Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2019 19:46 - Съветската история - целия филм с BG субтитри
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 542 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




Гласувай:
3



1. getmans1 - И, кой мислиш, че ще го изгледа този ...
04.09.2019 00:05
И, кой мислиш, че ще го изгледа този филм Дедо Колев ... особено някои от русофилската сюрия, абсурд ...
През 95-та бях на почивка в БАЛКАНА и по БНТ даоха в две поредни вечери дадоха док. но пълнометражен филм-руски, столовата където беше телевизора на момента се изпразваше и така си го изгледах на спокойствие ... учудването ми беше голямо защото беше по времето на Виденов.
Пища ги тези неща защото във филма който предоставяш виждам кадри от онзи руски док. филм. Откакто имам компютър го търся онзи филм но н его намирам... само в разни клипове виждам кадри от него.
Някои хора трябва както на времето да ги задължат, че и да им се обясни това което виждат ... то на сетне ако някой има желание нека да заповяда и да ме съди, че ми липсвала някаква си емпатия или симпатия ... а е толкова лесно.

Цял ден днес в блога на СТАР се обясняваме с ВВ1951 „що е то емпатия и имали тя почва у нас„ ... хахаха. Вчера пък се обяснявах с крумбелосветлий ... аз срещу „страховитите„ им ракети излизам с еДни такива ИНОВАТИВНИ КЛИПЧЕТА НО СЪМ БИЛ „ПРЕПИКАЛ„ БУРЕВЕСТНИКА ИМ ... видиш ли пикая и гъзобрък били вулгарности, ебах ти ТАРТЮФЕЛИТЕ с тартюфели неедни... гледай сега с туй „ебах ти„ какво чудо ще настане ако го прочетат де .... хахахаха.
ПРИЯТНА ВЕЧЕР и хич да не ти пука защото ми се виждаш доста „емпаметичен„ човек.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4127495
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930