Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2019 10:23 - ЗАЩО РУСНАЦИТЕ МРАЗЯТ БЪЛГАРИТЕ
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 1736 Коментари: 13 Гласове:
10

Последна промяна: 07.07.2019 10:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 (грозна истина в три части)

Като човек, който професионално следи руския печат, отдавна съм обръгнал на всевъзможни подмятания, хули и клевети по отношение на България и българите. Според мен приказката за някогашната любов на руснаците към българите е съчинена от предшествениците на днешните платени руски тролове.

image
 

Ала когато през март 2016-а видях в интернет изданието на единствената опозиционна руска радиостанция „Ехото на Москва“ едно есе, написано от уж обективния и интелигентен журналист Дмитрий Биков, не се стърпях. Биков беше дал своята лепта в общия хор от ругатни и жалвания, загдето руският президент не бил поканен да присъства на празнуването на годишнината от сключването на Сан-Стефанския предварителен мирен договор.

По това време имахме адекватен президент и за такива идиотски покани и дума не можеше да става.

Написах отговор в същия обем и го изпратих до автора, главния редактор на радиостанцията и на главния редактор на изданието, пуснало за пръв път тази клевета срещу България и българите.

Като се позовах на правото си на отговор – принцип, който е свещен за всички демократични медии, – поисках отговорът ми да бъде публикуван. Както и очаквах, никой от тях не благоволи нито да ми отговори, нито да махне пасквила от своето издание или авторски блог.

Този факт разкрива колко дълбока пропаст ни дели от руснаците. Или, по-скоро, пропасти – защото те не са една или две: културна, нравствена, генетична, езикова и какви ли още не. За тях обаче ще напиша друг път, а сега се запознайте с превода на една оригинална свинщина по руски.

ЕДНА СВИНЩИНА КАТО ПОВОД И ДА РУГАЕМ, И ДА СЕ ЗАМИСЛИМ
Дмитрий Биков, 
писател и журналист

Не поканиха Русия на празнуването на поредната годишнина от Сан-Стефанския договор, в резултат от който България е получила независимост. Това, че Русия е спасила България от турското иго, в самата България се признава от всички. Че в Руско-турската война тя е решавала и свои собствени задачи, е отделен разговор.

Тези задачи в основни линии се отнасяха до реванша за Кримската война и отдавнашното противопоставяне с Англия, която така наречените геополитици смятат за наш най-зъл враг.

В осмата част на Ана Каренина“ Лев Толстой доста скептично е описал изблика на патриотизъм в обществото и всеобщия възторг по повод братята християни, за които до вчера никой не се интересуваше. Но ентусиазъм е имало, и независимост е имало, и братята християни сме спасили, и турците сме ги посъкратили, и за зверствата на башибозуците сме отмъстили. Въпреки всички временни неудачи и жертвите Руско-турската война от 1877-1878 г. е славна страница от родната история, а не само от военната: името на Юлия Вревска, героичната баронеса – медицинска сестра, умряла от тиф, е навеки записано в руската и в българската история. Това, че не канят руснаците на тържествата, посветени на освобождаването на България или Освиенцим – само по себе си е свинщина, която не изисква коментар, защото загиващите за свободата руски войници и превързващите ранените руски аристократки по никакъв начин не отговарят за днешната Русия. Но това е повод не само да ругаем, а и да се замислим.

image

Би следвало, според мен, да се замислим, че днешна Русия не просто разваля своя образ в очите на света – това не би било голяма беда, но и хвърля твърде мрачна сянка върху собственото си минало. Трябвало е здравата да се постараем, та руската армия, която винаги е била възприемана от славяните като освободителка, да стане за тях символ на опасността и враждебността. Това е започнало не от вчера и дори не от Пражката пролет. Ние си развалихме не настоящето, а миналото, не репутацията, но историята, и след нашата крайно цинична геополитическа риторика дори бившите подвизи на солидарност със съседите започнаха да се възприемат с подозрение: имало ли ги е тези братски чувства и изблици на народен ентусиазъм, или са били измислени – както се прави сега – от придворните идеолози?

