Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2020 15:29 - След като те е страх от височина
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3344 Коментари: 33 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
получаваш дъщеря " СкалалаЗка  моя"



 
https://scontent.fsof9-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/106010498_10218504032535263_615565599868714701_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=AMY-gfmd9IwAX_vD1d-&_nc_ht=scontent.fsof9-1.fna&oh=518916c0bf3b00178adf173d450fd73f&oe=5F212561






Гласувай:
5



1. petgrig - И ся
30.06.2020 15:32
кво е това?
цитирай
2. vencivaleri1951 - Това е Рила
30.06.2020 15:55
В неделя,и една млада дама лазеща по скалите. Впрочем има впечатляващи снимки.
Извинявай че не пиша нищо за ,,примата,, в блога, но след като се видяха срамотиите и из под пачката гнусливо загубих интерес към танците и


quote=petgrig]кво е това?[/quote]
цитирай
3. blackpredator - https://www.youtube.com/watch?v=v9O80pSI3t8
30.06.2020 16:02
почему аборигены съели Венци

тоя от ком1 е аборигенная хлебарка..
тя не е виждала Рила, а й не й е нужно
за нея Рила е чугунен радиатор..
цитирай
4. petgrig - А ся, Венц0,
30.06.2020 16:31
се опитай сам да си отвориш линка дето си го постнал:)
Ама като го копираш оттук.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Ами на мен ми се получава, отварям
30.06.2020 17:18
Някои ще ти определят и часа, и скорост на вятъра...

petgrig написа:
се опитай сам да си отвориш линка дето си го постнал:)
Ама като го копираш оттук.

цитирай
6. radostinalassa - 2. vencivaleri1951
30.06.2020 17:21
Кой е примата в блога?
цитирай
7. radostinalassa - Горе са писали двама, които ме трият упорито
30.06.2020 17:23
Защото съм гадна вероятно. И така трябва да бъде. А това , че са умни просто да го забравят.
цитирай
8. vencivaleri1951 - В моя блог си ти естествено
30.06.2020 17:25
А другата, не ти трябва да я знаеш

quote=radostinalassa]Кой е примата в блога? [/quote]
цитирай
9. radostinalassa - Сериозно ли говориш?
30.06.2020 17:47
vencivaleri1951 написа:
А другата, не ти трябва да я знаеш

quote=radostinalassa]Кой е примата в блога?

Може да е от дислексията ти.
[/quote]
цитирай
10. radostinalassa - Рядко ми отговаряш, прекалено си умен...
30.06.2020 17:52
като Чернъо и Петкан. Но дали е така ?
цитирай
11. vencivaleri1951 - Не е въпрос до ум
30.06.2020 18:00
В къщи са ме учили да се отнасям с дамите като към прими. Днес в блога ми от по хубавата половина на човечеството ми гостуваш само ти. Значи ти си и примата, независимо , че се аяждаш


radostinalassa написа:
като Чернъо и Петкан. Но дали е така ?

цитирай
12. radostinalassa - Няма опция ударение върху буква
30.06.2020 18:18
Така, че го прочетох грешно и не видях женския род.
Понеже Петкан / Петгриг / ме трие, кой знае защо , държа да кажа, че той ми отговори веднъж от името на Функа. Технически проблем вероятно.
цитирай
13. petgrig - Пак лъжеш!
30.06.2020 19:29
Като копираш линка и го пуснеш, излиза бяла страница с надпис вляво Bad URL timestamp.
цитирай
14. анонимен - .
30.06.2020 20:03
Линкът работи.
цитирай
15. starforlife - Венци... Идеалена възможност/място да репликирам онзи твой коментар, където щяхме УЖ да сме сериозни.
30.06.2020 21:32
Но отново няма да е сега, защото още не ми е дошло да си губя времето с блога за сметка на другите, много по-приятни и съществени неща.
Засега само ще покажа... ниво - ха ха ха - като кажа следните неща:

Първо: А защо линка (който да, работи) не го сложиш като адрес по отношение на публикуването на графичен обект тук, в блога?
Имам предвид, че така снимката на дъщеря ти (да е жива и здрава "козЪта `и с козЪ" - добродушна шега, ей) ще си е публикувана в самия постинг.

