Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2016 11:51 - Готви се метеж от привържениците на Путин в България. Гответе се за гражданска война
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 16509 Коментари: 60 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Искам да предупредя всички нормални хора, че привържениците на Путин подготвят въоръжен метеж в България. Паравоенните червени фашисти, маскирани като патриотични организации ни готвят грозна скотобойна с помощта на инфилтрирани спецчасти на путинските терористи. Бъдете бдителни и вземете мерки за възпрепятстване на готвената атака. Целта е България да бъде извадена от ЕС и НАТО чрез вътрешна съпротива от подготвени терористични ядки, подпомагани от руските спецслужби и техните български подлоги. 



Гласувай:
10



1. sestra - Човек трябва да е тежко зависим от глупостта си
01.07.2016 11:57
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.
цитирай
2. анонимен - да не вижда как това става, и от много ...
01.07.2016 12:14
sestra написа:
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.

Аз все повече отказвам да разбера българина, който отказва да види опасността от това любимците на един диктатор да се разхождат с портрети на Сталин у нас /напълно заели поведение и облекло от омразната им Америка, впрочем/. Както и българските им приятели да бият техните опоненти.
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, kolevn38!
01.07.2016 12:33
За промитите червени мозъци истината е неразгадаема абстракция. А водачите им са слепци, закърмени с лъжа и вярват само в лъжата, защото им обещава благини. Но в Библията е казано: " Който избира слепци за водачи, пада в ямата заедно с тях."
Истината е единствения лек срещу червения съветско-путински тумор.
цитирай
4. krassko - В градинката пред общината в Младост
01.07.2016 13:07
Вече са сложили едно оръдие и един танк са докарали.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Неразбирането е взаимно
01.07.2016 14:07
angpiskova написа:
sestra написа:
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.

Аз все повече отказвам да разбера българина, който отказва да види опасността от това любимците на един диктатор да се разхождат с портрети на Сталин у нас /напълно заели поведение и облекло от омразната им Америка, впрочем/. Както и българските им приятели да бият техните опоненти.


Ние българите\ обикновените както е по клише\ все по малко разбираме Вас аристокрацията)
Какво имам предвид ? Бях по работа в Габрово\ много време не бях ходил там и останах потресен докъде се е " свлякъл" този град някога университетски и със сериозно производство\ и вечерта с колеги отидохме да видим в Севлиево трупа на "руския имперски балет" \Друг е въпросът , че те трупите се народиха като децата на лейтинант Шмид"\ Хубава зала, прилично представяне и публика от Русе и Търново даже. По късно вечеряхме в едно заведение. На съседната маса седеше с дама местен\ габровски\ журналист и на висок глас\ репликата беше към нашата маса където две колеги коментираха представлението. Нещо от рода:
Докога ще търпим да ни се влачат тук тези колхозници, няма ли власт която да им тръшне вратата. То се е видяло, че ще трябва ние да им "наритаме задниците"
Беше комична фигура-крушовидно телосложен, над 50те но с желание да се младее-обица, силно порутени дънки, броеница и лула...
От тази категория където като малки с готовност са си давали джобните на гаменчетата от махалата.
Иначе защо му е на Путин да дестабилизира страната ни-къде повече?
Пишат се и говорят глупости, надъхват се хората и после побоища като тези в Бургас.
Това което дадоха по телевизията, а и според полицейските сводки агресивната страна отначало са били "протестърите". Впрочем наясно ли са тези " опоненти" какво би представлявал без руските инвестиции\фирмени и на физически лица\ района-да се разходят до Габрово
цитирай
6. анонимен - Не на мен тия,
01.07.2016 15:02
защото и аз скоро бях в Габрово. Уютен град, благодарение на помощите от ЕС, впрочем. Друг е въпросът колко от тях са отишли наистина по предназначение и колко са потънали по едни джобове, но ЕС няма да дойде да ни оправи вътрешните бакии. Друг проблем в Габрово са работните места, но и това си е наша работа, не на ЕС.
И мога да направя сравнение как изглеждаше града и преди, и след.
цитирай
7. getmans1 - Тогавашната аристокрация, искам да кажа по-равните от равните и тогава толкова го уважавахте ...
01.07.2016 15:39
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
sestra написа:
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.

Аз все повече отказвам да разбера българина, който отказва да види опасността от това любимците на един диктатор да се разхождат с портрети на Сталин у нас /напълно заели поведение и облекло от омразната им Америка, впрочем/. Както и българските им приятели да бият техните опоненти.


Ние българите\ обикновените както е по клише\ все по малко разбираме Вас аристокрацията)
Какво имам предвид ? Бях по работа в Габрово\ много време не бях ходил там и останах потресен докъде се е " свлякъл" този град някога университетски и със сериозно производство\ и вечерта с колеги отидохме да видим в Севлиево трупа на "руския имперски балет" \Друг е въпросът , че те трупите се народиха като децата на лейтинант Шмид"\ Хубава зала, прилично представяне и публика от Русе и Търново даже. По късно вечеряхме в едно заведение.


... работнически град и полу-висш УНИВЕСИТЕТ за даскали по практика. Скъсали се бяхте да ги уважавате.
Така и неразумя, че вашите хора продадоха машините и си купиха хотели!
цитирай
8. анонимен - Именно, Гети.
01.07.2016 16:02
Кой направи прехода? Аз и ти ли?
Направиха го точно такива, които бяха във властта. Затова и демокрацията ни, и бизнеса ни, са имитация. Нищо повече.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ти имаш ли представа
01.07.2016 17:25
angpiskova написа:
защото и аз скоро бях в Габрово. Уютен град, благодарение на помощите от ЕС, впрочем. Друг е въпросът колко от тях са отишли наистина по предназначение и колко са потънали по едни джобове, но ЕС няма да дойде да ни оправи вътрешните бакии. Друг проблем в Габрово са работните места, но и това си е наша работа, не на ЕС.
И мога да направя сравнение как изглеждаше града и преди, и след.


какво произвеждаше Габрово. Само ТОЧ МАШ правеше брутен продукт колкото за 5 години днес в окръга. А от мощната лека промишленост която с ешалони изнасяше продукцията си днес са се обособили няколко цехчета. Заради лустросани център и мабко инфраструктура бъркаш Лом с Лондон. Няма ли прехрана в едно селище , то си отива.
цитирай
10. krumbelosvet - Тоя пост не е ли престъпление?
01.07.2016 17:34
Подбуждане чрез лъжа към омраза и кръвопролитие. Ако някой плаща на г-н автора, блог.бг извън закона ли е?
А г-н колевм-ефенди не може да преживее извинението, пардон, съжалението на Ердоган и си изпуска нервите. Как може халифът да съжалява за смъртта на един гяурин пред баш-гяурина? Вай-вай-вай!
цитирай
11. sestra - Отказът да видиш опасността
01.07.2016 17:41
angpiskova написа:
sestra написа:
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.

Аз все повече отказвам да разбера българина, който отказва да види опасността от това любимците на един диктатор да се разхождат с портрети на Сталин у нас /напълно заели поведение и облекло от омразната им Америка, впрочем/. Както и българските им приятели да бият техните опоненти.

се нарича глупост, страх, самоунищение. За съжаление тези криви нагласи водят със себе си в най-голяма степен нездрава еуфория, коварство, разпасаност, бездушна жестокост.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Първо имаше не лоша академична общност
01.07.2016 17:49
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
sestra написа:
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.