Точно тук се крие и опасността от всичко, което сега твори руската власт при пасивното наблюдение на народа, който е махнал на самия себе си с ръка (и наистина, смешно е това да се представя като всенародна подкрепа). Ние не просто се лишаваме от съюзници, не просто оставаме в самота, не просто си разваляме бъдещето. Ние посягаме на собственото си минало, безнадеждно цапаме най-добрите му страници.

Българската неблагодарност е очевидна и за нея трябва да отговарят българите. Но е трябвало и наистина да се постараем, така че без каквато и да било помощ отстрани така да компрометираме собствените си подвизи и победи. Ето къде е проблемът. В това, че настоящето е невъзможно да се изолира: наши заложници са и децата и прадедите ни.

ПРАВО НА ОТГОВОР

Уважаеми Дмитрий Биков,
Колега,

Като български писател и журналист смятам за свой дълг да кажа няколко думи по повод Вашето есе „Една свинщина като повод и да ругаем, и да се замислим“.

Искам от самото начало да отбележа, че отчитам факта на многовековното промиване на мозъците на руските интелектуалци и руския народ и затова ще припомня на Вас и Вашите читатели някои факти, които в Русия/Съветския съюз са били старателно изопачавани или премълчавани.

Руско-турската война от 1877-78 г. в съчетание с тайните Райхщадско споразумение (1876) и Будапещенска конвенция (1877) между Русия и Австро-Унгария доведе до невъзможност да се обединят всички българи в рамките на една държава. Действията на руските дипломати доведоха до разкъсването на България на Княжество България и Източна Румелия.

Когато през 1886 г. българският народ осъществи своето Съединение, Русия поиска от Турция да му попречи по военен път. Когато през 1908 г. княз Фердинанд обяви независимостта на България, Русия отново се възпротиви.

Накратко казано, политиката на Русия винаги се е ръководела от антибългарски съображения, свързани с желанието да излезе на Проливите (Босфора) и да превземе Константинопол (Истанбул).

Това съвсем не изчерпва всички недоброжелателни действия на Русия срещу България, но мисля, че и така става ясно, че претенциите за вечна благодарност са малко прекалени. Ще отбележа само, че в България има повече паметници на руските воини, отколкото на българските, украинските, финландските и румънските, въпреки съизмеримостта на загубите.

Трябва също да се има предвид, че през 1878 г. самите руснаци са определили своите войски като окупационни – също както и след Втората световна война. Какво, в крайна сметка, е Русия за българите – освободител или окупатор?

Вие пишете: „Руснаците не ги канят на тържествата“. А кого да поканим? Вашия президент, който преди година и половина обяви края на Руския поток с такъв тон и такива изрази, че стана ясно, че всъщност му се иска да накаже България за самостоятелната ѝ политика? Но това, прощавайте, е малко встрани от въпроса.

Кой би следвало да изпитва благодарност? Аз донякъде изясних въпроса за благодарността на България за това, което е получила от Русия.

Да погледнем какво Русия е получила от България.

1. Писмеността и висшия слой от руския речник. Всички възвишени руски думи като „вдъхновение“ и „достойнство“ са пристигнали заедно със свещените книги, донесени от българските свещеници.

2. Православното християнство. Княгиня Олга е била българка. Йоан I митрополит Киевски и на цяла Русия и Киприян митрополит Киевски, Московски и на цяла Русия са само двама от дългата поредица български първосвещеници на Украйна, Литва и Русия.

3. Историята. Първият летописец на Русия е Йоаким Български.

4. Държавността. Митрополит Киприян е бил вдъхновителят за обединяването на християните и борбата срещу Златната орда.

Неблагодарността е налице, но тя не е там, където Вие я търсите.

В очакване, че ще намерите у себе си доблест да се извините,
Кънчо Кожухаров

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Както вече разбрахте, никой от тримата така наречени руски интелектуалци не само не се извини, а дори не отговори. Което ми дава правото да поразсъждавам за корените на руската омраза към българите и България.