Второ: Вече го показах като вид "помощ", но да го направя пак:
пр`имата
прим`ата
Е... Не е баш качествено "решение" спрямо ударените букви (липсата на възможност за изписването на които отново се дължи на некадърната подръжка на платформата, а не на липса на първоначални нейни възможности), но пак е по-добре, отколкото да се получава недоразумението с пр`имата или прим`ата.
Тоест: Следващият път може да копирате ` и го използвате, въвеждайки го преди буквата В КОМЕНТАРИТЕ (в постингите все още не са скапали кодирането засега), която искате да е с ударение.

Е... От мен отново макар и минимална полза ТУК.
За разлика от ЕнтелЕгентЕ като Пръц да речем.


ПС: Та както вече казах, под този постинг ще пренеса (когато - тогава) онзи твой коментар и сериозно ще го репликирам, за да видиш защо ти се говорят някои огорчаващи те, но отговарящи на истината, неща.
цитирай
16. vencivaleri1951 - Примат с пачка!? Няма да припомням ученика ти Фройд,, Че случаен лапсус /прочит/ няма
30.06.2020 22:07
starforlife написа:
Но отново няма да е сега, защото още не ми е дошло да си губя времето с блога за сметка на другите, много по-приятни и съществени неща.
Засега само ще покажа... ниво - ха ха ха - като кажа следните неща:

Първо: А защо линка (който да, работи) не го сложиш като адрес по отношение на публикуването на графичен обект тук, в блога?
Имам предвид, че така снимката на дъщеря ти (да е жива и здрава "козЪта `и с козЪ" - добродушна шега, ей) ще си е публикувана в самия постинг.

Второ: Вече го показах като вид "помощ", но да го направя пак:
пр`имата
прим`ата
Е... Не е баш качествено "решение" спрямо ударените букви (липсата на възможност за изписването на които отново се дължи на некадърната подръжка на платформата, а не на липса на първоначални нейни възможности), но пак е по-добре, отколкото да се получава недоразумението с пр`имата или прим`ата.
Тоест: Следващият път може да копирате ` и го използвате, въвеждайки го преди буквата В КОМЕНТАРИТЕ (в постингите все още не са скапали кодирането засега), която искате да е с ударение.

Е... От мен отново макар и минимална полза ТУК.
За разлика от ЕнтелЕгентЕ като Пръц да речем.


ПС: Та както вече казах, под този постинг ще пренеса (когато - тогава) онзи твой коментар и сериозно ще го репликирам, за да видиш защо ти се говорят някои огорчаващи те, но отговарящи на истината, неща.

цитирай
17. starforlife - ~ 16. vencivaleri1951
30.06.2020 22:14
Ех, Венци, Венциии...
И да те вари човек...
И да те пече...
Ти си си ТИ.
radostinalassa, пич, така те е разбрала.
radostinalassa, А НЕ АЗ.
И дори би следвало да кажа, че отлично си го разбрал, защото тя ТИ ГО ПОЯСНЯВА, но МАНТАЛИТЕТЪТ ТИ ДА ПРАВИШ ЖАЛКИТЕ СИ ОПИТИ ДА ОПЛЮЕШ НЕХАРЕСВАНИЯ ОТ ТЕБ (в случая мен), те напъва да сътворяваш отново и отново идиотските си помиярски цапаници.