Аз все повече отказвам да разбера българина, който отказва да види опасността от това любимците на един диктатор да се разхождат с портрети на Сталин у нас /напълно заели поведение и облекло от омразната им Америка, впрочем/. Както и българските им приятели да бият техните опоненти.


Ние българите\ обикновените както е по клише\ все по малко разбираме Вас аристокрацията)
Какво имам предвид ? Бях по работа в Габрово\ много време не бях ходил там и останах потресен докъде се е " свлякъл" този град някога университетски и със сериозно производство\ и вечерта с колеги отидохме да видим в Севлиево трупа на "руския имперски балет" \Друг е въпросът , че те трупите се народиха като децата на лейтинант Шмид"\ Хубава зала, прилично представяне и публика от Русе и Търново даже. По късно вечеряхме в едно заведение.


... работнически град и полу-висш УНИВЕСИТЕТ за даскали по практика. Скъсали се бяхте да ги уважавате.
Така и неразумя, че вашите хора продадоха машините и си купиха хотели!


и не полувисш\може и такъв да е имало\ а филиал на МЕИ с отлична репутация. Не е въпросът с машините, а това , че едностранно и без никаква нужда Филип Димитров
промени митническата тарифа с Русия. Сега с два милиарда и кусур в зелено висим с търговски дефицит . А най-вероятно си спомняш как като изравнявахме сметки руснаците се оказа , че ни дължат пари-над 100млн долара. Тоест имали сме износ превишаващ техния внос. Габрово изнасяше много на руския пазар вкл и машини. Колегите при които бях си приличаха по едно-на всички децата бяха или в чужбина или в в София. Някои от колегите навремето отказаха да се преместят в МЕИ въпреки че ги канеха-харесваше им в Габрово да живеят, а днес "натириха" от там децата си.
цитирай
13. apostapostoloff - В съседна Югославия едни
01.07.2016 19:38
комуняги опитаха преди време да разпалят гражданска война и всички знаем как свърши това.

И демокрацията, и бизнесът в България са точно такива, кавито са в САЩ, Германия, Англия и пр. Стига вече с тези глупости за псевдодемокрация, сива икономика и т. н. Милиони български неудачници и пършивци, които не могат и при тази свобода да забогатеят брътвят вече 26 години тези идиотщини.
цитирай
14. 1997 - Националистите не са червени
01.07.2016 20:00
но какво значение има истината за Анти- те...
цитирай
15. get - - "Аристократа" представител на алчно-червената работническо-селска ПЛУТОКРАЦИЯ отново се е развихрил ...
01.07.2016 20:35
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
sestra написа:
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.

Аз все повече отказвам да разбера българина, който отказва да види опасността от това любимците на един диктатор да се разхождат с портрети на Сталин у нас /напълно заели поведение и облекло от омразната им Америка, впрочем/. Както и българските им приятели да бият техните опоненти.


Ние българите\ обикновените както е по клише\ все по малко разбираме Вас аристокрацията)
... Бях по работа в Габрово\ много време не бях ходил там и останах потресен докъде се е " свлякъл" този град някога университетски и със сериозно производство\ и вечерта с колеги отидохме да видим в Севлиево трупа на "руския имперски балет" \Друг е въпросът , че те трупите се народиха като децата на лейтинант Шмид"\ Хубава зала, прилично представяне и публика от Русе и Търново даже. По късно вечеряхме в едно заведение.


... работнически град и полу-висш УНИВЕСИТЕТ за даскали по практика. Скъсали се бяхте да ги уважавате.
Така и неразумя, че вашите хора продадоха машините и си купиха хотели!

...
Не е въпросът с машините, а това , че едностранно и без никаква нужда Филип Димитров промени митническата тарифа с Русия. Сега с два милиарда и кусур в зелено висим с търговски дефицит . А най-вероятно си спомняш как като изравнявахме сметки руснаците се оказа , че ни дължат пари-над 100млн долара. Тоест имали сме износ превишаващ техния внос. ...


... и се е отнесъл в нарцистичен унес по собствените си лъжи?? :))

- Абе другарю алчно-червен КЛЕПТОКРАТ - Не СССР имаше ДВА ФАЛИТА поради дисбаланс във външнотърговските плащания с България ... А България БЕ СТРАНАТА С ДВАТА ФАЛИТА плюс отнасяне на ЗЛАТНИЯТ й РЕЗЕРВ в Русията - Това не го ли знаеш?
- А по-интересно става, ако се разровим - ОТ КОГО ТЕГЛИХМЕ ЗАЕМ да покрием задълженията към "СИВ"?
- А чий бе ТРОН?
цитирай
16. анонимен - Аз и тук
01.07.2016 21:41
да попитам - ако идвате с мир, защо ви пазят паравоенни формирования?
цитирай
17. raders - Ами аз съм готов. Предпочитам Ка...
01.07.2016 21:41
Ами аз съм готов. Предпочитам Карнобатска гроздова с по-дебела салатка и Загорка с пържени картофки.
цитирай
18. анонимен - Ами аз съм готов. Предпочитам Ка...
01.07.2016 21:53
raders написа:
Ами аз съм готов. Предпочитам Карнобатска гроздова с по-дебела салатка и Загорка с пържени картофки.

Точно в това мислене ни е проблемът. За съжаление.
цитирай
19. getmans1 - да попитам - ако идвате с мир, защо ви пазят паравоенни формирования? ...
01.07.2016 22:09
raders написа:
Ами аз съм готов. Предпочитам Карнобатска гроздова с по-дебела салатка и Загорка с пържени картофки.


... По техните думи са берачи на билки, гъби и скаути в пенсионна възраст.
цитирай
20. getmans1 - ГЕТ, той си изпълни задачата, изметна темата.
01.07.2016 22:11
get написа:
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
sestra написа:
да не вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост.

Аз все повече отказвам да разбера българина, който отказва да види опасността от това любимците на един диктатор да се разхождат с портрети на Сталин у нас /напълно заели поведение и облекло от омразната им Америка, впрочем/. Както и българските им приятели да бият техните опоненти.


Ние българите\ обикновените както е по клише\ все по малко разбираме Вас аристокрацията)
... Бях по работа в Габрово\ много време не бях ходил там и останах потресен докъде се е " свлякъл" този град някога университетски и със сериозно производство\ и вечерта с колеги отидохме да видим в Севлиево трупа на "руския имперски балет" \Друг е въпросът , че те трупите се народиха като децата на лейтинант Шмид"\ Хубава зала, прилично представяне и публика от Русе и Търново даже. По късно вечеряхме в едно заведение.


... работнически град и полу-висш УНИВЕСИТЕТ за даскали по практика. Скъсали се бяхте да ги уважавате.
Така и неразумя, че вашите хора продадоха машините и си купиха хотели!

...
Не е въпросът с машините, а това , че едностранно и без никаква нужда Филип Димитров промени митническата тарифа с Русия. Сега с два милиарда и кусур в зелено висим с търговски дефицит . А най-вероятно си спомняш как като изравнявахме сметки руснаците се оказа , че ни дължат пари-над 100млн долара. Тоест имали сме износ превишаващ техния внос. ...