До тринадесети век, когато се появява Московското княжество, чийто днешен наследник е Руската федерация, съставляващите го племена се намират на изключително нисък стадий на обществено и културно развитие. Толкова нисък, че не е било възможно те сами да създадат собствена държавност. Колкото и да е било неприятно на някогашните (а и на днешните) руски/съветски князе, царе, генерални секретари и президенти, тяхната държавност е зачената от трима неруски бащи: българите, монголите и варягите.

Нашият проблем е, че освен държавност, ние сме подарили на въпросните племена писменост, култура и религия. Това ги поставя в непоносимата за тях и техните потомци ситуация да ни бъдат безкрайно задължени, а усещането за собствената им незначителност добавя към това и товара на завистта.

Мисля, че завистта е в основата на продължаващата вече три века руска атака срещу българския идентитет. Нейните отровни плодове са видими за всички – хора, организации и партии, които уж са български, но защитават руските интереси и се изявяват като духовни майкопродавци и братоубийци.

Благодарността е тежко бреме. Единствено духовно издигнатите и интелигентни личности и народи могат да я понесат. Нищо учудващо, че на пръсти се броят руските интелектуалци като академик Дмитрий Лихачов, които са се опитали да измият срама от руската неблагодарност. Руските управници и огромното мнозинство от народа се държи според нашата поговорка „Да чакаш от умрял писмо.“

И тук проличава огромната пропаст между българския и руския манталитет.

Повече от век ние пълним страната си с паметници на загиналите през 1877-78 г. чужди воини и кръщаваме улици, читалища и културни институти на хора, които не го заслужават – заради едничката идея, че техните сънародници все пак са направили и нещо добро за нас, колкото и то да се е случило против тяхната воля.

За разлика от нас претендиращите за вечна благодарност техни потомци не притежават нито благородството, нито духовната широта на българите. Като народ ние живеем на принципа: „Направи добро, па го хвърли в морето.“

Понякога се чудя дали – отново като народ – не си патим, защото предците ни са действали на този принцип, вместо да следват библейската заръка „Не хвърляйте бисери пред неблагодарниците.“
Кънчо Кожухаров




Гласувай:
12



1. germantiger - +
07.07.2019 10:39
Мисля, че руснаците НЕ мразят българите

Просто руснаците се имат за ПО-ВЕЛИКИ от всички други

Разбира се, руснаците в много отношения са ЗАД много други
цитирай
2. kolevn38 - Руснаците са болни от месианизъм - мислят си, че са избрана нация, стояща по-високо от другите.
07.07.2019 10:41
germantiger написа:
Мисля, че руснаците НЕ мразят българите

Просто руснаците се имат за ПО-ВЕЛИКИ от всички други

Разбира се, руснаците в много отношения са ЗАД много други


А не виждат какви жалки смешници са.
цитирай
3. peperutka - не си прав,Тигре, презират ни../ разб се има и..мили хора, познавам..
07.07.2019 11:20
прав е колегата38..Те са в мнозинств ,зомбиран народ ,
и ще си плащат още дълго скъпо за св наивност, леност!!
как е възможно да .обичаш Ленин,Сталин, Путя, Гюндяев??
ти, чуваш ли това?

2. kolevn38 - Руснаците са болни от месианизъм - мислят си, че са избрана нация, стояща по-високо от другите.
10:41
цитирай
4. germantiger - +
07.07.2019 11:38
юлия - прав съм, а ти повтаряш с други думи написаното от мен

ще се "самоцитирам" или рецитирам

Просто руснаците се имат за ПО-ВЕЛИКИ от всички други

...

