)))

Да те питам, че забравих-аз съм счетоводител, толкова си мога. Ти мозъчен хирург ли беше , или ядрен физик? А може би и ти ще ставаш топ Ай Ти специалист. Растете момчета, кариерно израствайте...тук в блог бг всичко е разрешено. Аз съм единственият със съвсем обикновена професия, на когото от време на време парите не му стигат и не му се хвърлят жени непрекъснато на шията. Ех мъкаааа , каква завист ме тресе!!!
цитирай
3. getmans1 - . . . венци ако аз си турна снимка от ...
25.06.2018 21:50
... Венци ако аз си турна снимка от преди 30 години ще ми даде ли това право да ви натяквам, че стоя с лицето си и още дрън-дрън.
Моят постинг е проста закачка с твоята фукня.
С тази снимка с която се фукаш е „мижай да те лажим“
Толкова е просто.



vencivaleri1951 написа:
да направя място за твоя семеен постинг Гетьо. Колкото и да е" дебел " той все пак отстъпва по килца на този на твоя гуру, но пък е по висок :)))

Да те питам, че забравих-аз съм счетоводител, толкова си мога. Ти мозъчен хирург ли беше , или ядрен физик? А може би и ти ще ставаш топ Ай Ти специалист. Растете момчета, кариерно израствайте...тук в блог бг всичко е разрешено. Аз съм единственият със съвсем обикновена професия, на когото от време на време парите не му стигат и не му се хвърлят жени непрекъснато на шията. Ех мъкаааа , каква завист ме тресе!!!

цитирай
4. getmans1 - . . . Постоле, отговора ми е в пред...
25.06.2018 21:55
... Постоле, отговора ми е в предходния коментар.


apostapostoloff написа:
галфон. А и водката много зле му влияе. Размекнал му се е мозъкът.

цитирай
5. vencivaleri1951 - Гетьо,
25.06.2018 23:12
тази снимка на профила ми е от момента в който направих блога си-преди десетина години. Написах си името, споделих и как си изкарвам хляба. Ти какво от тези три неща направи. Естествено е да съм остарял през тези години, аз съм си и посочил годините
също. След това на семейното празненство не съм се крил и също всичко е на показ. Стоя близо седмица постинга-мисля съвсем достатъчно.
Тоест аз нямам никакви притеснения относно себе си, нямам и претенциите на топ специалист, силно грамотен и образован, много богат и т н. Дори написах и телефона си. Споделял съм и адреса си, местонахождениет на селската ми къща. Мен не ме вози "баварец", а народна кола , не нова, а пет , даже скоро ще стане шестгодишна. Дори споделих тук , че къщата ми стана скъпа да живея в нея и се преместих в скромен апартамент и не в престижен квартал. Тоест, няма нещо с което да съм се похвалил на фона на блестящите тук пресони които пишат в блога.
"Навеждаш" се заяждайки се с мен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6075393
Постинги: 2742
Коментари: 26501
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031