... и се е отнесъл в нарцистичен унес по собствените си лъжи?? :))

- Абе другарю алчно-червен КЛЕПТОКРАТ - Не СССР имаше ДВА ФАЛИТА поради дисбаланс във външнотърговските плащания с България ... А България БЕ СТРАНАТА С ДВАТА ФАЛИТА плюс отнасяне на ЗЛАТНИЯТ й РЕЗЕРВ в Русията - Това не го ли знаеш?
- А по-интересно става, ако се разровим - ОТ КОГО ТЕГЛИХМЕ ЗАЕМ да покрием задълженията към "СИВ"?
- А чий бе ТРОН?

цитирай
21. 1997 - Отговорете като ви питат
01.07.2016 22:37
angpiskova написа:
да попитам - ако идвате с мир, защо ви пазят паравоенни формирования?

и аз съм любопитен чии са тия паравоенни формирования.
цитирай
22. анонимен - да попитам - ако идвате с мир, защо ви ...
01.07.2016 22:41
1997 написа:
angpiskova написа:
да попитам - ако идвате с мир, защо ви пазят паравоенни формирования?

и аз съм любопитен чии са тия паравоенни формирования.

Честно казано, много бих искала да имам официална информация, но тя някак се крие от нас. Вие лично как мислите - НАТО ли ги създава?
цитирай
23. django - Аз се чудя защо е това безумно изк...
01.07.2016 23:09
Аз се чудя защо е това безумно изкуствено насаждано противопоставяне между сини и червени, демократи и комунисти, стари и млади , жени и мъже? За да се атомизира обществото и да се осигури временен душевен комфорт на олигархията придобила политическа и финансова власт чрез беззаконие? Тава са разлините глави на една и съща хидра борещша се с Божият порядък , воля и закон на Земята. Лявата ръка и дясната ръка игрят първорманси в обществото за да го баламсват. Измислят му изкусвени, невидими и неуловими врагове, и след това започват да се бирят с тях и да пазят общетсвото от тези врагове, като класичекси български застрахователи. За което общестото си плащша с пари и свобода. главите на едназ хидра . Защо продължавте да поддръжате огънят на безумната Хегелова диалектика в обеществото предлагайки му само фалшиви алтернативи? Защото грехът държи човекът далече от Бога - създател и поддръжник на вселенат аи живота в нея. Не прогледнете ли ще загинете с глупавите си страсти.
цитирай
24. yoan2015 - Бай Венци, това предприятие ТОЧ МАШ ...
01.07.2016 23:28
Бай Венци, това предприятие ТОЧ МАШ с големия вътрешен продукт къде точно е изнасяло?
цитирай
25. kolevn38 - На Путкин и на твоите съидейници, които обичат Русияс повече, околкото България.
02.07.2016 00:04
1997 написа:
angpiskova написа:
да попитам - ако идвате с мир, защо ви пазят паравоенни формирования?

и аз съм любопитен чии са тия паравоенни формирования.

цитирай
26. varg1 - Война
02.07.2016 08:51
трябва да има.Това е единственното спасение за България.Всички фашисти ще бъдете изтребени до крак.
цитирай
27. анонимен - трябва да има. Това е единственното ...
02.07.2016 09:16
varg1 написа:
трябва да има.Това е единственното спасение за България.Всички фашисти ще бъдете изтребени до крак.

Много се радвам на този коментар, защото той напълно опровергава твърденията на въпросните вълци, че идват с мир. Не че мислещите сме се съмнявали, де, но се надявам и някои други да прогледнат.
И, впрочем, ще се радвам, ако напънат малко мозъчетата си и излязат от думичката "фашист", която прилагат към всеки, несъгласен с кръвожадното им поведение.
цитирай
28. kolevn38 - Ако още веднъж ме наречеш фашист ще дойда в Шумен, ще ти гризна гръцмуля и ще ти пренаредя глигите!
02.07.2016 09:52
varg1 написа:
трябва да има.Това е единственното спасение за България.Всички фашисти ще бъдете изтребени до крак.

Но преди това ще седнеш на подсъдимата скамейка, боклук.
цитирай
29. vencivaleri1951 - Сложна тема засягаш "Херувиме":)
02.07.2016 09:56
[quote=get][quote=vencivaleri1951][quote=getmans1][quote=vencivaleri1951

Сложна за формата в който пишем, сложна и заради " познанията" ти по въпроса. Ще се опитам накратко , а от там и не съвсем точно да обясня за " фалитите" български. България е обявявала един път фалит\ мораториума на Луканов\ и е била един път в необявен фалит -след ВСВ. Ти бъркаш дефицита с фалит. То по тази логика вече 6 години сме във фалит, а САЩ повече от десетилетие. Доколкото тези дефицити наистина биваха покривани от СССР\ било КЕШ, било със суровини които реекспортирахме , било с опрощаване на задължения\ то и днес " булевардните" икономисти говорят за фалити. Един безвъзмезден транш например днес в посока България\ колкото и редки и незначителни по обем\ се приема с благодарност и едва ли не национална гордост, то подобни операции в СИВ и най-вече по оста СССР Вие днес тълкувате като фалити. Внушавате едва ли не , че голям грях е извършван срещу народа български , като му е оказвана понякога безвъзмездна помощ. Е да имаше и такива моменти-строяха се реактори, не се закриваха...правеха се газопроводи, не се спираха...индустриализираше се страната , не се пращаше в небитието. Заради всичко това понякога се влизаше и в дефицит. Впрочем вторият и от който не се оправихме бе заради набеждаването ни в убийството на Папата. Италия бе втори или трети търговски партньор и общо с католическия свят се въртеше около 2млрд дол оборот.
Тези отношения почти се прекратиха и тези лъжа и вербална агресия могат да се сравнят с бомбардировките над София.\ Такива като теб са изглежда благодарни и на двата момента\ България влезна в дългова спирала от която излезна много трудно именно заради това че СССР вече го нямаше. За сметка на това пристигна братска помощ изразяваща се във вагон гранясала царевица...
За златото...Обикновена практика каквато извършваме\ и не само ние\ и днес. Факт е обаче, че имахме златен резерв през89та какъвто никога няма да имаме повече
цитирай
30. vencivaleri1951 - Хей мислещата...
02.07.2016 10:21
angpiskova написа:
varg1 написа:
трябва да има.Това е единственното спасение за България.Всички фашисти ще бъдете изтребени до крак.

Много се радвам на този коментар, защото той напълно опровергава твърденията на въпросните вълци, че идват с мир. Не че мислещите сме се съмнявали, де, но се надявам и някои други да прогледнат.
И, впрочем, ще се радвам, ако напънат малко мозъчетата си и излязат от думичката "фашист", която прилагат към всеки, несъгласен с кръвожадното им поведение.


Хайде престани за момент да грантомислиш и с думи прости обясни защо този мото- пробег е форма на агресия. С какво е нарушил суверинитета ни, с какво е заплашил сигурността ни. Всяка спортна инициатива е и форма на пиар -ето вижте ме кой съм, откъде съм и какво мога. Видимо е, че Русия има далеч повече симпатии отколкото антипатии у нас. Видимо бе и на площада пред храм " Ал Невски", видимо е и на яз " Копринка" , видимо е и по пълните зали когато гастролират руски артисти, видимо е и когато се вгледаме в рафтовете на семейните библиотеки...
Във всеки случай по здравословно е да посрещаме мотористи отколкото танкисти...
цитирай
31. born - Човек трябва да е тежко зависим от глупостта си
02.07.2016 10:36
за да вижда как това става, и от много време. За съжаление доста хора са в това трагично състояние на зависимост. Просто човек трябва да се лекува.
цитирай
32. анонимен - трябва да има. Това е единственното ...
02.07.2016 11:14
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
varg1 написа:
трябва да има.Това е единственното спасение за България.Всички фашисти ще бъдете изтребени до крак.