след това ти си написала, че те са зомбиран народ и че презират

аз преди теб написах причината за това - възпитание в шовинизъм и превъзходство

без покритие обаче при тях
цитирай
5. krumbelosvet - Четох до "По това време имахме адекватен президент" т.е. Плевнелиев,
07.07.2019 14:07
Човек за когото Плевнелиев е адекватен, само защото го играеше бесен русофоб, такъв човек не е адекватен.
Всички знаем "курица не птица и Болгария не заграница". Проклетата руска поговорка. Щото и в Русия има дръвници, които презират малките народи. Освен сърбите, щото пият, пеят и псуват повече. И в двете световни войни са СЪЮЗНИЦИ, за разлика от нас.
Какво очакваме, наистина? В две световни войни воюваме на страната на враговете на Русия. Сега тече третата, и пак сме срещу тях, с американски бази. И въпреки това, след триумфа на Димитров в Лайпцигския процес и участието ни във войната срещу нацистите, НАИСТИНА имаше възраждане на топлите чувства от годините след Освобождението.
А авторът, като е забелязал руските сквернословия срещу България, НЕ Е ЛИ ЗАБЕЛЯЗАЛ нестихващите ЕВРО-АТЛАНТИЧЕСКИ сквернословия срещу България?
Безсрамни тролски изпълнения, каквито колевн38 намира както мухата намира онйал.
цитирай
6. vencivaleri1951 - И съм съгласен с теб и не съм
07.07.2019 15:16
germantiger написа:
юлия - прав съм, а ти повтаряш с други думи написаното от мен

ще се "самоцитирам" или рецитирам

Просто руснаците се имат за ПО-ВЕЛИКИ от всички други

...

след това ти си написала, че те са зомбиран народ и че презират

аз преди теб написах причината за това - възпитание в шовинизъм и превъзходство

без покритие обаче при тях


Съгласен съм че не ни мразят-на младото поколение сме безразлични, а твоето и моето поколение изпитваха топли чувства. Свидетелстват за това десетките хиляди бракове по между ни. И не е основното да живеят на хубав климат -не малко българи остават там-в моя институт повече от половината останаха в Петербург. Няколко наши момичета се ожениха за курсанти и нямаше как съпрузите им да оставят пагона. Няколко рускини твърдо отказаха да сменят града си за такъв у нас.
Авторът на статията търси под вола теле, като от една статия прави подобни изводи, а е пълно свинство да каниш държавници от подвластни тогава на империята области и да не поканиш наследниците на империята. И как да реагира Путин, като го набутахме с много милиони отдръпвайки се под натиск от Южен поток.защо не се дръпнаха германците под натиск и за двата потока?
След това авторът да чете Тургенев, а не вечно търсещият скандал Биков.
Ще разкажа случка. Три вечери не бях спал почти преди много тежък изпит-
Икономическа география. Имайки предвид територията на СССР това беше ужасно трудно препитване. Съпротивление на материалите ми беше по лесен изпит.
След изпита отидохме вечерта на ресторант. От умората, от алкохола на връщане съм заспал в метрото. Събудих се в непозната стая-аз на леглото, съблечен, завит,а млада двойка свити на малък диван. Жената била машинист на мотрисата и ме намира при проверка на последния курс заспал във вагона. Облечен добре,със скъпи кожух и часовник-не съм имал никакъв шанс да оцелея. Депото там е над земята, а месецът януари. Минути след проверката бандитите са щели да ме съблекат. Та момичето звъни на мъжа си и онзи идва с кола и ме карат в дома си.
В коя друга държава в Европа ще го направят. Не съм сигурен днес и за България.
За самочувствието на руснаците. Говорят, че са най, но то е по скоро поза. По вярното е, че несправедливо се подценяват. И то е от векове. Елитът им е общувал на френски и немски. Западният професор и западният военачалник са били по толерирани пред руските, независимо, че последните са можели да се казват Ломоносов,Павлов, Суворов, Кутузов...
Виж днешното поколение е по нахакано и по безкомпромисно. Не знам дали е за добро, но от нас определено не се интересуват
цитирай
7. kolevn38 - Венци, не автора търси под вола теле а ти му клатиш звънците в старанието си да защитиш българо-цъвецката дружба.
07.07.2019 15:28
тук става въпрос за целенасочените нападки на обществени фигури в Русия над България и българския народ, а не за смесените бракове между българи и рускини, нещо основно бъркаш и отново искаш да манипулираш мнение. Не виждам смисъл да изброявам всички политически и обществено изявяващи се фигури в Русия, но може да нахвърляме няколко тъпака - Путин, полковник Гундяев, боклука Жириновски, фашиста Александър Дугин, Захарова, личния придворен шут на Путин - Песков, оня тлъст Толстой и да не забравим да споменем Биков, естествено. Това е мисленето им, това е тяхната ненавист спрямо нас, българите. България, българите - неблагодарни предатели. Кой сме предали!? Престъпника Путин и фашизираната му смехдержава!? Никакво уважение, никакво признаване на независимост, подигравки, натяквания, обиди, злостни подмятания... Това са твоите руснаци, венци, на путинската брантия и на останалите червени тикви - твоите и техните братя, не моите. А вий, вий сте идиоти - национални предатели и гъзолизци на същите тези руски подметки.
цитирай
8. germantiger - +
07.07.2019 15:28
В БЛОГА Е ПЪЛНО СЪС ЗАПАДНИ ЛИБЕРАЛИ И ПОВЕЧЕ ИЗТОЧНИ КОМУНИСТИ