Тоест, аз в момента се отнасям напълно нормално и дори чисточовешки приятелски спрямо теб, постинга ти, получаващото се недоразумение... И дори правя опит да съм от полза...
А ТИ ОТНОВО ПОМИЯРСТВАШ!
Тоест, както вече казах: Манталитет.
И при двама ни явно.
цитирай
18. radostinalassa - Причината да объркам думите е ...
30.06.2020 22:15
лошият спомен за момента, когато ти , по някакво недоразумение, може би свързано с дислексията ти ме нарече нещо като патица по почина на някои елементи.
Това не е нормално отношение. Само ако знаеш аз какви епитети знам, но по - добре да не знаеш.
цитирай
19. starforlife - ~ 18. radostinalassa
30.06.2020 22:18
Няма значение защо се е получил неправилния прочит по отношение на ударението.
Въпросът е, че се е получил и аз проявявам добра воля да минимизирам вероятността от следващо такова недоразумение като давам някакъв вид "решение" на проблема.
Венци обаче, наместо не едно "благодаря" да каже, а поне да замълчи... Той започва ОТНОВО комплексите си, непропускайки да ме вкара в лапите на Фройд и по този начин да се опита мен да осмее, а себе си да въздигне като ЕнтелЕгент.
ЕнтелЕгент?
По-скоро както вече казах - МАНТАЛИТЕТ!



ПС: Венци да те нарече "нещо като патица"?!
Това "не" може да бъде!
Та него още от малък са го учили... бля-бля-бля - всеки може да прочете самопиара му в коментар 11.
цитирай
20. radostinalassa - Аз не мога да се объркам
30.06.2020 22:43
Точно така си беше. И както се вижда за първи път благоволява да отговори на коментарите ми. Веднъж го обидих за дислексията, беше доста грубо , но в отговор на неговата обида, макар и по - късно във времето. Фактът си е факт.
цитирай
21. vencivaleri1951 - Фройдист на фройдистка думаше...
01.07.2020 08:22
Ето го и ,,детето, по Ницше. Къде видя грубост, къде усети подигравка...
Иначе благодаря. Ще опитам това което казваш и ако съм те разбрал. Тогава и прословутата кръщенка ще ти постна, и как Путин товари количка на съботник...и
въобще от цикъла,,случки за всеки случай,,

starforlife написа:
Няма значение защо се е получил неправилния прочит по отношение на ударението.
Въпросът е, че се е получил и аз проявявам добра воля да минимизирам вероятността от следващо такова недоразумение като давам някакъв вид "решение" на проблема.
Венци обаче, наместо не едно "благодаря" да каже, а поне да замълчи... Той започва ОТНОВО комплексите си, непропускайки да ме вкара в лапите на Фройд и по този начин да се опита мен да осмее, а себе си да въздигне като ЕнтелЕгент.
ЕнтелЕгент?
По-скоро както вече казах - МАНТАЛИТЕТ!



ПС: Венци да те нарече "нещо като патица"?!
Това "не" може да бъде!
Та него още от малък са го учили... бля-бля-бля - всеки може да прочете самопиара му в коментар 11.

цитирай
22. starforlife - ~ 21. vencivaleri1951
01.07.2020 09:54
Венценце... Чеденце...
Ти ОТНОВО показваш правотата ми по отношение на твърдението ми, че при теб изопачаването и въобще лайнарщината , са въпрос на манталитет.
Например още в заглавието, където ме поставяш рамо до рамо, на едно ниво с ТинчетоЛассова, а не "кварталите" - галактиките ни са коренно различни.
И веднага ти го показвам, като същевременно с това, което ще кажа, макар и да е непоказателно, ще покажа нерелевантността да опитваш да правиш новото внушение чрез според теб умната, уместна и "фино-иронична" фраза "ето го и "детенцето":

Венци, аз отлично съм разбрал фразата ти (която вече мога да я приема за готина, но не и фина, ирония) "примат с пачка".
Ама отлично!
И дори си го представих примата с пачката (около кръста). Ха ха ха
Сега е ред да попитаме radostinalassa например - не за друго, а защото с нея се опитваш да ме сравняваш на едно ниво (, която да ти повтарям ли, че заговори за прим`ата и моето включване беше, за да дам възможност да няма такива недоразумения?) как тя разбира тази фраза, за да се убедиш, че нивата ни с теб по отношение на някои неща не са различни, но определено моят "квартал" е различен с твоя и ни най-малко не искам да живея в твоя?
Това дотук първо.

