Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2018 21:48 - Кой и защо се опита да убие Аркадий Бабченко ВИДЕО
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 14455 Коментари: 29 Гласове:
5

Последна промяна: 30.05.2018 21:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Аркадий Бабченко: Руските служби са ме поръчали срещу 40 хиляди долара (ВИДЕО)

Килърът бил нает от антитерористичен отряд, организацията на убийството била поверена на украйнски гражданин

  image

 

30MAY2018  

Руският журналист Аркадий Бабченко даде специална пресконференция след „възкръсването” си и оповести информация за специалната операция, чрез която – по думите му, бил спасен живота му. 
Бабченко се извини на приятелите и близките си за стреса, който им е причинил с новината за мнимото убийство. Той благодари на всички, които не са останали равнодушни към „тъжната вест”.  След това съобщи, че операцията се е подготвяла 2 месеца.
„Посветиха ме в цялата работа преди около месец. Умувахме, действахме и в резултат се получи тази операция. Вече има арестуван за „убийството” ми. Той в момента се намира под стража. Престъплението му е завършено и доказано. Всички доказателства са очевидни”, каза Бабченко.  
По думите му, украинските спец части са предотвратили много по-мащабен и сериозен терористичен акт. 
„Преди около месец при мен дойдоха хора и ми казаха, че има задание да бъда убит, като вече и парите за поръчката са преведени – 40 хиляди долара. Показаха ми моите паспортни данни, мои документи, моя снимка, която я има само в паспорта ми, който съм си правил преди 25 години.  Разбрах, че информацията идва от Руската федерация. Стана ясно, че информацията идва от руските държавни служби. Защото да се доберат до тази информация могат само спецслужбите. Хората, които ми разказаха за това, ми предложиха да се включа в тази операция. И аз се съгласих”, разказа журналистът. 
Той също така добави, че в Русия много сериозно се подготвяли за изпълнението на убийството. 
„За изпълнение на задачата са били дадени три седмици. След това започнаха да се настройват, да чакат. Очевидно чакаха финала на Шампионската лига.  Трябваше по някакъв начин да се изплъзна, да измисля някакво извинение: счупих крак, после трябваше да си тръгна. Но си свърших работата. И още съм жив. Не дочакаха да ме видят мъртъв”, каза Бабченко. 
По думите на участваща в операцията главна служителка  на украинските спецслужби Василия Грицака, за реализацията на плана с убийството е бил вербован украйнски гражданин с инициал „Г”. Той  от своя страна вербувал за физическото изпълнение лице от бившите антитерористични операции на Донбас.  Организаторът на убийството предал на изпълнителя 15 хиляди долара. 
"Известно е, че след извършване на убийството организаторът е планирал да избяга от Украйна и чрез трета страна да се прехвърли в Руската федерация”, съобщи Грицака.  
Операцията била проведена при пълна секрестност и с максимална защита на Бабченко. Семейството на журналиста било предупредено и също било под закрила. 









Тагове:   аркадий баченко,


Гласувай:
7



1. 1997 - На пропагандата бе нужен убит
30.05.2018 22:05
За "инсценировката" стигаше думата на някой директор в СБУ, но се ангажира премиер. Самият Гройсман каза, че е УБИТ. Можеше да изчака 1 ден, да заловят "платения извършител" и да обвинят Русия, но нещо се е прецакало.
цитирай
2. starforlife - ~ 1. 1997
30.05.2018 22:49
Айдеее - първият, който не разбрал какво всъщност СЕ ТВЪРДИ засега (аз никога не бързам да вземам страна, докато не се види поне логически издържано каква е евентуалната Истина).
цитирай
3. анонимен - Айдеее - първият, който не разбрал ...
30.05.2018 23:08
starforlife написа:
Айдеее - първият, който не разбрал какво всъщност СЕ ТВЪРДИ засега (аз никога не бързам да вземам страна, докато не се види поне логически издържано каква е евентуалната Истина).

Да, човекът определено не е разбрал:)
Сега...написах го и в предишния пост. Операцията е на ръба от морална гледна точка. Обаче предстои да видим какви доказателства са събрани. И ако наистина са сериозни, определено си е струвала.
цитирай
4. 1997 - Как се казва човек, който веднага вика, че има убийство, а после, че уж изчаквал евентуалната истина?
30.05.2018 23:13
starforlife написа:

ПУТИНОВИЯТ РЕЖИМ УПРАВЛЯВА С РЕПРЕСИИ, НАСИЛИЕ И ВСЯВАНЕ НА СТРАХ - ТОЙ СЕДНАЛ ДА ПИТА КАКВИ ИЗГОДИ ИМАЛ ОТ УБИЙСТВАТА!


starforlife написа:
(аз никога не бързам да вземам страна, докато не се види поне логически издържано каква е евентуалната Истина).