Много се радвам на този коментар, защото той напълно опровергава твърденията на въпросните вълци, че идват с мир. Не че мислещите сме се съмнявали, де, но се надявам и някои други да прогледнат.
И, впрочем, ще се радвам, ако напънат малко мозъчетата си и излязат от думичката "фашист", която прилагат към всеки, несъгласен с кръвожадното им поведение.


Хайде престани за момент да грантомислиш и с думи прости обясни защо този мото- пробег е форма на агресия. С какво е нарушил суверинитета ни, с какво е заплашил сигурността ни. Всяка спортна инициатива е и форма на пиар -ето вижте ме кой съм, откъде съм и какво мога. Видимо е, че Русия има далеч повече симпатии отколкото антипатии у нас. Видимо бе и на площада пред храм " Ал Невски", видимо е и на яз " Копринка" , видимо е и по пълните зали когато гастролират руски артисти, видимо е и когато се вгледаме в рафтовете на семейните библиотеки...
Във всеки случай по здравословно е да посрещаме мотористи отколкото танкисти...

Аз току-що написах под друг пост, че троленето, което непрекъснато прилагаш и ти, ми е доста познат похват. Отдавна моля някой да изнесе документи с грантовете, които получавам, но още никой не го е направил. Така че това, което в момента дори не намекваш, а казваш в прав текст, си е чиста клевета.
И, ако обичаш, измисли нещо друго, вместо непрекъснато да смесваш културата с политиката. Този похват също е познат.
цитирай
33. yoan2015 - Бай Венци, като избиете фашистите ...
02.07.2016 11:44
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?
цитирай
34. podvodni - Толкоз много простотия, написана ...
02.07.2016 11:44
Толкоз много простотия, написана от славомирписковците, изчетох под този пост, и не успях да разбера най-важното - кога ще се играе "мача", и при какъв коефициент ?
А в крайна сметка, да последваме примера на ингилизите, не е никак лошо!
цитирай
35. анонимен - Бай Венци, като избиете фашистите ...
02.07.2016 11:46
yoan2015 написа:
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?

Да добавя - откъде разни вълци ще си купуват моторите и кой ще им дава идеи за облекло и поведение?
цитирай
36. podvodni - Бай Венци, като избиете фашистите ...
02.07.2016 11:46
yoan2015 написа:
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?

Хе-хе-хе, ми много просто бе тикво ! ще избием само фашистите, а жените им няма да пипаме.
Айде се пробвай да познауш от къде ще цицаме !
цитирай
37. podvodni - Бай Венци, като избиете фашистите ...
02.07.2016 11:54
angpiskova написа:
yoan2015 написа:
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?

Да добавя - откъде разни вълци ще си купуват моторите и кой ще им дава идеи за облекло и поведение?

Езък бе Пискова- самочувствие на фараон в джурналистиката, а акъл по-малък и от вабче. Няма да закачаме производители на моторетки и дънки !
цитирай
38. zaw12929 - Вашите истини са прекалено тъпи. . . ...
02.07.2016 12:02
Вашите истини са прекалено тъпи... и целта ви е най малко просташка... всичко в кюпа и вие вътре!!
Желая ви по верни попадения...
цитирай
39. yoan2015 - Бай Подводни, вярно е че има много ...
02.07.2016 12:24
Бай Подводни, вярно е че има много глупости написани, но авторите им не са тези които ти посочваш. За жените може само да си мечтаеш. Тикво. Предполагам, че твоята вече не ти се струва привлекателна. Юйбавец.
цитирай
40. krumbelosvet - Поздравления за г-н колевм, отлична работа.
02.07.2016 12:25
Мощна доза омраза. Колеги блогери, съмишлениците на автора са шепа хора, но с чуждата подкрепа, каквато безспорно имат, за някоя година могат да направят касапница, ако тове и волята на поръчителите, както изглежда.
Помня, че по времето на проклетия Виденов, беше заловен чужд гражданин, забравих чий, уви, да уточнява на терен топографски карти на месността в Добруджа. Подготовка за война! Но беше заловен и екстрадиран.
Сега и в бивша Югославия всички се чудят как започна скотобойната. От нищо ли? Не. Европа и USA, в нарушение на маждународното право, признаха сепаратизма. А нямаше етнически-чисти територии. Признаването предрешаваше, че ще има война. Разбира се, сега са виновни лошите сърби (колко по-лоши от другите и защо?) и, разбира се, мръсните комунисти. Истинските виновници са целите в бяло. Как не, те са световните господари на медиите, и на интернет.
цитирай
41. анонимен - Мнооого
02.07.2016 12:32
се радвам на коментите, типични за путинофилите. Аз тях няма да ги обсъждам, те говорят сами по себе си.
цитирай
42. vencivaleri1951 - Ами ти сама се хвалила с тях драга...
02.07.2016 16:52
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
[quote=varg1]трябва да има.Това е единственното спасение за България.Всички фашисти ще бъдете изтребени до крак.

Много се радвам на този коментар, защото той напълно опровергава твърденията на въпросните вълци, че идват с мир. Не че мислещите сме се съмнявали, де, но се надявам и някои други да прогледнат.
И, впрочем, ще се радвам, ако напънат малко мозъчетата си и излязат от думичката "фашист", която прилагат към всеки, несъгласен с кръвожадното им поведение.


Хайде престани за момент да грантомислиш и с думи прости обясни защо този мото- пробег е форма на агресия. С какво е нарушил суверинитета ни, с какво е запла.


Разходите за командировка \дневни, хотел, транспорт\ в размер на няколко месечни заплати какво е ако не грант.
Никога не го говори, че няма връзка между политика и култура, че ще ти спрат гра...командировките. Древните са казали формулата за успешно управление-" хляб и зрелища" Като почнем от Петроний и минем през Лорка, Хус и Милев ще видим как написаното слово може да бъде и ешафод за автора. Не те плаша-теб това не те грози.

Пък имаме си и скорошен пример. Твои посестрими по дух \ и командировачни:)\, но на по високо "ниво" убедиха целият български народ, че "болерото" на Нешка или нейният ансамбъл\ гастролирал и на Бродуей и в Брюксел дори\ нямат нищо общо с културата. Спомням си как преди години също слаби по дух предложиха да и се отнемат всички звания и отличия заради неформалното и поведение, но имахме тогава мислещ държавен глава и не се случи както днес.
Спортът и културата винаги са били скачени съдове с държавното управление и това се вижда от биографиите на много от великите творци
цитирай
43. vencivaleri1951 - Тук наистина ме поставяш в трудно положение
02.07.2016 17:31
yoan2015 написа:
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?


Избиваме фашистите, проста работа-правили сме го. Златните резерви, ето там е проблемът.

