Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2016 07:59 - Допитване до народа - допитване до глупостта
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 5813 Коментари: 22 Гласове:
4

Последна промяна: 22.07.2016 08:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Цивилизация. Наука. Култура. Изкуство.Благородство. Развитие. Напредък. Това са все неща отвъд възможностите на широките простонародни маси. Това е все дело на хора и на личности, които са над тълпата. Личности, които са създавали, откривали и творили не благодарение на Шъпъмъто, а въпреки него. А тези личности са малцинство. Винаги и навсякъде. Блазе на ония общества и държави, в които широките простонародни маси са осъзнали, признали и узаконили правата на това малцинство и въобще на малцинствата.
Горко на ония общества, което са дали власт на ограниченото, невежествено, тъпо и просташко мнозинство. Демокрация от народа за народа и в името на народа. Това вече го знаем.. Това са народните републики. Това са фашизмът и комунизмът, тоталитаризмът и фундаментализмът. Най-страшната диктатура – това е диктатура на широките простонародни маси, на мнозинството. Хитлеристите в Германия несъмнено са били мнозинство, както са били мнозинство сталинистите в Русия, те може би и сега да са мнозинство. При всички случаи путинистите са.
Нещо ново, или пък добре забравено старо се провира в днешните обществено-политическите отношения.
И бива светът да усети какво е то, да го види, да го обсъди, да го предотврати. Но малцина са онези, които го усещат и сочат. В България пък – никой. Тук общественият кръгозор следва кривините на кривите краставици. Тук всяко обсъждане се свежда до първично - недодялани мисловни заготовки / Брекситът е предупреждение, Европа трябва да се промени, елитите се отдалечават от хората /, обвити в лъскавата и шумоляща с безсмислените кунево-кристалинени словоизлияния опаковка.
Иво Беров


  1417 Посещения Допитванe до глупостта Сряда, 13 Юли 2016 16:23 | Написано от Иво Беров image                                                                 Допитване до глупостта   Допитванията до народа, референдумите тоест, са много повече глупост, отколкото демокрация, ако въобще са демокрация.
По-скоро въобще не са. Те са точно обратното на демокрацията, колкото и това да звучи неочаквано и противоречиво.
Ето защо.
Я сега си представете, че както се случваше доскоро, а и вероятно пак ще започне да се случва, любимият на всички простонародни маси български премиер Бойко Борисов, след запирането някои нарочени за престъпници люде, пак захванеше да се оплаква, че той ги хващал, пък те /съдиите / ги пускали.
И си представете сега, че след тия хващания, пусканици и оплакваници в България се проведе референдум с въпрос :
Искате ли съдебната власт /тая дето ги пуща/ да мине към изпълнителната /тая, дето ги хваща – тоест Бойко Борисов/, или пък не - искате ония да продължават да пускат престъпниците ?
Естествено, несъмнено и неизбежно широките простонародни маси / ШъПъМъ/ ще гласуват с „да”. Да искаме, Бойко Борисов, или който и да било властник на негово място да бъде едновременно и обвинител и съдия.
И толкоз. И край. Край на демокрацията. Свърши се тя, няма я вече.
Иди после обяснявай на Шъпъмъ – то /широките простонародни маси/, че независимостта на съдебната власт е най-важната особеност не само на всяко демократично, но и на всяко цивилизовано общество. „ Аре стига бе – ще възрази Шъпъмъто – нали той ги хваща, а те ги пускат”.
Представете си и друг референдум, примерно със следния въпрос : „ Бива ли всички депутати хванати с подкуп над 200 хиляди лева да бъдат разстрелвани, а тези хванати с по-малко от 200 000 да бъдат бичувани на обществени места почти да смърт ? Да или не ?”
„Да. Да бъдат разстрелвани, бичувани, изгаряни на клади и бесени по дървесата” – така ще гласува поне 51 процента от Шъпъмъто. И България ще се върна в средновековието.
И още въпроси за референдум.
„ Трябва ли всички български граждани да имат българско самосъзнание, а тези, които имат турско или друг вид самосъзнание да си ходят в Турция, или там където им е самосъзнанието ? „
И тук отговорът е ясен, да не мислите, че Шъпъмъто не е одобрявало „възродителния процес” на Тошо ?...
Или друг въпрос :” Трябва ли циганите, които не си плащат тока да живеят в гета, отделно от добросъвестните данъкоплатци „
„ Трябва, разбира се” – е несъмненият отговор на широките простонародни.
Нека да не прекаляваме с майтапчийски примери и въпроси от рода на „ Има ли право грозният дърт евреин Айнщайн да твърди, че енергията е равна на масата по скоростта на светлината на квадрат” – въпрос на който има голяма вероятност Шпъмъто да отговори с „не” /деба и грозният дърт евреин деба, я съм го виждАл на снимка, лендзи се сака че де е сцепен колец у лозе/, да си представим един друг, съвсем вероятен въпрос : „ Бива ли да се върне смъртното наказание за големите престъпници ?”
„ Да, бива, бива бива” – ще гласуват широките простонародни.