И ДВЕТЕ СА КАЛ И ГМЕЖ, не знам дали автора е от западните, ти обаче си от източните

разбира се, с теб може да се говори за разлика от другите

ако имаш предвид Тургенев в "Накануне" - да, там българина е иописан великолепно като мъж, КАУЗА и съответно очарованието което въздейства върху рускинята

за топлите чувства на русанците преди си разбира се, прав

ЛИБЕРАЛИЗМА ОТ ЗАПАД И КОМУНИЗМА ОТ ИЗТОК СА ЕДНО И СЪЩО НЕЩО С ДВЕ ЛИЦА

АЗ СЕРА ВЪРХУ ДВЕТЕ, поне вербално
цитирай
9. vencivaleri1951 - Колев,
07.07.2019 18:27
Далеко си от Русия, независимо че клечиш нон стоп пред руски и украински сайтове.
Далеко си от т нар Западен свят, защото само ако поне един път беше почувствал високомерието и,, брезгливостта ,, която изпитват към народи като нашия едва ли щеше да бъдеш възторжен толкова към тях. В края на 70те можех да остана на работа в една голяма парижка одиторска фирма, където стажувах по време на специализацията. Можех да получа разрешение и да не ме смятат като невъзвращенец. Колебаех се защото за 6месеца освен дежурна любезност и безразличие не срещнах друго. Та кани ме един от директорите на фирмата в дома си на обяд. Децата му почти връстници-син и дъщеря. От немай къде водят разговор с мен Питат ме за религия и аз спонтанно казах ,че сме езичници ,и че брат ми/какъвто нямам /е жрецЧе съм му помагал при жертвоприношения на животни За хора не съм, защото с тях не било трудно!? Всички ме гледаха като треснати. На другия ден собственика ме извика и заливайки се от смях ме помоли да се извиня на директора за кудоша защото бил честолюбив , а щял да ми бъде началник. Хайде,той не беше с академично образование, практик, при това много добър, но извън счетоводството много ограничен. Децата му обаче студенти, дъщерята в Сорбоната. И кога наш студент, а и руски би повярвал на подобна лакардия за европейска страна. Вероятно сбърках, но си взех еднопосочен билет за нас.
В Русия има кофти хора,груби , като навсякъде. Ти си посочил някои от тях. Толстой, Жириновски и най вече патриарха. Да казваш обаче, че руснаците ни мразят не е истина. И който го твърди няма достатъчен контакт с тях.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Той и Путин като теб почти се изказа за либерализма
07.07.2019 18:30
germantiger написа:
В БЛОГА Е ПЪЛНО СЪС ЗАПАДНИ ЛИБЕРАЛИ И ПОВЕЧЕ ИЗТОЧНИ КОМУНИСТИ