Китай и Русия наши хора, Япония далече а в Германия резервът върви с мюсюлманите---:)
цитирай
44. анонимен - Ами аз
02.07.2016 17:32
не знам в европейската журналистика да има практика самите журналисти да си плащат командировките, освен ако не са фрийлансъри. И нямам никакъв, ама абсолютно никакъв повод да се притеснявам от каквото и да било написано или казано след подобна командировка - никога не съм спестявала неудобни въпроси и към тези, които са ми отправяли поканите. В това е разликата - става дума за пари от ЕС, които принадлежат на всички европейски данъкоплатци и заделянето им е по прозрачни правила. И самите данъкоплатци очакват да покажеш и проблемите там, където си изпратен. Правя това редовно.
Ти, всъщност, доста приказваш за командировките ми, а би било добре да поговориш и за рублите, които може би получавате с кореша си. И дали най-вече след това можете да се опълчите на тези, които ви ги дават.
цитирай
45. анонимен - Бай Венци, като избиете фашистите ...
02.07.2016 17:33
vencivaleri1951 написа:
yoan2015 написа:
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?


Избиваме фашистите, проста работа-правили сме го. Златните резерви, ето там е проблемът.

Китай и Русия наши хора, Япония далече а в Германия резервът върви с мюсюлманите---:)


Е, току-що си призна, че си и убиец. Защото поне в първия ред аз ирония не схванах. И вероятно не само аз.
цитирай
46. kolevn38 - Крумчервеносвет, съда в Хага се произнесе кой крив, кой прав за Югославия. Скоро ще се произнесе и престъпленията на гнъсните комунисти.
02.07.2016 19:04
krumbelosvet написа:
Мощна доза омраза. Колеги блогери, съмишлениците на автора са шепа хора, но с чуждата подкрепа, каквато безспорно имат, за някоя година могат да направят касапница, ако тове и волята на поръчителите, както изглежда.
Помня, че по времето на проклетия Виденов, беше заловен чужд гражданин, забравих чий, уви, да уточнява на терен топографски карти на месността в Добруджа. Подготовка за война! Но беше заловен и екстрадиран.
Сега и в бивша Югославия всички се чудят как започна скотобойната. От нищо ли? Не. Европа и USA, в нарушение на маждународното право, признаха сепаратизма. А нямаше етнически-чисти територии. Признаването предрешаваше, че ще има война. Разбира се, сега са виновни лошите сърби (колко по-лоши от другите и защо?) и, разбира се, мръсните комунисти. Истинските виновници са целите в бяло. Как не, те са световните господари на медиите, и на интернет.


А комунистите са отвратителни терористи, садисти и кървави престъпници. Избили са над 100 000 000 невинни човешки същества. Българските комунистически сатрапи по нищо не отстъпват на съветските, китайските и северникорейските си другари.
цитирай
47. kolevn38 - Повикай Партията кърмилинца да те набозае и да ти забърше носа.
02.07.2016 19:14
zaw12929 написа:
Вашите истини са прекалено тъпи... и целта ви е най малко просташка... всичко в кюпа и вие вътре!!
Желая ви по верни попадения...

цитирай
48. get - @ 29. vencivaleri1951 - Сложна тема засягаш "Херувиме":) - Отново ГРЕШКА по причина НА... ?
02.07.2016 21:42
vencivaleri1951 написа:

Сложна за формата в който пишем, сложна и заради " познанията" ти по въпроса. Ще се опитам накратко , а от там и не съвсем точно да обясня за " фалитите" български.
...
Такива като теб са изглежда благодарни и на двата момента\ България влезна в дългова спирала от която излезна много трудно именно заради това че СССР вече го нямаше. За сметка на това пристигна братска помощ изразяваща се във вагон гранясала царевица...
За златото...Обикновена практика каквато извършваме\ и не само ние\ и днес. Факт е обаче, че имахме златен резерв през89та какъвто никога няма да имаме повече


... с приятелите си "демонтажници на социализма" опоскахте дотам "Дървото на живота" - та мен полковника от кариерата, а поради това й "керубим" - ми оставихте единствено ролята на СЕРАФИМ!
- А като, един "Серафим" - постоянно ще тормозя ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ "работническо-селската" АЛЧНО-ЧЕРВЕНА клептокрация ПРИПОМНЯЙКИ й - Какви ги свърши по ЗАПОВЕД?!

- Предвид фарисействането ти донякъде те съжалявам - имайки в предвид КАКВО Е казал Ла Рошфуко:
"Лицемерието е уважението - което покварата ДЪЛЖИ на Добродетелта".

- А относно ИЗГОДНОСТТА и РАВНОПОСТАВЕНОСТТА между НРБ и СССР, не само политически а и в СТОПАНСКИ план - Имаше ЕДИН който си бе ВЪОБРАЗИЛ нещо от този сорт ... ама НЕГОВИТЕ ДРУГАРЧЕТА го "разубедиха" ПРОЧИТАЙКИ МУ НАБРЪЗО присъдата ОЩЕ през 1949 год. за да не ГНЕВЯТ НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ДЕМОКРАТ и баща на Народите - чичо Джугашвили?

- Така че, преди ДА ТИ ДОКАЖА - България е ИЗПАДАЛА В ДВА ФАЛИТА! - и то именно ПОРАДИ НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТТА Й в държавно-стопански(търговско-финансов ?) план спрямо й ГОЛЕМИЯТ БРАТ-"ОСВОБОДИТЕЛ" ... В тази връзка предлагам двамата ДА ПРОЧЕТЕМ - ОБВИНИТЕЛНИЯТ АКТ, срещу "титовиста" и "английски шпион", Трайчо Костов и Престъпната му група ... Още там СЕ ЗАБЕЛЯЗВА ТОВА - Което обяснявам ... ама ... сАветските "специалисти" сте МНОГО УМНИ - Та ... ?:)))!!

- Та, като се създаде това мое чувство след "Спора Сиваш" и КОЛКО МУ Е ДЪЛГА ТРЪБАТА? - който ти "надменно" го подмина, отново ОБЯСНЯВАМ ... Не Е важна на "тръбата" ДЪЛЖИНАТА, а ДЪЛБОЧИНАТА под ... НЕЯ ? :)))!
цитирай
49. kolevn38 - Днес фашистите сте вие, Венцивалери. Докато света не изкорени застрашаващото го зло ще генерирсте смърт и омраз
02.07.2016 22:21
vencivaleri1951 написа:
yoan2015 написа:
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?


Избиваме фашистите, проста работа-правили сме го. Златните резерви, ето там е проблемът.