A propos, разгеле по повод смъртното наказание.
През 1965 година камарата на представителите в английския парламент гласува отмяна на смъртното наказание.
И то след като след като социологическите проучвания показват, че осемдесет процента от англичаните, тоест всичките английските широки простонародни маси са против отмяната на смъртното наказание.
Английското Шъпъмъ не се предава, обаче. Упорства. И чрез свои представители отново внася закон за смъртното наказание. Мнозинството депутати отново го отхвърля – със съотношение две към едно в полза на отмяната му.
Не иска бе, не иска английската политическа върхушка да уйдиса на шорокопростонародномасовия акъл. Тогава не е искала тоест. Сега иска. Сега уйдисва.
Какво е станало. Какво се е променило от ония времена.
Повече демокрация ли има днес?
Но нали тъкмо обстоятелството, че тогава английските депутати са решили да се противопоставят на широкопростонародномасовите разбирания прави от Англия демократична държава.
/И между другото стига с тия твърдения, че Англия е най-старата демокрация, стига с тая Магна Харта, вие просто не сте я чели, това си е благина от лордове за лордове през 13-ти век, други са най-старите европейски демокрации/
...
Не, допитванията до народа не означават повече демокрация. Означават нещо друго..
Какви бяха сетнините от хептен демократичното пряко гласуване на британците за излизане от Европейския съюз ?
Основният довод в полза на това излизане, основният призив беше „ да поемем нещата в свои ръце ” – тейк кънтроул.
Получи се точно обратното на „тейк кънтроул” - а, получи се „лууз кънтроул”. Изгубиха управлението. Нещата се изплъзнаха от ръцете им. Не знаят какво да правят, накъде да поемат.
И кой е виновен за това ?
Ха сега де.
Дет из дъ куешчън.
Камерън не е виновен. Той е хептен, свръх, супер демократичен – допита се до народа, а можеше и да не се допита. Свръх, хептен, супер демократично си подаде оставката и след три месеца ще се изниже от премиерството като мокра връв от прососурляк, а може и по-рано да се изниже. Не ще Камерън да „тейк кънтроула”
Найджъл Фараж ?... И той е хептен демократичен, и той не ще да се прави на важен и да „тейк кънтроула”, макар все за контрол да бърбореше, подаде си оставката в „ползу роду” с едно, според него остроумно, а всъщност нелепо изявление : „ исках си обратно Англия, сега си искам обратно живота” – баси и ако това, е хумор, и то английски… „Ами жувей бе, жувей…”както би рекла циганката от вица.
Борис Джонсън –и той същия дол дренки, само дето още по-същия, тоест с още по-жалко измъкване.
Както каза Ги Верховсад – водачът на европейските либерали – разбягаха се като плъхове от потъваща лодка.
Народът да е виновен ? Мъдрият като всички народи, че и даже по-мъдър, щото по-отколешно демократичен английски народ ? Хич биля, йок, сакън, ка щяло - може ли един народ да е виновен за каквото и да било – това не е демократично.
А пък тия новите управници дето ще дойдат – те пък съвсем не биха могли да имат вина за завареното положение, нали. И Тереза Мей, дето беше против излизането сега ще става премиерка и ще ръководи тъкмо излизането, защото ония дето бяха „за” се изсулиха всичките – това какво е – вместо британизация на Балканите, балканизация на Британите, също като във вица „ земете си го шопо барабар с Фордо, подпис – лордо” – се получава.
...
А защо въобще трябва да има вина. Никаква вина няма. Ще се оправим някак. Ще се чешем, ще му мислим, ще се туткаме и ще се дотуткаме. Нали направихме избора, сега спокойно може да си дадем година-две-три-четири за размишление дали точно такъв трябваше да бъде изборът или друг някакъв, и въобще каква я мислехме, каква стана – много познато, много балканско, а сега и британско…