Отг. Двуличник
цитирай
5. 1997 - Твърдя, че Гройсман ЛЪЖЕ целия свят, че има убит. някой да не е разбрал?
30.05.2018 23:16
angpiskova написа:

Да, човекът определено не е разбрал:)
Сега...написах го и в предишния пост. Операцията е на ръба от морална гледна точка. Обаче предстои да видим какви доказателства са събрани. И ако наистина са сериозни, определено си е струвала.


и питам: Какво се случи, та толкова скоро съживиха убития?
цитирай
6. анонимен - Да, човекът определено не е ра...
30.05.2018 23:19
1997 написа:
angpiskova написа:

Да, човекът определено не е разбрал:)
Сега...написах го и в предишния пост. Операцията е на ръба от морална гледна точка. Обаче предстои да видим какви доказателства са събрани. И ако наистина са сериозни, определено си е струвала.


и питам: Какво се случи, та толкова скоро съживиха убития?

В целия нет се разхожда видео от пресконференцията. Моля, изгледайте го. Не е дълго.
цитирай
7. starforlife - ~ 4. 1997
30.05.2018 23:39
И понеже са цитирани части от мои коментари - та да попитам две неща:

- Първо: Къде аз "веднага викам, че има КОНКРЕТНО убийство"? М?
Аз не говоря за конкретното убийство на въпросния журналист, а ВЪОБЩЕ за убийството като приом на руската върхушка и дори самата извадка първа, която си цитиралА е показателна за това.
Или ще оспориш, че прекалено много убийства и все на знакови люде се случват през годините на Путиновото управление?
Или ще оспориш, че Путин е бивш висш агент от тайните служби на Русия?
Или ще оспориш мнението ми, че на такива не бива да се дава власт, защото най-малкото са обучавани да бъдат именно те ДВУЛИЧНИ, лицемерни, безмилостни, убийци?
(май не си наясно през какви школи преминава един агент, подготвян за внедряване в чужда страна)

- Второ: Имаше НОВИНА. Нормално приета от милиони хора по света като достоверна, защото се тиражираше във всички медии, независимо от политическата им ориентация.
Имаше релевантна (и ноторна - и ноторна) предпоставка да се мисли, че е дело на режима на Путин (което именно тепърва предстои да се види вярно ли е или не и това имах ВвВв предвид с думите си за изчакването) поради факта, че има десетки други случаи, при които всички следи водят натам...
А ето го и въпроса ми: Какво точно лицемерно виждаш в поведението ми?

Лицемерното е НИК-ът ти да е 1997, "името" ти vensua papa, а снимката ти сянка на... възпълно (ха ха ха) човече.
Тоест, ти си оставаш сянка в сянка, която лицемерно гледам пише за тайните служби на Франция и Великобритания.
Защо лицемерно ли?
'Айде де, казва ли ти някой?
цитирай
8. 1997 - Разбирам.
31.05.2018 01:01
Няма да получа отговор на въпроса си защо чак Гройсман се наема да ЛЪЖЕ, че има убит и още на другия ден убитият дава пресконференция. Отказвам се от въпроса си.

Щом може държавен секретар на САЩ да лъже за иракски БОВ (британският още не е разобличен), защо и министър председателя на една шайка, взела властта след уличен преврат да не можа да лъже? Явно това е правило в съвременната политика.
цитирай
9. starforlife - ~ 8. 1997
31.05.2018 02:49
О, не, не разбираш.
Просто преиначаваш думите на другите и отбягваш техните въпроси, а типично по женски (Ако всъщност си жена, защото на мен на типично мъжки фейков профил ми приличаш?) искаш те да ти отговарят.

ОК, ще се опитам да ти отговоря логически на въпроса ти с предположения, защото за разлика от вас - когато нещо не ми е напълно ясно - не напирам да налагам императиви.
- Предположение първо: "Гройсман се наема да ЛЪЖЕ" просто защото не е знаел истината. Нормално е спец-операции да протичат без знанието на висшестоящи, встрани от конкретна операция. Дори в повечето случаи обикновено е така, за да се предпази властта от компрометиране.
- Предположение второ: "Гройсман се наема да ЛЪЖЕ" просто защото това е била неговата роля в операцията.
Което пък ме навежда на това да отправя една реплика към Пискова:
При такива операции Съпругата в 99,99% от случаите е запозната изрично предварително, че смъртта на Съпруга ще баде инсценирана. Основно и най-вече защото, ако не е запозната - може да посегне на живота си при научаването на "новината" или да получи необратими психични отклонения.
Както и или също участва косвено в "театъра", ако се прецени, че е по силите й и тя е съгласна, или бива настанена под строго наблюдение в тайна квартира на службите, докато тарапаната отмине.
По наличните към момента данни съм склонен да допусна първото.