Китай и Русия наши хора, Япония далече а в Германия резервът върви с мюсюлманите---:)


Погледни само до какви отрепки си се наредил в блога!? Та вие ли ще оправяте света и ще решавате проблемите му!? С посредственото ботоксно джудже начело и неговите орки!? Нормалните хора ви ненавиждат и ви се надсмиват - един автомобил, един хладилник, една електрическа тенджера неможете да сглобите, да не говорим за лаптоп или телевизор. Произвеждате само смърт и омраза. Толкова си можете. Само се виж как изглеждаш до разни кухи фатмаци и червени фашистчета - нереализирани убийци и садисти, по настоящем смехотворни ръкоблудци и словоблудци. Да му се доповръща от вас на човек...
цитирай
50. yoan2015 - Венци в Аляска има злато, ако си н...
02.07.2016 22:25
Венци в Аляска има злато, ако си навит само казвай.
цитирай
51. 1997 - Българските медии не знаят факти. Те произвеждат и пропагандират митове
03.07.2016 01:22
Не знае angpiskova чии са паравоенните формирования. Ами какво да се прави, труден и непосилен занаят. После kolevn38 добавя с компетентност, че са На Путкин и на моите съидейници. Лесно и просто. Поглеждаш навън, че вали и казваш- "виновни са Путкин и твоите съидейници" с което въпросът приключва.
Ама истината... какво значение има?
Прочее, който говори неистини, какъв е- неистински или просто лъжец?
цитирай
52. vencivaleri1951 - Ангелинке...
03.07.2016 01:49
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
yoan2015 написа:
Бай Венци, като избиете фашистите откъде ще цоцкате при положение, че вече го няма и златният резерв?


Избиваме фашистите, проста работа-правили сме го. Златните резерви, ето там е проблемът.

Китай и Русия наши хора, Япония далече а в Германия резервът върви с мюсюлманите---:)


Е, току-що си призна, че си и убиец. Защото поне в първия ред аз ирония не схванах. И вероятно не само аз.



Уникат си чедо!
цитирай
53. vencivaleri1951 - Ама и тя руска бе Йоане...
03.07.2016 01:51
yoan2015 написа:
Венци в Аляска има злато, ако си навит само казвай.


цитирай
54. vencivaleri1951 - Полковник
03.07.2016 02:36
get написа:
[quote=vencivaleri1951]
Сложна за формата в който пишем, сложна и заради " познанията" ти по въпроса. Ще се опитам
За златото...Обикновена практика каквато извършваме\ и не само ние\ и днес. Факт е обаче, че имахме златен резерв през89та какъвто никога няма да имаме повече


... с приятелите си "демонтажници на социализма" опоскахте дотам "Дървото на живота"

- Предвид фарисействането ти донякъде те съжалявам - имайки в предвид КАКВО Е казал Ла Рошфуко:
"Лицемерието е уважението - което покварата ДЪЛЖИ на Добродетелта".

уважавам звездите Ви, кариерата Ви, но не мога да се съглася с твърденията Ви за фалити на страната ни
Кратката дефиниция за фалит е, че да имаме такъв трябва масата на състоятелността да не покрива масата на задлъжнялостта. В такова състояние страната изпада след ВСВ. Би трябвало да сте запознат с аргументите на френските и английските преговарящи по време на мирните преговори относно съдбата на България. Аргумент за исканите от тях сериозни териториални санкции срещу старата ни е именно фактическия фалит на България и невъзможността от тук на там да възмездим потърпевшите страни от нас във войната. Това е единствения документ който аз съм прочел в който за България се говори че е във Фалит. Знае се кой тогава ни спаси от нов и дори по страшен Ньойски договор и кой срина столицата ни малко преди това.
Реплика направих единствено върху терминологията която употребихте без да вниквам
във Ваши спорове и коментари и без да забелязвам "каруцарщината" на изказа Ви.
Сега обаче , след като разбрах за професията ви , разбирам и усещането Ви за банкрут.
Щото не е лесно да си военен когато генералите са повече от самолетите , а полковниците от батальоните:(
цитирай
55. kolevn38 - Разбира се, че са на Путин и твои съидейници. На кой да са!? На ЕС, САЩ и НАТО!?
03.07.2016 05:35
1997 написа:
Не знае angpiskova чии са паравоенните формирования. Ами какво да се прави, труден и непосилен занаят. После kolevn38 добавя с компетентност, че са На Путкин и на моите съидейници. Лесно и просто. Поглеждаш навън, че вали и казваш- "виновни са Путкин и твоите съидейници" с което въпросът приключва.
Ама истината... какво значение има?
Прочее, който говори неистини, какъв е- неистински или просто лъжец?

Твои съидейници са и всички хибридни психопати в блога - катоза почнеш от Кушел, минеш през Боголюбието, всички нереализирани убийци и садисти и стигнеш до шуменския пдихопат-педофил varq1! И ще ти го докажа!
цитирай
56. get - - Отново се ПОВТАРЯМ - разбирам лицемерието Ви продиктувано от ролята на фарисей - която ... ?
03.07.2016 10:13
vencivaleri1951 написа:
get написа:
[quote=vencivaleri1951]
Сложна за формата в който пишем, сложна и заради " познанията" ти по въпроса. Ще се опитам
За златото...Обикновена практика каквато извършваме\ и не само ние\ и днес. Факт е обаче, че имахме златен резерв през89та какъвто никога няма да имаме повече


... с приятелите си "демонтажници на социализма" опоскахте дотам "Дървото на живота"

- Предвид фарисействането ти донякъде те съжалявам - имайки в предвид КАКВО Е казал Ла Рошфуко:
"Лицемерието е уважението - което покварата ДЪЛЖИ на Добродетелта".

уважавам звездите Ви, кариерата Ви, но не мога да се съглася с твърденията Ви за фалити на страната ни
Кратката дефиниция за фалит е, че да имаме такъв трябва масата на състоятелността да не покрива масата на задлъжнялостта. В такова състояние страната изпада след ВСВ.
...
Това е единствения документ който аз съм прочел в който за България се говори че е във Фалит. Знае се кой тогава ни спаси от нов и дори по страшен Ньойски договор и кой срина столицата ни малко преди това.
Реплика направих единствено върху терминологията която употребихте без да вниквам
във Ваши спорове и коментари и без да забелязвам "каруцарщината" на изказа Ви.
Сега обаче , след като разбрах за професията ви , разбирам и усещането Ви за банкрут.


... вие поради партийно-идеологическата си принадлежност/от там/ пристрастност и Второ(по важното !): поради активното участие в Процеса НА РАЗГРАБВАНЕ("демонтаж на социализма") НА националното ни БОГАТСТВО от ПОДОБНИ НА ВАС "престъпници с БЕЛИ ЯКИЧКИ" ... И КАТО ТАКИВА - С присъщо, като за всички ПРЕСТЪПНИЦИ ПОВЕДЕНИЕ СЕ ОПИТВАТЕ чрез СИСТЕМНА ЛЪЖА, ДА ЗАМИТАТЕ(укривате) ДОКАЗАТЕЛСТВАТА за ВИНАТА ВИ!!

- Полковника, в навечерието на "демократичните промени" е водел ПОНЕ ТРИ ДЕЛА за ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ОТ ТОЗИ ВИД В ИКОНОМИКАТА НИ вършени от хора с манталитет, като вашият - нЕ Е УЧАСТВАЛ В "ДЕМОНТАЖА" а точно обратното?ОПИТА СЕ(доколкото бе във възможностите му !) ДА ОПАЗИ НАРОДНОТО ни БОГАТСТВО - Което вие по ЗАПОВЕД на МЕНТОРИТЕ ви от КПСС ОШУШКАХТЕ?
- И не внушавайте РОЛЯ НА СССР за "спасяването" на България - Защото ТОЙ СЪЩИЯТ, бе един от ОСНОВНИТЕ ВИНОВНИЦИ, Царство България ДА бъде ВКЛЮЧЕНО във ВСВ на страната на Хитлер, СЪЮЗНИК НА СТАЛИН по това време??!