Та какво се промени от времената, когато английската образована, знаеща, мислеща върхушка не се съобразяваше с простолюдието и поемаше отговорност за действията си.
Как стана така, че водачи като Аденауер и де Гол, като Кол и Митеран бяха наследени от хора подобни на Камерън и от безподобия като Найджъл Фараж и Борис Джонсън ?
А може би тогавашната европейска върхушка да е била готина, пък сегашната да е кофти, защото не умее да води Шъпъмъ-то към сияйните върхове на бъдещото и да го обдарява с благини, та затова то я отхвърля и я заменят с безподобия.
Да, ама всички данни показват точно обратното. Хората сега живеят по-добре, несравнимо по-добре от следвоенните времена на Аденауер и на де Гол. И дори по-добре от времето на „славните тридесет” / да петролната криза през 1974-та/, когато Европа се съвзема от разрухите на Втората Световна и започва бързо да се развива.
Сега хората работят много по-малко и печелят много повече, сега имат много повече свободно време, имат много повече възможности и права, сега са много по-добре осведомени и осигурени с всякакви осигуровки, сега са много по-свободни, сега много повече им се чува думата.
А може би точно тук е разковничето и точно тук някъде се крие отговорът на въпроса „защо сегашното простолюдието отхвърля върхушките си”.
Тогава, в ония времена хората са работили много. Не са имали време за дълбокомудри обществено-политически и кръчмаро-махленски разбори. Не са смятали, че са добре осведомени, /не всички са имали радиа и телевизори, пък и тогава радиата и телевизорите не са били със стотици станции, а само с една-две/. Във времената на Славните Тридесет Шъпъмъ-то не си е въобразявало, че може и знае всичко. И затова е предоставяло правото за важни решения на знаещите и осведомените, а управлението – на можещите.
Това е смисълът на представителната демокрация. Като не можеш, не знаеш и не разбираш, да имаш право да прецениш кой, според теб, може, знае и разбира, за да ти бъде представител и да решава обществените въпроси от които ти самият си нямаш и хал-хабер понятие.
...
Нека великодушно приемем, че не това е обяснението на днешната безотговорност – и на политици, и на широки простонародни маси, нека приемем, че обяснението е друго. Бунт.
Бунт на широките простонародни, но не срещу бедността, а срещу неравенството и несправедливостите. Защото „ония там са приказно богати без особено да се напинят, а ние, дето бачкаме като добитъци, сме едно средна ръка хора, невзрачна и сивкава тълпа само. Знам колкото тях, мога колкото тях, защо тогава не сме равни ?„ – дума си Шъпъмъто.
Добре.
Това негодувание има основание, оправдано е. Какъв е смисълът на начина по който се изразява, обаче.
„На мястото на тия дето се правят на много важни, на много образовани и на много възпитани, на мястото на тия, дето уж много знаят, на мястото на тия с купешките мурафети ние ще изберем наши си хора и хора като нас – веселяци и простаци, пробивни и устати пичове ще изберем – те ще ви разтурят добре платения рахат и чиновническото ви спокойствие, гадняри такива „ – злорадства то.
И ето ти го онова лапацало - Дудука европейски депутатин. И ето ти я Европа – друсана от оня Борис Джонсън, който обеща, че ако го изберат за кмет ще направи циците на жените по-големи / И го избраха, дали пък заради това… ?/. И ето ти я голямата Америка смалена до смешника Тръмп /дали пък…?/ И ето ти го оня, дето стана голям властник, защото бил прост, та се разбирал с простите, избран на длъжност заемана някога от премиер с две висши образования.
Ако това е бунтът, то това е бунт на идиотите – за пръв път да съм съгласен с един Райчев.