А сега, драга 1997, преди да се потопя в блажен сън - от един свой коментар ще сдялкам набързо ироничен постинг, за да видим ти като жена как адекватно би коментирала неоспоримите факти които се съдържат там.
И все пак да ти обърна внимание, че аз дадох според мен конкретни и логически задоволителни отговори на въпросите ти.
А дали ти ще бъдеш така добра да отговриш със същото?
цитирай
10. kolevn38 - Искали са да хванат поръчителите и извършителите при предаването на парите, кое не е ясно?
31.05.2018 07:44
1997 написа:
angpiskova написа:

Да, човекът определено не е разбрал:)
Сега...написах го и в предишния пост. Операцията е на ръба от морална гледна точка. Обаче предстои да видим какви доказателства са събрани. И ако наистина са сериозни, определено си е струвала.


и питам: Какво се случи, та толкова скоро съживиха убития?

цитирай
11. kolevn38 - И аз имам усещане за жена:))))))))))
31.05.2018 07:45
starforlife написа:
О, не, не разбираш.
Просто преиначаваш думите на другите и отбягваш техните въпроси, а типично по женски (Ако всъщност си жена, защото на мен на типично мъжки фейков профил ми приличаш?) искаш те да ти отговарят.

ОК, ще се опитам да ти отговоря логически на въпроса ти с предположения, защото за разлика от вас - когато нещо не ми е напълно ясно - не напирам да налагам императиви.
- Предположение първо: "Гройсман се наема да ЛЪЖЕ" просто защото не е знаел истината. Нормално е спец-операции да протичат без знанието на висшестоящи, встрани от конкретна операция. Дори в повечето случаи обикновено е така, за да се предпази властта от компрометиране.
- Предположение второ: "Гройсман се наема да ЛЪЖЕ" просто защото това е била неговата роля в операцията.
Което пък ме навежда на това да отправя една реплика към Пискова:
При такива операции Съпругата в 99,99% от случаите е запозната изрично предварително, че смъртта на Съпруга ще баде инсценирана. Основно и най-вече защото, ако не е запозната - може да посегне на живота си при научаването на "новината" или да получи необратими психични отклонения.
Както и или също участва косвено в "театъра", ако се прецени, че е по силите й и тя е съгласна, или бива настанена под строго наблюдение в тайна квартира на службите, докато тарапаната отмине.
По наличните към момента данни съм склонен да допусна първото.


А сега, драга 1997, преди да се потопя в блажен сън - от един свой коментар ще сдялкам набързо ироничен постинг, за да видим ти като жена как адекватно би коментирала неоспоримите факти които се съдържат там.
И все пак да ти обърна внимание, че аз дадох според мен конкретни и логически задоволителни отговори на въпросите ти.
А дали ти ще бъдеш така добра да отговриш със същото?

цитирай
12. 1997 - Удивен съм от натрапчивото желание да подушите между краката ми.
31.05.2018 08:36
kolevn38 написа:
И аз имам усещане за жена:))))))))))

чувства се подценяване на женския пол. Общо взето, много остаряло поведение.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Колев,
31.05.2018 08:47
проверявай...Василий Грицака е мъж, а не служителка, и е шеф на една от службите в Украйна. Впрочем може и да си прав-може човекът да се чувства и като служителка, знае ли се кой , кой е в тези джендърски времена
Идват някакви хора, вадят ти снимка от преди четвърт век и ти казват "служителка "си...и какво да правиш!?
цитирай
14. starforlife - 2в1
31.05.2018 09:21
~ 13. vencivaleri1951
'Айде този пак не стоплил, че иде реч за съблогъра с НИК 1997.