Сега второ, по новия ти коментар и съответно новата ти лайнарщина в него:
(Но малко по-късно, защото благоверната ме вика. На цигански ме вика. Ха ха ха)



А ДОТОГАВА, ДОКАТО СЕ ВКЛЮЧА ОТНОВО И ДОВЪРША, ТИ, radostinalassa, БИ ЛИ БИЛА ТАКА ДОБРА ДА НИ СВЕДЕШ ДО ЗНАНИЕТО КАК РАЗБИРАШ ФРАЗАТА НА ВЕНЦИ "ПРИМАТА С ПАЧКА"?

(Бих могъл даже и ЧерноПръц да запитам по този въпрос, но малко се притеснявам - ха ха ха - че може да се изложи и да покаже, че нивото му е тинчелассово. Ха ха ха)
цитирай
23. radostinalassa - starforlife
01.07.2020 14:21
По какви критерии искаш да се сравняваме? Ако го искаше, нямаше да триеш коментарите ми.Аз те слагам на едно ниво с всички, които ме трият - ти, Чернъо, Петкан,, Функа, и един, който прилича на опакована нинджа . Приемам го като безсилие да се обосноват.
цитирай
24. radostinalassa - Аз имам само един ник
01.07.2020 14:24
Написах името си с главна буква, но то излезе с малка такава. А ти имаш голямо разнообразие от никове, съответно много гласове и похвали. Това не те прави умен, а фалшификагор.
цитирай
25. starforlife - ~ 23. и 24. radostinalassa
01.07.2020 15:48
Тинче... Пръчко...
Сега:
- Това за "разнообразието от НИК-ове" си е (не само) твое въображение, което никой и по никакъв начин не е доказал и не може да докаже, просто, защото не е вярно.
- Това, че Интелектът ми е дооооооста над средно ниво, е удостоверено и със сертификати от "МЕНСА" и "ГИГА", за второто от които 99,99% от хората дори не са и чували. Но в случая се показва и с факта, че аз отлично съм разбрал "примата с пачка" на Венци, а ти не. Ако оспорваш - поясни какво си схванала, а не да се опитваш да повдигнеш нараненото си (идиотско) его, м?
- Трябва да съм крайно изпаднал, че да седна да се сравнявам с теб и такива (идиоти) като теб. Животът във всичките му аспекти е направил сравнението и ни е позиционирал спрямо нивото на Интелекта ни, пръчко. Понимаеш?
- Твоите коментари се изтриват при мен, да, и така ще бъде, точно поради това, че ти си краен и завършен идиот и трябва да съм неуважаващ себе си човек, че да ги оставям.
Ако ще те успокои - същото се отнася и за Росица Копукова, която също се изтрива при мен и по същите причини.

Та те така, Тинче, пръчко.
Дай да видим какво ще ни сдумаш за "примата с пачката", че да направим сравнението.
цитирай
26. radostinalassa - Ти ставаш само да ми отговориш на въпроса,...
01.07.2020 15:52
който май си изтрил. Или по - скоро изтри отговора ми на твоя роб Петкан.
Защо ми излиза непрекъснато табелка за твърдия диск? След като го разтоварих започна да излиза табела, че не е напълнен. Така е и с тебе.
цитирай
27. radostinalassa - Идиот е човек с някаква степен на умствено изоставане
01.07.2020 16:12
Напр. това са огромната част от автентичните индуси. доста си цапнат в устата.
цитирай
28. radostinalassa - - Това за "разнообразието от НИК-ове" си е (не само) твое въображение, което никой и по никакъв начин не е доказал и не може да докаже, просто, защото
01.07.2020 16:14
След като го пиша, значи мога да го докажа.Особено след като нещата се промениха, когато го изтъкнах на Функа.
цитирай
29. starforlife - ~ 26. 27. и 28. radostinalassa
01.07.2020 19:50
В 28-ми коментар radostinalassa написа:
След като го пиша, значи мога да го докажа.Особено след като нещата се промениха, когато го изтъкнах на Функа.