Без продължителни обяснения и без изчерпателна обосновка, защото това би трябвало да е очевидно /отделно защо не е/ :
Европейският съюз е най-голямото политическо и обществено достижение на човечеството за цялото му съществуване на планетата Земя.
Докато Европейският национализъм, тоест национализмът на европейските нации, както и болшевишкият империализъм / в основата си също европейско изобретение/ е най-голямото и най-гнусното престъпление на човешкия род за цялото му съществуване на планетата Земя.
Имало е и има и други обединения, но те всичките са били насилствени. Само едно обединение се приближава донякъде до европейското по значимост – това на Съединените Американските Щати. Но тям беше лесно – американските държавици бяха сравнително еднородни и нямаха зад гърба си хилядолетия взаимно противопоставяне, изтребление и омраза – само с една вътрешна война се разминаха.
...
И това велико достижение на човешкия род – Европейският съюз го направиха големите политици от следвоенното поколение, а те избягваха да се допитват до Шъпъмъ-то / Де Гол не се допита до него за освобождението на Алжир и не сгреши, но се допита за собствената си власт и сгреши/ .
Това велико достижение на човешкия род го направиха също техните ученици и последователи, които чрез Лисабонския договор заобиколиха примитивния националистически екзитус.
И сега кривите краставици и бунтът на идиотите да разтурят най-великото достижение на човешкия род ?
Защо бе, защо ?
Защото краставиците са природно криви и не бива да се посяга на природните им кривини. Айде сиктир с тия криви краставици бе, простолюдие смотано. Това действително беше препоръка на европейските чиновници, направена с цел да бъдат улеснена преработвателната промишленост, но тази препоръка бе отхвърлена още преди осем години.
Защото в Брюксел били бюрократи. Ами бюрократи са, това им е занаятът, копачи ли сакате да бъдат.
Защото били много. Много, много, колко да са много – по малко са от личния състав на МВР в малка България.
Защото техните регулации / направления, насоки, ограничения/ запирали…
Какво запират бе, аланкоолу ? Айде сега, речете махленски дълбокоумци такива, кои точно наши или европейски стопански юначества запират пустите му чиновнически ограничения.
А, да. Домашната ракия. Дето изпотрови сума ти хора в Дупнишко, например. Друго ? Пушенето ?
Добре – пушенето, ракията, туршията - шок, ужас, става страшно, посягат на най-милото ни.
Да отпочнем тогава една поредица от допитвания до Шъпъмъто.И какво ще направи Шъпъмъто ?
Ще унищожи всичко, което не е Шъпъмъ, това ще направи Шъпъмъто.
А знаете ли какво то ? Онова, което не е Шъпъмъ ?
Сега ще ви кажа какво е. Какви наименования му е дало човечеството.
Цивилизация. Наука. Култура. Изкуство.Благородство. Развитие. Напредък. Това са все неща отвъд възможностите на широките простонародни маси. Това е все дело на хора и на личности, които са над тълпата. Личности, които са създавали, откривали и творили не благодарение на Шъпъмъто, а въпреки него. А тези личности са малцинство. Винаги и навсякъде. Блазе на ония общества и държави, в които широките простонародни маси са осъзнали, признали и узаконили правата на това малцинство и въобще на малцинствата.
Горко на ония общества, което са дали власт на ограниченото, невежествено, тъпо и просташко мнозинство. Демокрация от народа за народа и в името на народа. Това вече го знаем.. Това са народните републики. Това са фашизмът и комунизмът, тоталитаризмът и фундаментализмът. Най-страшната диктатура – това е диктатура на широките простонародни маси, на мнозинството. Хитлеристите в Германия несъмнено са били мнозинство, както са били мнозинство сталинистите в Русия, те може би и сега да са мнозинство. При всички случаи путинистите са.
Нещо ново, или пък добре забравено старо се провира в днешните обществено-политическите отношения.
И бива светът да усети какво е то, да го види, да го обсъди, да го предотврати. Но малцина са онези, които го усещат и сочат. В България пък – никой. Тук общественият кръгозор следва кривините на кривите краставици. Тук всяко обсъждане се свежда до първично - недодялани мисловни заготовки / Брекситът е предупреждение, Европа трябва да се промени, елитите се отдалечават от хората /, обвити в лъскавата и шумоляща с безсмислените кунево-кристалинени словоизлияния опаковка.   Вземи линк Още статии от този автор





Гласувай:
8



1. rokset - Голяма тъпотия!
22.07.2016 09:40
Вие най-красивите ,най - умните ,най-интелигентните ,най ,най! Колкото и да не ви харесва , има и хора с по-различно мнение . Понякога те са мнозинство. Когато мнозинството се произнесе , колкото и велик егоцентрик да си ,трябва да се съобразяваш . Това е демокрация. Ако управлява една малка група ,колкото и умна и надарена да е ,това не е демокрация. Моля не ми обяснявайте ,че хората в България са тъпи и само вие сте умни и разбирате нещата.
цитирай
2. josarian - Нищо не си разбрал от статията.
22.07.2016 10:13
rokset написа:
Вие най-красивите ,най - умните ,най-интелигентните ,най ,най! Колкото и да не ви харесва , има и хора с по-различно мнение . Понякога те са мнозинство. Когато мнозинството се произнесе , колкото и велик егоцентрик да си ,трябва да се съобразяваш . Това е демокрация. Ако управлява една малка група ,колкото и умна и надарена да е ,това не е демокрация. Моля не ми обяснявайте ,че хората в България са тъпи и само вие сте умни и разбирате нещата.