- Не ме смесвайте с "бомбеТАТА" от БНА, НЕ СЪМ "КОМАНДВАЛ" а р а б о т и л в МВР - не мислете, че с "казармените"(си) намеци ме засягате ... така че оставам на вас СВЕТЛИТЕ СПОМЕНИ - Колко щастливи сте били по време на така любимият ви казармен социализъм!!
цитирай
57. raders - Ами аз съм готов. Предпочитам Ка...
03.07.2016 11:17
angpiskova написа:
raders написа:
Ами аз съм готов. Предпочитам Карнобатска гроздова с по-дебела салатка и Загорка с пържени картофки.

Точно в това мислене ни е проблемът. За съжаление.


Ако се има предвид гражданска война между русофили и русофоби мисля, че се преиграва.Това ми прилича повече на заяждане между футболни запалянковци, особено при нашите условия. Много по-опасен ми изглежда надигащият се ислямизъм и ордата от пришълци, за което България изобщо не е подготвена и нехае. Европа - също. Всички цивилизации в историята на земята са загинали от преяждане и следващ прекален либерализъм. Нещо повече - в този аспект България определено е в надупено състояние, така че джафкането между русофили и русофоби никак, ама никак не ме тревожи. Сещам се за един стих на Константинос Кавафис - "Варварите идват". Така че - варварите идват... Но не от север
цитирай
58. 1997 - varq1 е объркана душа, къде търсиш в него стройна идеология.
03.07.2016 11:27
kolevn38 написа:
1997 написа:
Не знае angpiskova чии са паравоенните формирования. Ами какво да се прави, труден и непосилен занаят. После kolevn38 добавя с компетентност, че са На Путкин и на моите съидейници. Лесно и просто. Поглеждаш навън, че вали и казваш- "виновни са Путкин и твоите съидейници" с което въпросът приключва.
Ама истината... какво значение има?
Прочее, който говори неистини, какъв е- неистински или просто лъжец?

Твои съидейници са и всички хибридни психопати в блога - катоза почнеш от Кушел, минеш през Боголюбието, всички нереализирани убийци и садисти и стигнеш до шуменския пдихопат-педофил varq1! И ще ти го докажа!

Тамън да ми го докажеш за varq1 и нещо ти прещрака, та изтри постинга. Срещу varq1 скочихте с angpiskova, apostapostoloff и slavimirgenchev1953 за да докажете, че бил извратен. А къде бяхте когато от преди 10 год. в "Лични дневници" той пише за влеченията си? Скочихте сега, когато каза, че фашистите трябва да бъдат изтребени.
ЗАЩОТО СЕ РАЗПОЗНАХТЕ.
А фактът е, че фашизмът е осъден в Нюрнберг, пише го и в учебниците, и малките деца го знаят. Сега, когато Методи Андреев, Петър Славов и Мартин Димитров стават фенове на varg1 и пишат закон против нацизма явно ще трябва да си свиете знамената с кръстовете.
цитирай
59. kolevn38 - Фашисти сте вие - гнусни червени фашисти. И фенове на един психопат-педофил, също червен фашист!
03.07.2016 11:33
1997 написа:
kolevn38 написа:
1997 написа:
Не знае angpiskova чии са паравоенните формирования. Ами какво да се прави, труден и непосилен занаят. После kolevn38 добавя с компетентност, че са На Путкин и на моите съидейници. Лесно и просто. Поглеждаш навън, че вали и казваш- "виновни са Путкин и твоите съидейници" с което въпросът приключва.
Ама истината... какво значение има?
Прочее, който говори неистини, какъв е- неистински или просто лъжец?

Твои съидейници са и всички хибридни психопати в блога - катоза почнеш от Кушел, минеш през Боголюбието, всички нереализирани убийци и садисти и стигнеш до шуменския пдихопат-педофил varq1! И ще ти го докажа!

Тамън да ми го докажеш за varq1 и нещо ти прещрака, та изтри постинга. Срещу varq1 скочихте с angpiskova, apostapostoloff и slavimirgenchev1953 за да докажете, че бил извратен. А къде бяхте когато от преди 10 год. в "Лични дневници" той пише за влеченията си? Скочихте сега, когато каза, че фашистите трябва да бъдат изтребени.
ЗАЩОТО СЕ РАЗПОЗНАХТЕ.
А фактът е, че фашизмът е осъден в Нюрнберг, пише го и в учебниците, и малките деца го знаят. Сега, когато Методи Андреев, Петър Славов и Мартин Димитров стават фенове на varg1 и пишат закон против нацизма явно ще трябва да си свиете знамената с кръстовете.

цитирай
60. 1997 - По- леко,опръска ми със слюнка бохчата.
03.07.2016 11:50
kolevn38 написа:
Фашисти сте вие - гнусни червени фашисти. И фенове на един психопат-педофил, също червен фашист!


Не прехвърляй пристрастията си срещу нас.
цитирай
61. get - :))) Константинос Кавафис - "Варварите идват". :))) !
03.07.2016 13:46
raders написа:
angpiskova написа:
raders написа:
Ами аз съм готов. Предпочитам Карнобатска гроздова с по-дебела салатка и Загорка с пържени картофки.

Точно в това мислене ни е проблемът. За съжаление.


Ако се има предвид гражданска война между русофили и русофоби мисля, че се преиграва.Това ми прилича повече на заяждане между футболни запалянковци, особено при нашите условия. Много по-опасен ми изглежда надигащият се ислямизъм и ордата от пришълци, за което България изобщо не е подготвена и нехае. Европа - също. Всички цивилизации в историята на земята са загинали от преяждане и следващ прекален либерализъм. Нещо повече - в този аспект България определено е в надупено състояние, така че джафкането между русофили и русофоби никак, ама никак не ме тревожи. Сещам се за един стих на Константинос Кавафис - "Варварите идват". Така че - варварите идват... Но не от север


- Преди да цитирате Кавафис - прочетете Блок и Владимир Соловьев ?!

"...
Мы любим плоть - и вкус ее, и цвет,
И душный, смертный плоти запах...
Виновны ль мы, коль хрустнет ваш скелет
В тяжелых, нежных наших лапах?
...
В последний раз - опомнись, старый мир!
На братский пир труда и мира,
В последний раз на светлый братский пир
Сзывает варварская лира!
..." Александр Блок (1918 г.)

"Панмонголизм! Хоть слово дико,
Но мне ласкает слух оно,
Как бы предвестием великой
Судьбины божией полно.

Когда в растленной Византии
Остыл божественный алтарь
И отреклися от Мессии
Иерей и князь, народ и царь, -

Тогда он поднял от Востока
Народ безвестный и чужой,
И под орудьем тяжким рока
Во прах склонился Рим второй.

Судьбою павшей Византии
Мы научиться не хотим,
И всё твердят льстецы России:
Ты - третий Рим, ты - третий Рим.

..." Вл. Соловьов "Панмонголизм" (1894)

- Какво ли ИСКАТ ДА НИ КАЖАТ - не само тези два автори с "откровенията" си?

- Кога велико-руските фино-угри ... станаха скиФи ??




цитирай
62. kolevn38 - Гнусни червени фашисти с педофили и садисти за ариергард:)
03.07.2016 14:20
1997 написа:
kolevn38 написа:
Фашисти сте вие - гнусни червени фашисти. И фенове на един психопат-педофил, също червен фашист!


