Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2013 04:00 - Къртицата: Родман в страната на чудесата, част първа
Автор: malkotozlo Категория: Забавление   
Прочетен: 2758 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 01.04.2013 13:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image
Родман: Миии... току-що идвам и не знам какво искате, ама май нещо се гъбаркате с мене. Я и аз да пробвам да се изгъбаркам: вие в тая помийна яма, която наричате държава, чували ли сте някога за баскетбол?



image
Не знам за баскетбол, ама българите са яко крадливи копелета, а пък аз съм адски куха лейка и имам супер тъпо чувство за хумор! Хихихи!




image
Преводач: Тейк дийз нътс енд гет дъ фък аут оф хиър.



image
Килата: Единствената дума, която знам на английски, е Бионсе. И мога да соча с пръст!



image
Мене ли наричаш Бионсе бе, сельо? Щото аз пея пъти по-добре!



image
Йеее! Рут яко ми се издразни. Йеее!



image
Фък, изложих се пред чужденеца. Сега трябва задължително да оувър-компенсейтна с яко спамене на английски.



image
Рут ме прецака. От десет минути не мога да разбера за какво иде реч, за да се намеся в разговора по възможно най-неподходящия и дебилен начин.



image
Ю нигас хев сом сириъс ишус. Еспешъли дъ пъфи редхед дет дъз нот шъд ъп. Дейм.



image
Азис: Някой иска ли сополи?



image
Рут: И сега, Родмане, след като те задръстих с приказки, ще ти покажа един среден пръст, щото цяла вечер се опитвам да те впечатля, а на тебе ти дреме на гъза. Гадняр!



image
Лайк ай гив а шит.



Иф ю лайкд дис, фолоу ми он туитър :-) @MalkotoZ



Гласувай:
5



1. elinora - Ха-ха,
31.03.2013 18:04
много смешно! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkotozlo
Категория: Забавление
Прочетен: 19619
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930