Обърни внимание, че Иво Беров пише, цитирам: "Блазе на ония общества и държави, в които широките простонародни маси са осъзнали, признали и узаконили правата на това малцинство и въобще на малцинствата.
Горко на ония общества, което са дали власт на ограниченото, невежествено, тъпо и просташко мнозинство."
В кои общества има тъпо, ограничено, невежествено и просташко болшинство? И в кои държави обществото е узряло и съзнало, че управлението трябва да бъде поето от "Личности, които са създавали, откривали и творили не благодарение на Шъпъмъто, а въпреки него."
В тази връзка - ние сме умни, интелигентни възпитани и можещи. Електората на Терористичната Червена Ламя е тъп, ограничен, необразован и до голяма степен с просташки манталитет и менталитет. Малката част лъскави цървули там са чисти клиентелисти или хора без морални ценности - няма вариант да одобряваш престъпното и терористично минало на БКП и да твърдиш, че си прероден социалист и демократ. Същите цървули са като едно време.
цитирай
3. kolevn38 - Различни мнения е имало винаги и винаги ще има в това спор няма и неможе и да име.
22.07.2016 10:26
Това, в което не сте вникнали е, че всъщност автора поставя един изключително важен проблем на показ - едно съвременно общество в 21 век трябва да е достатъчно зряло, интелигентно, образовано, възпитано и съзидателно. Тогава то не е тъпа безмозъчна маса, поднасяща цветя на паметника на Тодор Живков и мечтаещо за проваления комунизъм, ленинизъм, сталинизъм или друг някакъв тъпизъм, който се стреми да гради някакво имагинерно светло бъдеще върху костите на милиони невинни жертви.
цитирай
4. rokset - josarian
22.07.2016 10:53
Нищо общо няма с комунизми и каквито и да е други идеологии.Забравяиш ,че "цървулите" ,както ги наричаш ,те подстригват ,изкарват ти храната ,возят те ,обслужват те ,дори са те учили ,за да те направят такова фанатизирано, самовлюбено същество. Без тях ти си нищо. Елитаризма и аристократщината ,водят само до Марат и Робеспиер ,до Хитлер и Сталин.
цитирай
5. rokset - kolevn38
22.07.2016 11:00
Съгласен съм ,че трябва в 21 век хората да са образовани. Образовани или не ,трябва да имат право на глас. Иначе : да забраним на жените , друговерците , необразованите , малоимотните , гейовете и който се сетиш други , да гласуват. Да оставим josarian и останалите с мания за величие да си гласуват сами ?
цитирай
6. bumerang - Омагьосан кръг
22.07.2016 12:22
"...Като не можеш, не знаеш и не разбираш, да имаш право да прецениш кой, според теб, може, знае и разбира, за да ти бъде представител и да решава обществените въпроси от които ти самият ти нямаш и хал-хабер понятие"
Като не разбираш можеш ли да прецениш кой разбира? Нали точно това се случва - всеки мисли, че разбира кой разбира и пуска бюлетината, защото е разбрал.

За глупостите, направени след референдумите, е виновно шъпъмъто. За всички останали глупости, които са против цивилизацията, културата и развитието са виновни демократично избраните полит елити т.е.косвено пак шъпъмъто. Изключая абсолютните монархии и едноличните (не колективните) диктатури - тогава вината за глупостите е на съответните монарси или диктатори. Но всъщност вината е на онези, които дърпат конците на марионетките. А това са земните богове, подвластни на Мамона.
Всяка цивилизация заслужава края си.

цитирай
7. kolevn38 - Не казвам, че трябва да се лишава някой от право на глас а че трябва да се стремим към качествено гражданско общество, касвото ние не сме.
22.07.2016 17:40
rokset написа:
Съгласен съм ,че трябва в 21 век хората да са образовани. Образовани или не ,трябва да имат право на глас. Иначе : да забраним на жените , друговерците , необразованите , малоимотните , гейовете и който се сетиш други , да гласуват. Да оставим josarian и останалите с мания за величие да си гласуват сами ?