~ 12. 1997
'Айде тоя пък си въобразил нещо.
Ами не, пич - не ми е мерак да душа м/у краката на хората, особено пък виртуални самоличности.
Просто някъде бях мернал да пишеш в женски род, но може и да греша, затова се извинявам, ако съм те засегнал.
Все пак това ли беше същественото да репликираш - пола си?
Защото ти бях отправил доста по-интересни въпроси.
А, че си мъж(ки фейков профил) - това мисля, че го намекнах достатъчно ясно.
цитирай
15. getmans1 - . . . Стар, ТО не е мъж, ТО не е и жена, ТО ...
31.05.2018 10:23
... Стар, ТО не е мъж, ТО не е и жена, ТО е ЕКИП т.е. ТО е тролският отдел на в. „ДУМА“, който се ръководи от жена.
Обяснението ми е малко сложно но ние обикновено за трол говорим като за човек който разпространява определена ОТ/ например за деня или едно събитие/ а тук става въпрос за добре сработен екип. Грешката да пишат в ж./м. род отдавна е отстранена.
Забележи как отговарят на въпроса с въпрос в точно определени ситуации, в блога има още един НИК който ползва този похват.
При водене на спор е прието за мъйсторлък да отговориш така, че и да зададеш и въпрос но тези го правят много елементарно / онзи другия НИК за който ти споменах го прави точно 1:1 с тези от 1997/


starforlife написа:
~ 13. vencivaleri1951
'Айде този пак не стоплил, че иде реч за съблогъра с НИК 1997.

~ 12. 1997
'Айде тоя пък си въобразил нещо.
Ами не, пич - не ми е мерак да душа м/у краката на хората, особено пък виртуални самоличности.
Просто някъде бях мернал да пишеш в женски род, но може и да греша, затова се извинявам, ако съм те засегнал.
Все пак това ли беше същественото да репликираш - пола си?
Защото ти бях отправил доста по-интересни въпроси.
А, че си мъж(ки фейков профил) - това мисля, че го намекнах достатъчно ясно.

цитирай
16. kolevn38 - Ти си комунист, което обезмисля значението на пола ти. Аз не съм сексист, нито пък Жоро.
31.05.2018 11:01
1997 написа:
kolevn38 написа:
И аз имам усещане за жена:))))))))))

чувства се подценяване на женския пол. Общо взето, много остаряло поведение.

цитирай
17. vmir - Взе да става много весело.
31.05.2018 11:10
Да не повярваш какви радетели за истината имало между пулеристите!!! Същите, за които понятието "истина" e географски и политически предопределено, кипнали от "ярост благородная" че и друг освен тях бил излъгал!!! Да сте продали лиценз, бре мухльовци!

Значи, за тях истината може изобщо да не съществува, те може да са властелините на лъжата, клеветата и лицемерието, но когато някой друг и за ден излъже, претендират за най-големите морални съдници, чистофайници и борци за истина. Не се ли усещате, че с ревността си към лъжата разкривате най-слабото си място?

Ами ако опонентите ви последват маниера ви да не признавате никога истината и започнат всячески да я укриват, както вие десетилетия и столетия укривате или възпрепятствате неудобните ви истини? Да не би лично Луцифер да ви е упълномощил да бъдете негови единствени представители на този свят?
цитирай
18. krumbelosvet - .
31.05.2018 13:14
.
Л У Н - луд умора няма.
29 поста за месеца има плодовитият автор. Ако тарифата е 10лв на пост, това си е една скромна пенсия. Пожелавам на kolevn38 да доживее още по-голямо оси.ане на обектите на преклонението му. Явно, досегашното оси.ане не му стига.
цитирай
19. анонимен - . Л У Н - луд умора няма. 29 поста за ...
31.05.2018 13:58
krumbelosvet написа:
.
Л У Н - луд умора няма.
29 поста за месеца има плодовитият автор. Ако тарифата е 10лв на пост, това си е една скромна пенсия. Пожелавам на kolevn38 да доживее още по-голямо оси.ане на обектите на преклонението му. Явно, досегашното оси.ане не му стига.

Май някой съди по себе си:)
Ако на вас ви подхвърлят копейките, за които драскотите небивалиците си тук, на такива като нас, които си вършим работата професионално, ни плащат като на професионалисти. Защото нашите работодатели ценят професионализма, а не аматьорщината, която вие непрекъснато демонстрирате.
А Колев има доста добра професия, от която, предполагам, живее добре.
цитирай
20. анонимен - Сега за операцията -
31.05.2018 14:04
мой приятел написа във ФБ, че операцията на украинските сили е брилянтна и в този случай те са задминали учителя си.
Аз съм по-въздържана. За мен операцията е на границата от морална гледна точка - аз лично бях наистина срината, а и сериозно се притесних, че могат да пострадат и други хора. Представям си какво са преживели реалните приятели /не виртуални/ на Бабченко. Приемам, че съпругата му все пак е била информирана, макар той да твърди обратното.
Чакам да видя какви доказателства ще извадят от тази операция. Ако те категорично доказват опита на руските сили да убият Бабченко, това може да се окаже начало на разплитането на не един успешен случай на отнемане на човешки живот.
цитирай
21. rumen221 - "Лазаре, стани...!"
31.05.2018 14:34
ХА-ХА-ХА...
.
Приятели,
.
Как човек да не стане християнин и как да не почита Лазаров ден (дето Христос съживил Лазар...)
- Възкръснаха отровените Скрипал...
- Възкръснаха отровените с хлор деца в Сирия...
- Възкръсна проукраинския журналист убит с три куршума...
(...Само котката и морското свинче на Скрипал го отнесоха, но... тях ги убиха от английските тайни служби...)
.
Явно това, новото КГБ, използва изветрелия арсенал на старото от 50-те години на миналия век...
(...Бре колко са я закъсали материално в Русия... или интелектуално англо-американците...)
.
цитирай
22. анонимен - Ето и позицията
31.05.2018 14:46
на Европейската комисия, която преди малко изрази Мая Косианчич: /преди това каза, че животът на журналистите трябва да бъде защитен/

