Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2018 18:08 - Защо "комунистическият рай” беше ограден с телени мрежи, а по бягащите от него се стреляше на месо?
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 795 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Носталгиците не отговарят и как без социализъм просперираха западните демокрации?   image

Евгений Михайлов

03FEB2018  

Евгений Михайлов

Интересно ми е защо никой от журналистите, които разговарят в телевизионните и радио студия с носталгици и апологети на комунистическия режим, не им задават два прости, но основни въпроса :
1) Казвате, че "благодарение на социализма е изградена България" през тези 45 години. Мислите ли, че ако не бяхме окупирани от съветската армия, ако не беше избит интелектуалния, военен и духовен елит на нацията, и нямаше комунистически режим, то България щеше да е изостанала страна? 
Как без комунизъм се развиха строителството, земеделието, индустрията, търговията, науката, медицината, културата, образованието, спорта във Франция, Англия, Италия, Австия, Холандия, ГФР, Дания, Норвегия, Швеция и всички останали нормални, европейски некомунистически страни?
2) Защо, ако е било толкова хубаво в социалистическия лагер, границите му бяха опасани с телени мрежи, несъгласните с режима биваха вкарвани в лагери и се стреляше, ако поискаш да напуснеш "комунистическия рай"?

И тези два, само два въпроса трябва да бъдат задавани многократно. Докато не им се отговори!!!
 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. occult4 - !!!
04.02.2018 02:58
Нещастната сволач,болшевишка и ционистка,погуби стара велика България и от държава на силата я направи ''незначителна и малка'',естествено имаше и някой плюсове през татово време,всички ги знаят,няма да повтарям,но и такива извращения,които човешкият ум,не ще поеме,примерно мен на 15г.ме пребиваха в ДС-2 метра под земята,заради родословието ми,а всички бяха с мин.2 висши образувания,а аз отличник на всички класове, да те бият защото дядо ти е бил приближен на великият цар Борис 3 и се занимаваш от малък с езтерика,йога,философия и тн.,просто,човешкият мозък,би отказал такова твърдения,колко мога да пиша ,няма да стигне 1 роман,но за това др.път!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
2. occult4 - !
04.02.2018 03:03
П.с. забравих да вметна за тази публикация,че бях на супер казарма,между др.съм благодарен за което/,но когато имах заповед да сваля човек на границата ,аз отказах,само във въздуха стрелях и той спря,а после офицерът ми стъжни живота,доста дълго,са мо като си спомня ,тръпки ме побиват,макат,че сега ако ме изпратят на границата,тези гниди,които я атакуват,направо бих ги отрязъл с картечен откос,без да се замислям,но тогава по онова време,беше др.,бягаха интелигентни хора,А не Гниди!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
3. kolevn38 - Какъв ционизъм те гони по нашите земи!?
04.02.2018 03:18
А и отличниците не пишат с елементарни правописни грешки, извинявай...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4119421
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5102
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930