цитирай
8. 1997 - От едно време зная, че СДС са лъжци
22.07.2016 17:44
и вождовете им не искат никаква широка демокрация, а да газят ШъПъМъ- то
Прекараха ни тогава, прекарват ни и сега... Демократи за силна България, а?... СДС, а?... Лъжци.
цитирай
9. josarian - Наричам цървули комунистите, фашистите и останалите маргинали. За съжаление у нас е пълно с всякакви цървули. Най-вече комунисти и маргинали.
22.07.2016 17:55
rokset написа:
Нищо общо няма с комунизми и каквито и да е други идеологии.Забравяиш ,че "цървулите" ,както ги наричаш ,те подстригват ,изкарват ти храната ,возят те ,обслужват те ,дори са те учили ,за да те направят такова фанатизирано, самовлюбено същество. Без тях ти си нищо. Елитаризма и аристократщината ,водят само до Марат и Робеспиер ,до Хитлер и Сталин.


Все още ги има по нашите ширини, но ще мине мъчително много време и ще се стопят. Няма вариант, в който разни тъпи фатмаци, Динковци, Макодаковци, Пекотаковци, Митьогестаповци и Чокоибоковци да ни задават хоризонти чрез венцехвалене на правешкия гений иславното съвеЦко минало!
цитирай
10. josarian - Беров е пич. Не го виждам пиянде. Въпреки, че много пияндета са имали страхотно перо и страхотна мисъл, да не изброявам.
22.07.2016 19:49
анонимен написа:
готов е на всичко за пущината

цитирай
11. podvodni - Опаааа, и Иво Беров загуби връзка с ...
22.07.2016 21:52
Опаааа, и Иво Беров загуби връзка с главният си мозък !
Хе-хе-хе, статията му може пре-спокойно да носи заглавието - "Хленчът на робите".
А на Беров бих препоръчал да смени дилъра, щото е попаднал на кофти трева !
цитирай
12. vencivaleri1951 - Я вижте какво се получава
23.07.2016 00:44
Едно наистина елитарно гласуване в ООН определи "маргинала " Ирина Бокова сред фаворитите за поста на генерален секретар на ООН. Тоест тя ще е задължително сред кандидатите които ще бъдат разглеждани от 5тте "големи"
И всичко това напук на най-красивата, образованата и заможна част сред българите, която пророкуваше /и още го прави/ че кандидатурата на Бокова ще ни изложи1 че тази кандидатура ще бъде "отсвирена" и България едва ли не с нея е проиграла шанса си да бъде представлявана отсилен кандидат.
Време е за майдан дами и господа защото има голяма "опасност" нейно превъзходителство Ирина Бокова да бъде избрана за генерален секретар на ООН
Вадете бялото пияно, заголвайте гръд и преграждайте кръстовища...
цитирай
13. kolevn38 - Ще приема това за шега. Мисля, че насериозно ще приемат думите ти само привържениците на взривяването на църкви.
23.07.2016 07:02
vencivaleri1951 написа:
Едно наистина елитарно гласуване в ООН определи "маргинала " Ирина Бокова сред фаворитите за поста на генерален секретар на ООН. Тоест тя ще е задължително сред кандидатите които ще бъдат разглеждани от 5тте "големи"
И всичко това напук на най-красивата, образованата и заможна част сред българите, която пророкуваше /и още го прави/ че кандидатурата на Бокова ще ни изложи1 че тази кандидатура ще бъде "отсвирена" и България едва ли не с нея е проиграла шанса си да бъде представлявана отсилен кандидат.
Време е за майдан дами и господа защото има голяма "опасност" нейно превъзходителство Ирина Бокова да бъде избрана за генерален секретар на ООН
Вадете бялото пияно, заголвайте гръд и преграждайте кръстовища...

цитирай
14. vencivaleri1951 - Ами шегувам си се краеведе
23.07.2016 11:21
kolevn38 написа:
vencivaleri1951 написа:
Едно наистина елитарно гласуване в ООН определи "маргинала " Ирина Бокова сред фаворитите за поста на генерален секретар на ООН. Тоест тя ще е задължително сред кандидатите които ще бъдат разглеждани от 5тте "големи"
И всичко това напук на най-красивата, образованата и заможна част сред българите, която пророкуваше /и още го прави/ че кандидатурата на Бокова ще ни изложи1 че тази кандидатура ще бъде "отсвирена" и България едва ли не с нея е проиграла шанса си да бъде представлявана отсилен кандидат.
Време е за майдан дами и господа защото има голяма "опасност" нейно превъзходителство Ирина Бокова да бъде избрана за генерален секретар на ООН
Вадете бялото пияно, заголвайте гръд и преграждайте ...