И ДВЕТЕ СА КАЛ И ГМЕЖ, не знам дали автора е от западните, ти обаче си от източните

разбира се, с теб може да се говори за разлика от другите

ако имаш предвид Тургенев в "Накануне" - да, там българина е иописан великолепно като мъж, КАУЗА и съответно очарованието което въздейства върху рускинята

за топлите чувства на русанците преди си разбира се, прав

ЛИБЕРАЛИЗМА ОТ ЗАПАД И КОМУНИЗМА ОТ ИЗТОК СА ЕДНО И СЪЩО НЕЩО С ДВЕ ЛИЦА

АЗ СЕРА ВЪРХУ ДВЕТЕ, поне вербално


А с комунистите не само вербално действа. Затваря ги, бие ги по протестите.,.
цитирай
11. laval - Браво!
07.07.2019 19:30
Напълно вярно. Руснаците ни мразят, защото имат български комплекс. Всичко ценно те са получили от България: език, писменост, религия, култура. Всъщност самите руснаци не са никакви славяни, а изкуствено създаден народ от славянизирани угро-фински и тюркски племена с изкуствено създаден език на базата на старобългарския. Но за това аз вече съм писал неведнъж. Впрочем Киевска Рус е Украйна, а днешна Русия е Московия, наследник на Златната орда. Поздравления още веднъж!
цитирай
12. kolevn38 - Венци, далеч си и от Русия, и от Западна Европа, далеч си и от реалността.
07.07.2019 19:50
vencivaleri1951 написа:
Далеко си от Русия, независимо че клечиш нон стоп пред руски и украински сайтове.
Далеко си от т нар Западен свят, защото само ако поне един път беше почувствал високомерието и,, брезгливостта ,, която изпитват към народи като нашия едва ли щеше да бъдеш възторжен толкова към тях. В края на 70те можех да остана на работа в една голяма парижка одиторска фирма, където стажувах по време на специализацията. Можех да получа разрешение и да не ме смятат като невъзвращенец. Колебаех се защото за 6месеца освен дежурна любезност и безразличие не срещнах друго. Та кани ме един от директорите на фирмата в дома си на обяд. Децата му почти връстници-син и дъщеря. От немай къде водят разговор с мен Питат ме за религия и аз спонтанно каз

Теб няма да приемат никъде, дори в Русия, защото там гъзолизци не обичат. Аз пък можех да остана където си поискам - и в Австрия, и в Германия, и в Швейцария, и в Швеция, и във Франция. Никъде не съм видял пренебрежително отношение. Особено във Франция, където имаме страхотни моменти със съругата ми. Във всяка една от тези държави имам приятели, които живеят по 20-25 години и са се интегрирали - някои болезнено, други не - не е лесно да живееш в чужда държава. Никой от тях не желае да отиде да живее в Русия, дори личната ни лекарка от Швеция, с която сме изключително близки и е омъжена за руснак. Тя и мъжът и са от твоята вяра, но живеят в Швеция, не искат в Мухосранск. Интересно защо. А аз можех да да избера да живея в Москва, но не пожелах и не съжалявам. И имам повече приятели руснаци, отколкото ти - българи. Гледам от тук присъстващите червени чукундури също никой не желае да избере Мухосранск.
цитирай
13. kolevn38 - Неговите сатрапи бият всички, венци. Но като се съпикяса ще го заврат на кучето в гъза - стара руска традиция.
08.07.2019 00:10
vencivaleri1951 написа:
germantiger написа:
В БЛОГА Е ПЪЛНО СЪС ЗАПАДНИ ЛИБЕРАЛИ И ПОВЕЧЕ ИЗТОЧНИ КОМУНИСТИ

И ДВЕТЕ СА КАЛ И ГМЕЖ, не знам дали автора е от западните, ти обаче си от източните

разбира се, с теб може да се говори за разлика от другите

ако имаш предвид Тургенев в "Накануне" - да, там българина е иописан великолепно като мъж, КАУЗА и съответно очарованието което въздейства върху рускинята

за топлите чувства на русанците преди си разбира се, прав

ЛИБЕРАЛИЗМА ОТ ЗАПАД И КОМУНИЗМА ОТ ИЗТОК СА ЕДНО И СЪЩО НЕЩО С ДВЕ ЛИЦА

АЗ СЕРА ВЪРХУ ДВЕТЕ, поне вербално


А с комунистите не само вербално действа. Затваря ги, бие ги по протестите.,.