Украйна е изправена пред много особена ситуация по отношение на сигурността, като се има предвид обстановката в Крим и конфликта в източната част. В този контекст Украйна има право да реагира, за да защити националния си интерес и територия.

Не е необходимо, надявам се, да ви чета между редовете, нали?
цитирай
23. starforlife - ~
31.05.2018 17:16
krumbelosvet написа:
.
Л У Н - луд умора няма.
29 поста за месеца има плодовитият автор. Ако тарифата е 10лв на пост, това си е една скромна пенсия. Пожелавам на kolevn38 да доживее още по-голямо оси.ане на обектите на преклонението му. Явно, досегашното оси.ане не му стига.

И тук както преди малко при мен, ще репликирам по два начина:
- Първи: на "колев" не му са нужни пари за постинги, защото заплатата му е поне 8пъти твоята пенЦия.
(Все пак го познавам и зная къде и какво работи.)
- Втори: "колев" е наше момче. На Пискова баща й и него уреди с грантове и тарифата е 80лева на постинг. Смятай.
цитирай
24. анонимен - . Л У Н - луд умора няма. 29 поста за ...
31.05.2018 18:39
starforlife написа:
krumbelosvet написа:
.
Л У Н - луд умора няма.
29 поста за месеца има плодовитият автор. Ако тарифата е 10лв на пост, това си е една скромна пенсия. Пожелавам на kolevn38 да доживее още по-голямо оси.ане на обектите на преклонението му. Явно, досегашното оси.ане не му стига.

И тук както преди малко при мен, ще репликирам по два начина:
- Първи: на "колев" не му са нужни пари за постинги, защото заплатата му е поне 8пъти твоята пенЦия.
(Все пак го познавам и зная къде и какво работи.)
- Втори: "колев" е наше момче. На Пискова баща й и него уреди с грантове и тарифата е 80лева на постинг. Смятай.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
25. kolevn38 - Анонимният съм аз,
31.05.2018 21:46
Незная защо излизам по този начин.
цитирай
26. kolevn38 - Аз го написах, да няма две мнения.
31.05.2018 21:47
анонимен написа:
krumbelosvet написа:
.
Л У Н - луд умора няма.
29 поста за месеца има плодовитият автор. Ако тарифата е 10лв на пост, това си е една скромна пенсия. Пожелавам на kolevn38 да доживее още по-голямо оси.ане на обектите на преклонението му. Явно, досегашното оси.ане не му стига.


Колко поста ще пускам това е моя лична работа, ти си господин никой за да даваш мнение по темата. Кеф ми 9, кеф ми 29, кеф ми 129. За осирането, ще ти припомня девиза на партията ви кърмилница: Гъза си с рози закичи, насраното да не личи.

цитирай
27. nagodi62 - Пълна скръб сте.
31.05.2018 21:56
Пълна скръб сте.
цитирай
28. krumbelosvet - Поправям се
01.06.2018 07:25
Пискова си призна, че е платена "за професионализма си". Друг блогер осведомено сподели, че и колевм е уреден с грантове, но по 80лв на пост. 30 Х 80 = 2400. Ясно заЩо човекът живее и спи в блога и НИКОГА не е открил НИТО ЕДНА ГРУШЧИЦА у работодателя.
цитирай
29. kolevn38 - Леле ма си дрисъъъъък:))))))))
02.06.2018 08:40
krumbelosvet написа:
Пискова си призна, че е платена "за професионализма си". Друг блогер осведомено сподели, че и колевм е уреден с грантове, но по 80лв на пост. 30 Х 80 = 2400. Ясно заЩо човекът живее и спи в блога и НИКОГА не е открил НИТО ЕДНА ГРУШЧИЦА у работодателя.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4086537
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5073
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031