но и се опитвам да мисля от време на време драги. От 15те членки на съвета /поточно от квотата на Африка и Азия/ три от държавите априори не биха гласували за жена. Най вероятно от там са и трите вота против нейно превъзходителство. Логично е и единият въздържал се да е Англия заради позицията на Ирина Бокова за Фолклендските острови. Най вероятно е четри от 5те велики сили да са дали гласа си за нашето момиче и както се вижда от резултатите тя е в тройката и с впечатляваща преднина преди другите дами-обясних защо дамите изостават. Тоест резултатът и е отличен. От тук натам вече личността на кандидатът макар и важна отстъпва на пазарлъците между петте "Велики". При положение , че има 4 за от 5 възможни/аритметиката и логиката го показват/ няма как Ирина Бокова да не е сред фаворитите, още повече при лансираната теза, че е време дама да оглави ООН.
Аз не казвам, че тя ще бъде назначена от Великите сили/защото "назначена" е точната дума/, но твърдя, че има сериозни шансове за това. Казвам също, че резултатът получен от нея при гласуването в Съвета за сигурност е отличен , имайки в предвид и пола и. Кажи къде не съм прав?
За църквата:
Ти наясно ли си Столтенберг чий син е? Прочети нещо за баща му и ще говорим пак
цитирай
15. kolevn38 - Е, няма го сега баща и, Георги Боков, да и помогне като поскача по гърдите на Алекс Алексиев например - сина на Райко Алексиев, който той уби собственоръчно.
23.07.2016 22:50
vencivaleri1951 написа:
kolevn38 написа:
vencivaleri1951 написа:
Едно наистина елитарно гласуване в ООН определи "маргинала " Ирина Бокова сред фаворитите за поста на генерален секретар на ООН. Тоест тя ще е задължително сред кандидатите които ще бъдат разглеждани от 5тте "големи"
И всичко това напук на най-красивата, образованата и заможна част сред българите, която пророкуваше /и още го прави/ че кандидатурата на Бокова ще ни изложи1 че тази кандидатура ще бъде "отсвирена" и България едва ли не с нея е проиграла шанса си да бъде представлявана отсилен кандидат.
Време е за майдан дами и господа защото има голяма "опасност" нейно превъзходителство Ирина Бокова да бъде избрана за генерален секретар на ООН
Вадете бялото пияно, заголвайте гръд и преграждайте ...



но и се опитвам да мисля от време на време драги. От 15те членки на съвета /поточно от квотата на Африка и Азия/ три от държавите априори не биха гласували за жена. Най вероятно от там са и трите вота против нейно превъзходителство. Логично е и единият въздържал се да е Англия заради позицията на Ирина Бокова за Фолклендските острови. Най вероятно е четри от 5те велики сили да са дали гласа си за нашето момиче и както се вижда от резултатите тя е в тройката и с впечатляваща преднина преди другите дами-обясних защо дамите изостават. Тоест резултатът и е отличен. От тук натам вече личността на кандидатът макар и важна отстъпва на пазарлъците между петте "Велики". При положение , че има 4 за от 5 възможни/аритметиката и логиката го показват/ няма как Ирина Бокова да не е сред фаворитите, още повече при лансираната теза, че е време дама да оглави ООН.
Аз не казвам, че тя ще бъде назначена от Великите сили/защото "назначена" е точната дума/, но твърдя, че има сериозни шансове за това. Казвам също, че резултатът получен от нея при гласуването в Съвета за сигурност е отличен , имайки в предвид и пола и. Кажи къде не съм прав?
За църквата:
Ти наясно ли си Столтенберг чий син е? Прочети нещо за баща му и ще говорим пак

цитирай
16. kolevn38 - Ти пък къде се навираш в компанията на нормалните хора. Я си ходи да четеш дума на деменциите в кварталния клуб на БСП.
23.07.2016 22:53
1997 написа:
и вождовете им не искат никаква широка демокрация, а да газят ШъПъМъ- то
Прекараха ни тогава, прекарват ни и сега... Демократи за силна България, а?... СДС, а?... Лъжци.

цитирай
17. 1997 - Няма начин
25.07.2016 09:24
kolevn38 написа:
Ти пък къде се навираш в компанията на нормалните хора. Я си ходи да четеш дума на деменциите в кварталния клуб на БСП.