Не прехвърляй пристрастията си срещу нас.

цитирай
63. 1997 - Номерът е стар
03.07.2016 16:39
kolevn38 написа:
Гнусни червени фашисти с педофили и садисти за ариергард:)

Обвинявайки Ван дерЛюбе арестуват Торглер.
Мръсната фашистка пасмина.
цитирай
64. krumbelosvet - Някой отвън иска да ни запали чергата.
03.07.2016 20:43
И г-н колевм38 се включва. Явно, нашата черга не е негова. Добре, преброихме организираната подкрепа и хаотичната съпротива против отдавна ясния сеяч на омраза и подстрекател за кръв. Да пази Бог.
цитирай
65. wasp - vencivaleri1951 безродник нещастен....
03.07.2016 21:16
заради такива като вас в България останаха само цигани и пенсионери.....
цитирай
66. kolevn38 - Крумчервеносвет, знам кой иска да ни подпали чергата - името му започва с Пут и завърша с ин.
03.07.2016 23:09
krumbelosvet написа:
И г-н колевм38 се включва. Явно, нашата черга не е негова. Добре, преброихме организираната подкрепа и хаотичната съпротива против отдавна ясния сеяч на омраза и подстрекател за кръв. Да пази Бог.

цитирай
67. 1997 - Благодаря за подкрепата.
04.07.2016 19:15
анонимен написа:
1997 написа:
kolevn38 написа:
Гнусни червени фашисти с педофили и садисти за ариергард:)

Обвинявайки Ван дерЛюбе арестуват Торглер.
Мръсната фашистка пасмина.

Правилно - тия са гнусна кафявофашистка пасмина.

цитирай
68. staler - ти подготви ли се? купи ли памперси?
04.07.2016 19:34
ти подготви ли се? купи ли памперси?
цитирай
69. raders - Ами аз съм готов. Предпочитам Ка...
04.07.2016 23:18
get написа:
raders написа:
angpiskova написа:
raders написа:
Ами аз съм готов. Предпочитам Карнобатска гроздова с по-дебела салатка и Загорка с пържени картофки.

Точно в това мислене ни е проблемът. За съжаление.


Ако се има предвид гражданска война между русофили и русофоби мисля, че се преиграва.Това ми прилича повече на заяждане между футболни запалянковци, особено при нашите условия. Много по-опасен ми изглежда надигащият се ислямизъм и ордата от пришълци, за което България изобщо не е подготвена и нехае. Европа - също. Всички цивилизации в историята на земята са загинали от преяждане и следващ прекален либерализъм. Нещо повече - в този аспект България определено е в надупено състояние, така че джафкането между русофили и русофоби никак, ама никак не ме тревожи. Сещам се за един стих на Константинос Кавафис - "Варварите идват". Така че - варварите идват... Но не от север


- Преди да цитирате Кавафис - прочетете Блок и Владимир Соловьев ?!

"...
Мы любим плоть - и вкус ее, и цвет,
И душный, смертный плоти запах...
Виновны ль мы, коль хрустнет ваш скелет
В тяжелых, нежных наших лапах?
...
В последний раз - опомнись, старый мир!
На братский пир труда и мира,
В последний раз на светлый братский пир
Сзывает варварская лира!
..." Александр Блок (1918 г.)

"Панмонголизм! Хоть слово дико,
Но мне ласкает слух оно,
Как бы предвестием великой
Судьбины божией полно.

Когда в растленной Византии
Остыл божественный алтарь
И отреклися от Мессии
Иерей и князь, народ и царь, -

Тогда он поднял от Востока
Народ безвестный и чужой,
И под орудьем тяжким рока
Во прах склонился Рим второй.

Судьбою павшей Византии
Мы научиться не хотим,
И всё твердят льстецы России:
Ты - третий Рим, ты - третий Рим.

..." Вл. Соловьов "Панмонголизм" (1894)

- Какво ли ИСКАТ ДА НИ КАЖАТ - не само тези два автори с "откровенията" си?

- Кога велико-руските фино-угри ... станаха скиФи ??






:) Ама че параноя - стигнахме и до Византия.
цитирай
70. get - @ 70. raders - :) Ама че параноя - стигнахме и до Византия.:)))
05.07.2016 21:01
"Идея о том, что Москве следует позаботиться о наследии Константинополя, была придумана в Италии."

ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО?!
"И первый документ, в котором сказано, что Москва имеет все права на византийское наследие, – решение венецианского Сената от 1473-го года.
Там именно так и сказано: «Мы заключим союз всех христианских государств и привлечем Великого князя Московского обещанием ему его законного наследия».
...
Папа имел в виду, что Софья, может быть, склонит Ивана к католицизму. Формальные права на Константинопольский престол принадлежали, конечно, старшему брату Зои-Софьи, Андрею и младшему – Фоме.
...
Андрей ездил в Москву. Но никаких следов разговоров о передаче прав на престол нет. Мы точно знаем, что Андрей, испытывая большие финансовые затруднения, продал свой титул французскому королю. Иван III действительно расширял свою державу и оглядывался на выдающийся образец."
...
Когда я формулировал тему беседы, я выбрал всем хорошо известную идеологему Второго и Третьего Рима. Нельзя о ней не сказать. Важно только подчеркнуть, что она жила и развивалась очень по-разному в разные эпохи. Старец Филофей, который обращался к молодому Ивану Грозному в 20-х гг. XVI века, имел в виду встраивание Московии в общемировую на тот момент общехристианскую перспективу. Если бы это было символом московского изоляционизма, каким стало впоследствии, зачем же старцу Филофею понадобился бы вообще первый Рим? Можно было просто сказать, что Москва – это второй Константинополь. В действительности эта концепция была, конечно, эсхатологическая, но и универсалистская. Она была превращена в то, что мы сейчас под ней подразумеваем, много столетий спустя. Для Филофея очень важно понятие Ромейского царства. То, как византийцы называли сами себя. Он говорил, что погибло Греческое царство, как все славяне называли Византию, но Ромейское царство прибывает, поскольку оно не может исчезнуть, ведь оно воплощает в себя правду христианства. Ромейское царство и есть новая Московия."

Цитата е по руснака византолог Сергей Аркадьевич Иванов
"АМА ЧЕ ... "опонент" :)))!

П.П.
А че "Москва (като) Трети Рим" е било натрапчиво есхатологична ПРЕРАСТВАЩА В ПОЛИТИЧЕСКА ДОКТРИНА ... и то в продължение НА НЯКОЛКО ВЕКА - Можем да се убедим прочитайки житието на архиепископа на сКлавонско-херсонската епископия учредена специално от Екатерина Велика за протежето й Евгений Булгарис - който по неговите думи е ... "... я словено-болгар по родоначалию, грек по рождению и русин по самочувствию".
- Именно КЪМ НЕГО СА ОТПРАВЕНИ словата на негодувание в Историята на отец Паисий(както вече имах възможност, един път вече да обяснявам?)!
цитирай
71. mediatore - Ееееех..Колев,де да беше вярно..
24.08.2016 06:06
.... това твое съобщение,щях да те разцелувам,но злобата така е изкривила всичко човечко в теб,че ни занимаваш с параноичните си халюцинации.
Вгледай се внимателно в собствената си снимка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4085558
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031