Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2017 12:59 - Кои президенти честитиха годишнината на Путин
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 1126 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 08.10.2017 13:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 МОСКВА, 7 окт — РИА Новости. Одиннадцать президентов по телефону поздравили главу российского государства Владимира Путина с днем рождения, сообщает пресс-служба Кремля.

 

image

© РИА Новости / Михаил Климентьев Перейти в фотобанк Треть жизни на высших постах: Путин празднует 65-летие "В адрес Владимира Путина поступают многочисленные поздравительные послания и телеграммы от глав государств и правительств зарубежных стран, руководителей международных организаций", — говорится в сообщении.

 

Как отмечается, в телефонном разговоре Путина поздравили президент Армении Серж Саргсян, лидер Азербайджана Ильхам Алиев, президент Казахстана Нурсултан Назарбаев, глава Киргизии Алмазбек Атамбаев.

Сообщается, что по телефону Путина также поздравили президент Узбекистана Шавкат Мирзиёев, лидер Таджикистана Эмомали Рахмон, глава Белоруссии Александр Лукашенко, президент Монголии Халтмаагийн Баттулга, глава Финляндии Саули Ниинистё, лидер Сербии Александр Вучич, а также президент Международного олимпийского комитета Томас Бах.



РИА Новости https://ria.ru/politics/20171007/1506392206.html




Гласувай:
5



1. kolevn38 - Освен горните 11 убостници-президентини, няма начин и един резидентин да не е цунал дупата путинова.
08.10.2017 13:21
И една дузина български червени цървули тоже :)))
цитирай
2. apostapostoloff - Не може да не му се е обадил и
08.10.2017 14:29
най- големият враг на българския народ Румен Радев.
цитирай
3. planinitenabulgaria - Не е справедлив животът:
08.10.2017 21:47
Тези нещастни хорица, които показват, никога няма да бъдат свободни хора. В момента си спомням при едно мое поредно пътуване в с. Топли дол в Западните покрайнини за един беден говедар, който ми каза:
Защо не съм богат като тебе, да си купя такава хубва кола и аз, да отида някъде с нея. А аз вече 47 години и за ден не съм се отделял от стоката /животните/...
Нито съм богат, нито колата ми беше хубава, но от своята позиция на ужасната бедност, в която живеят нашите сънародници в Западните покрайнини, така им изглеждаме. Този спомен навя у мен тъжното клипче с руснаците.

Че животът не е справедлив прилагам мотиви:
Блогърът Тоарищ валериЙ венцьеВ при цялото му уважение и преклонение пред най-великия човек на планетата, няма как да го поздрави лично, както това правят президентите на Чечня, на Киргизстан, на Сирия и други. Да можеше и той като тях да го поздрави лично, ама не става.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4085608
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031