Когато възразявам срещу елитаризма на неелитарните Иво Беров и наречения от някои Ахмак Кольо, трябва да имам контакт с писанията. В случая не съм "В" компанията, а съм "СРЕЩУ" компанията им.
цитирай
18. kolevn38 - Имам предвид нашата компания, на коментиращите. Вие червените примати по принцип сте против всичко, което не идва от Империята на Злото.
26.07.2016 08:06
1997 написа:
kolevn38 написа:
Ти пък къде се навираш в компанията на нормалните хора. Я си ходи да четеш дума на деменциите в кварталния клуб на БСП.

Когато възразявам срещу елитаризма на неелитарните Иво Беров и наречения от някои Ахмак Кольо, трябва да имам контакт с писанията. В случая не съм "В" компанията, а съм "СРЕЩУ" компанията им.

Оттам и ла*но да ви изпратят ще го премляскате и още ще искате.
цитирай
19. 1997 - Глупости
26.07.2016 17:53
kolevn38 написа:
Оттам и ла*но да ви изпратят ще го премляскате и още ще искате.

цитирай
20. kolevn38 - Истина ти казвам:)
27.07.2016 07:56
1997 написа:
kolevn38 написа:
Оттам и ла*но да ви изпратят ще го премляскате и още ще искате.


цитирай
21. merlin68 - Обикновената претенция на глупака ...
28.07.2016 19:40
Обикновената претенция на глупака - това прочетох в тази статия. Тезите са толкова глупави, хич не ме учудва, че се нравят на едно, слава Богу, малцинство от тъпанари, мислещи си, че щом са малцинство, то значи непременно са умни... че и красиви.
Автора до толкова се е заслепил от бляскавата си гламотия, че сам опровергава собствените си твърдения.
Първо, референдумите били глупост а не демокрация, били обратното на демокрация. Ами да отвори речника и да прочете що е то пряка демокрация. Но да речем, че пряката демокрация не му харесва - добре. Но съдейки по недоволството му от Бойко, то явно и представителната демокрация не му харесва. Чудя се коя е неговата демокрация? - а тази на някакво митично интелигентно, мъдро и добронамерено малцинство, което простия народ да слуша. Естествено простия народ, понеже е прост, не би избрал подобно малцинство да го управлява. Следователно това малцинство трябва да се самоназначи. Добре, разбирам и това, само не ми е ясно защо подобно управление автора нарича демократично, когато то си има име - олигархия.
Според автора при Хитлер и Сталин имаме от една страна истинска народна демокрация на милионите тъпунгери, от друга страна обаче нарича управлението на Хитлер и Сталин, тоталитаризъм, въобще доста шизофренно изказване. Не е лошо да почете малко история този автор (въпреки, че съм скептичен за резултата). Управлението на Хитлер, както и това на Сталин е тоталитарно и няма нищо общо с демокрацията, а това, че зад тях стоят милиони съответно германци и граждани на СССР, е съвсем друга работа, нямаща нищо общо с демокрацията. Тия милиони не управляват, те подкрепят управлението, а защо го подкрепят? - очевидно защото са убедени, че изразява техните интереси и идеали. Но има нещо още по-важно и то е общо за Сталин и Хитлер - при всичките им грехове, те са мерили с еднакъв аршин себе си и народа си.
Народа не иска демокрация, за народа е важно да има ред и хляб - това не е глупост.
Демокрация искаме ние драскачите.
цитирай
22. krumbelosvet - Колевм едно си знае
05.03.2017 19:03
Колевм едно си знае, както малкия Иванчо. Само че демокрацията е изобретена в антична Елада, а анкетите на общественото мнение са изобретение НА ЛЮБИМИЯ Колевму ЗАПАД. Ако помня добре, знаменитият автор на ТВ-поредицата "Цивилизацията", поставя "допитванията до общественото мнение" наравно с... ядреното оръжие по разушителност. Да, гениите и талантите, ТОВА МАЛЦИНСТВО, движи света напред, но ГЕНЕТИЧНИЯ ФОНД го пази мнозинството. Колко гении са оставили гениално или поне ЖИЗНЕНО поколение? Знае ли Колевм защо е възникнала професията "фабричен инспектор" в Марксова Англия? Военните забелязали, че новобранците стават все по-дребни и хилави. Бият тревога и държавата взима мерки да ограничи работното време и експлоатацията. Щото без силна армия, няма държава, няма и поле за изява на гениите...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4133906
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5111
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930