Тинче... Пръчко...
Ти толкова много (ГЛУПОСТИ и ИДИОТИИ) пишеш, които изобщо не можеш не само да докажеш, а дори не разбираш, защото ако беше различно, най-малкото нямаше да си противоречиш толкова пъти които съм срещал и то без да следя "творчеството" ти, защото това е невъзможно, а и напълно безсмислено и тотална загуба на време.
Дори и в момента с това "Функа" не осъзнаваш как показваш къде ти е нивото спрямо моето и не осъзнаваш, че хората ти се смеят колко си неграмотна.


В 26-ти коментар radostinalassa написа:
Ти ставаш само да ми отговориш на въпроса,...
който май си изтрил. Или по - скоро изтри отговора ми на твоя роб Петкан.
Защо ми излиза непрекъснато табелка за твърдия диск? След като го разтоварих започна да излиза табела, че не е напълнен. Така е и с тебе.

Само да имаше малко Интелект да осъзнаеш какви пълни глупости си написала, щеше да проумееш, че си тъпа като пръчка.


В 27-ми коментар radostinalassa написа:
Идиот е човек с някаква степен на умствено изоставане
Напр. това са огромната част от автентичните индуси. доста си цапнат в устата.

Господ не си прибира вересиите в лицето на такива като теб, защото без добродушни идиоти (като теб) светът би бил доста по-скучен.



Но да не се отклоняваме, Тинче, а да се върнем на въпроса ми, защото нали искаше да си мерим пишките.
Та: Как ти разбираш фразата на Венци "примата с пачка"?
Не се прави, че не ти е зададен, а дай да видим нивото ти, ще е показателно за празнотата на претенциите ти.
цитирай
30. starforlife - А ТИ, ВЕНЦИ, ПОНЕ ЕДИН ПЪТ БЪДИ МЪЖ И КАЖИ ЕДНО "ИЗВИНЯВАЙ!"
01.07.2020 20:05
Кажи извинявай за това, че за кой ли път изкриви нещата и приписа приказки и възприятия на radostinalassa на мен.

И дори както вече казах: СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ, ЧЕ ГО НАПРАВИ НАРОЧНО, ПОДАТЛИВ НА ЛАЙНАРСКИЯ СИ МАНТАЛИТЕТ. Защото в противен случай би следвало да означава, че напълно си изкукуригал.
Не, че не четеш коментиращите, о, не! А точно изкукуригал.
Защото, че си чел radostinalassa показва фактът, че я репликираш и то точно по отношение на пр`имата и прим`ата.
ТОЕСТ, ОПИРАМЕ ДО КАКТО ВЕЧЕ КАЗАХ - ЛАЙНАРСКИЯ ТИ МАНТАЛИТЕТ.
цитирай
31. radostinalassa - Аз не си противореча, а просто всичко се развива
01.07.2020 20:30
Всичко тече. Дой един пример за противоречие.
цитирай
32. radostinalassa - "примата с пачка"?
01.07.2020 20:40
Не виждам ударението. На коя буква е положено?
цитирай
33. radostinalassa - А Венци ме беше нарекъл ....
01.07.2020 20:41
"водоплаващо", ако не бъркам. Да каже лично така ли е . И затова отговорът ми беще доста груб.
цитирай
34. radostinalassa - starforlife
02.07.2020 13:48
Защо мълчиш, нещастнико? Не ти отърва да мислиш. Тогава се предавай направо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060529
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031