цитирай
14. vencivaleri1951 - Колев, бъркаш екскурзиите, авантюрите и масите с истинското отношение
08.07.2019 10:02
Едно е да забиеш французойче на ,,Елените,, , друго е да влезеш трайно в средата и. Французите са известни с шовинизма и надменността, при това не само към малките народи, а към всички. Специално към нас политиците и заедно с английските са били винаги негативно настроени и винаги сме страдали от това. През ВСВ те де факто стават съюзник на германците след като се предават без изстрел , при това укрепени, числено с повече армия....Икономиката им почва да работи за германците,. С усърдие предават евреите си, французи воюват на страната на германците и после станаха победители и Велика сила. На Парижката мирна конференция се опитват да ни устроят втори Ньой, англичаните ги подкрепят и само намесата на мразещите ни руснаци ни спасява от ново териториално осакатяване. По време на почти век руско турски войни
за изтласкване на турците от Крим, Кавказ и Балканите, те, а и целият Запад е на страната на турците-и морално и с реално участие. Балканските народи не ни броят за живи. Дори идиологическият ми гуру Маркс пише статии в подкрепа на османлиите.
Ти си се забавлявал с французи, аз съм живял и стажувал с тях -много е различно. Работил съм и като екскурзовод като студент. И съм имал възможност да чуя коментари по наш адрес. И това тогава. Днес за западния човек сме народ от неудачници и престъпници. Иначе ще говорят стеб с дежурна усмивка и любезност.
цитирай
15. kolevn38 - Кога бе, венци си работил като екскурзовод!? 70-те и 80-те години? Какво отношение очакваш от французите към един комунист като теб в онези години!? Цветя и ро
08.07.2019 11:03
vencivaleri1951 написа:
Едно е да забиеш французойче на ,,Елените,, , друго е да влезеш трайно в средата и. Французите са известни с шовинизма и надменността, при това не само към малките народи, а към всички. Специално към нас политиците и заедно с английските са били винаги негативно настроени и винаги сме страдали от това. През ВСВ те де факто стават съюзник на германците след като се предават без изстрел , при това укрепени, числено с повече армия....Икономиката им почва да работи за германците,. С усърдие предават евреите си, французи воюват на страната на германците и после станаха победители и Велика сила. На Парижката мирна конференция се опитват да ни устроят втори Ньой, англичаните ги подкрепят и само намесата на мразещите ни руснаци ни спасява от ново териториално осакатяване. По време на почти век руско турски войни
за изтласкване на турците от Крим, Кавказ и Балканите, те, а и целият Запад е на страната на турците-и морално и с реално участие. Балканските народи не ни броят за живи. Дори идиологическият ми гуру Маркс пише статии в подкрепа на османлиите.
Ти си се забавлявал с французи, аз съм живял и стажувал с тях -много е различно. Работил съм и като екскурзовод като студент. И съм имал възможност да чуя коментари по наш адрес. И това тогава. Днес за западния човек сме народ от неудачници и престъпници. Иначе ще говорят стеб с дежурна усмивка и любезност.

За Западния народ може да сме народ от неудачници и престъп ници ксамо поради две причини - изметта, която изнесохме навън и факта, че не се справихме с комунистическите престъп ници - нямаше никаква лустрация и сега отново ни се катерят нагло по главите. И аз съм любезен, с таб, ти поне си възпитан човек.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4084816
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5072
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031